توزیع کنندگان روتختی پنبه دوزی نازک

شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه پخش و توزیع انواع روتختی از جمله روتختی پنبه دوزی نازک، روتختی سه بعدی، روتختی نخی، روتختی طرح دار، روتختی دو نفره و … فعالیت می کنند و در بین بازاریان به عنوان توزیع کنندگان این محصولات شناخته شده اند. در واقع این توزیع کنندگان مسئولیت پخش روتختی را در بهترین کیفیت، بین بازار کلیه استان ها به عهده دارند و از طریق کسب درآمد می کنند.

توزیع کنندگان روتختی پنبه دوزی نازک

از خصوصیات روتختی سه بعدی چه می دانید؟

از خصوصیات روتختی سه بعدی چه می دانید؟

رو تختی یکی از وسایل مهم و اصلی در سرویس خواب است که در انواع مختلف، طرح های ساده و سه بعدی در بازار وجود دارد. یکی از این طرح ها، رو تختی ها، طرح سه بعدی آن است که دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.‌از جمله این خصوصیات در نگاه اول، می توان شکل و ظاهر جذاب آن را نام برد که نظر هر فرد را به سمت خود می کشاند. رو تختی سه بعدی همان طور که از نام آن پیداست در لایه سطحی خود بر بجستگی های زیادی دارد که شکل آن را زیبا تر و طبیعی تر نشان می دهد.

از دیگر خصوصیات رو تختی سه بعدی می توان به کیفیت جنس آن اشاره کرد که از الیاف محکم و منسجمی تهیه شده است. این نوع رو تختی از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد به گونه ای که در اثر استفاده زیاد، شکل و حالت اولیه خود را از دست نمی دهد از این رو دارای ماندگاری و طول عمر زیادی می باشد. به همین علت است که رو تختی سه بعدی مورد پسند همگان قرار گرفته است.

علاوه بر این، رو تختی سه بعدی از نحوه شست و شوی راحت و آسانی برخوردار است و در صورت این که لکه هایی بر روی آن ایجاد شود، به راحتی با کمی شست و شو، لکه زدایی می شود و به همان رنگ و شکل اول خود بر می گردد.

نکات کلیدی در شستشوی روتختی

نکات کلیدی در شستشوی روتختی

رو تختی هم مانند دیگر پارچه ها در هنگام شستن و تمیز کردن، احتیاج به رعایت قوانین و اصولی دارد تا بتوان ان را برای سال های بیشتری مورد استفاده قرار داد و بدین طریق ماندگاری آن را حفظ کرد. یکی از این نکات ضروری که بایستی بدان توجه نمود، استفاده از پودر های مناسب جهت شست و شو است. بدین منظور از نکات کلیدی در شست و شوی رو تختی، عدم استفاده از پودر های حاوی آنزیم است زیرا آنزیمی که در این پودر ها وجود دارد ممکن است که الیاف رو تختی را تحت تاثیر قرار دهد و طول عمر آن را کاهش دهد.

علاوه بر این از دیگر نکات کلیدی در این زمینه این است که رو تختی را با آب سرد شست و شو دهیم چون آب بسیار گرم، الیاف رو تختی را جمع می کند حتی در مواقعی ممکن است که باعث شود تا الیاف از هم فاصله بگیرند و حالت شل شدگی به خود بگیرند. هم چنین بر خلاف عقیده برخی افراد، نباید رو تختی را به مدت طولانی در آب نگه داشت بلکه باید بعد از چند دقیقه خیساندن، آن را آبکشی نمود تا بدین صورت بتوان الیاف رو تختی را از خطر شل شدگی و وا رفتن محافظت نمود.

از دیگر نکات کلیدی در حین شست و شو رو تختی این است که درجه حرارت آب را با توجه به جنس پارچه تنظیم کنیم به طور مثال بهترین درجه که می توان رو تختی را با آن شست همان ۴۰ درجه سانتی گراد است. این نکته جزء ضروری ترین نکات می باشد. البته باید توجه داشت که رو تختی را بعد از آبکشی کردن باید به همان حالت روی رخت آویز پهن نمود به عبارتی نباید آب آن را بچلانیم چون این کار سبب می شود تا بعد از خشک شدن، رو تختی حالت چروک شدگی به خود بگیرد.

3 نکته مهم در مورد روتختی طرح دار

3 نکته مهم در مورد روتختی طرح دار ۱. از نکات مهم در مورد رو تختی طرح دار، توجه به رنگ و طرح آن است به گونه ای که با فضای داخلی اتاق از جمله رنگ فرش، رنگ پرده ها، پوشش دیوار و … ست باشد زیرا در این صورت است که علاوه بر زیبا نشان دادن نمای اتاق خواب، حس آرامش و راحتی به فرد می بخشد.

۲.رو تختی طرح دار از لحاظ جنس نیز باید با کیفیت و مرغوب باشد چون در هر جنسی، کیفیت حرف اول را می زند. به طور معمول رو تختی به طور مکرر در تماس با افراد قرار می گیرد و چنان چه که جنس معمولی داشته باشد ممکن است که زود پاره و بد رنگ شود به همین علت بهتر است که در مورد رو تختی طرح دار به بحث جنس آن توجه کافی شود.

۳. رو تختی طرح دار باید در سایز و اندازه مناسب با تخت خواب تهیه شود تا در هنگام پهن کردن روی آن، طرح ها و نقش و نگار های آن به طور درست و مناسب روی تخت خواب قرار گیرد و بتواند به خوبی زیبایی طرح خود را نشان دهد. به طور مثال چنان چه داخل اتاق خواب شلوغ به نظر می رسد و وسایل زیادی وجود دارد، بهتر است که از طرح های ساده تری استفاده شود تا ننای تخت خواب جذاب تر نشان داده شود.

صادرات عمده روتختی دو نفره پنبه دوزی نازک

صادرات عمده روتختی دو نفره  پنبه دوزی نازک صادرات عمده روتختی دو نفره پنبه دوزی نازک در سطح وسیع و گسترده ای انجام می گیرد به نحوی که سالیانه در حجم بالایی به کشور های خارجی ارسال و صادر می شود. این رو تختی ها به دلیل دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب در این کشور ها با استقبال زیادی رو به رو شده است که این امر سبب شده تا صادرات این کالا ها روند صعودی به خود بگیرد و در حال افزایش باشد. در نهایت نیز توانسته است بخش قابل توجهی از درآمد سرانه کشور را به بخش صادرات خود اختصاص دهد.

به طور معمول صادرات عمده رو تختی پنبه دوزی، با قیمت مناسب و ارزان تری شکل می گیرد زیرا رو تختی ها در حجم وسیع و زیادی صادر می شود از این رو کلیه هزینه های اختصاص یافته به آن، صرف تعداد بیشتری از محصولات می شود و قیمت رو تختی ها را کاهش می دهد. به طور معمول صادر کنندگان عمده، انواع رو تختی در طرح و رنگ های متفاوت را، در قالب بسته بندی های چند تایی قرار می دهند و پس از تعیین قیمت آن و انجام امور مربوط به صادرات کالا، آن را به کشور های مربوطه صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما