بازار خرید روبالشی مخمل ساده

روبالشی مخمل ساده، نسبت به انواع روبالشی های موجود در بازار، بسیار شیک و زیبا است. برخلاف پسوندِ ساده، اُبهَّت و آراستگی که از این روبالشی های مرغوب، زینت بخش ِ سرویس های خواب می گردد، در نوع خود بی نظیر و مثال زدنی می باشد؛ استفاده از عالی ترین، پارچه ی مخمل، بهره گیری از طرح های روز جهانی، که مختصِّ مشکل پسندان واقعی است، روبالشی منحصر به فرد و اعلایی را به دست تولید کنندگانِ خلاق و هنرمند، روانه ی بازار کرده است، که تجار قدیمی و بازرگانانِ با تجربه این صنف، از مشتریان دائمی و پر و پا قرص آن به شمار می آیند.

بازار خرید روبالشی مخمل ساده

چند نکته برای خرید بهترین روبالشی مخمل

چند نکته برای خرید بهترین روبالشی مخمل

خوابِ راحت و آرام، کمک به سلامت مو و پوست و مرغوبیتِ بی همتا، از جمله عللل اصلی استقبالِ بیش از حد مشتریان، از این نوع روبالش ها بوده و تولید کنندگان، جهت تامین مصارف رو به گسترش، انواع متنوعی از این محصولات را روانه ی بازار مصرف نموده اند.

به دلایل یاد شده، در هنگام مراجعه برای خریدِ روبالشی، با طیف گسترده ای از این کالای زیبا روبرو شده و داشتن اطلاعات کاربردی، مختصر و مفیدی که در ادامه ی مطالب این بخش به آن ها می پردازیم، کمک شایانی برای انتخاب ِبهترین روبالشی مخمل خواهد داشت:

  • پارچه های مخملی، درای انواع زیادی در بازار هستند، لیکن، لطافت مناسب، در عین بهره مندی از ضخامتِ نسبتاً بالا، از جمله مشخصات نوع ِ ممتاز روبالشی مخمل می باشد.
  • رعایت نکات بهداشتی، سبب شده تا روبالشی ها، دفعاتِ زیادی، در طول سال ( به ویژه روزهای گرم تابستان که تعرق بیشتر است) نیاز به شستشو داشته باشند. بنا بر این اجناس مخملی؛ که، دارای استحکام بافت، و ماندگاری رنگ و طرح بهتری هستند، در هنگام خرید بیشتر مورد پسند قرار می گیرند.
  • قبل از اقدام به خرید، سایز بالش های موجود را به درستی اندازه گیری نمایید تا روبالشی ها را به دقت انتخاب کرده و درنتیجه، بالش ها را به صورت کامل در بر بگیرند و ایجاد مشکل ننمایند.
  • استفاده از روبالشی هایی که دارای زیپ، دکمه و یا منگنه برای چفت شدن لبه ها هستند، در هنگام تعویض آن ها برای شستشو راحت تر می باشند.
  • تعیین میزان بودجه ی مورد نظر، برای خرید روبالشی، قبل از مراجعت به بازار ،باعث می شود که دچار سردر گمی نشده و بهترین نوع محصول را با توجه به توان مالی خود، ابتیاع فرمایید.
  • برخی از انواع روبالش های ارائه شده، پس از شستشو، به شدت چین و چروک برداشته و نیازمند اتو کردن هستند؛ حرارت زیاد در طی مدت نه چندان طولانی به بافت مخمل آسیب می رساند، بنابراین، انتخاب روبالشی از جنس مخملی که، پس از شستشو، کمتر چروک بردارد، مورد توصیه است.
  • بهترین نوع روبالشی مخمل رنگی، دارای رنگ ثابت است و رنگ های آن، درزمانٍِ شستشو از بین نرفته و کم رنگ نمی گردد.
  • تغییرات ناگهانی سایز، در برخی از روبالشی هایی که آبرَفت زیادی دارند، دیده می شود، از خرید آن ها اجتناب نمایید.
  • تولیدِ پارچه های مخمل بسیار زیادی، باعث شده تا انواع زیبایی از روبالشی های مخمل، در طرح های متنوع مانند: روبالشی سه بعدی فانتزی، روبالشی سه بعدی ساده، روبالشی سه بعدی پاکتی، روبالشی مخمل برجسته، روبالشی سه بعدی کودک وبسیاری دیگر در بازار موجود باشند لیکن قبل از خرید، و صرف نظر از طرح آن، به میزان کش سان بودن پارچه ی مخمل و نداشتن الکتریسته ی ساکن هنگام بهره برداری، دقت فرمایید.
  • خرید از برند های مطرح، و یا تولید کنندگان قدیمی و با تجربه، اطمینان خاطر نسبی را برای شما در بر خواهد داشت.
  • روبالشی های درجه یک و ممتاز، دارای قیمت های مشخصی هستند، قیمت خیلی ارزان تر از میانگین قیمتی در بازار ، جای شک و بررسی بیشتر دارد.

معرفی انواع روبالشی ازنظر رنگ

روبالشی، به عنوان یکی از کالاهای پر مصرف، همواره، نقشِ قابل توجه ای، در تامین محیطی مساعد و دلنشین برای خوابی عمیق و راحت داشته و استفاده از انواع مخمل ساده ی آن، به دلیل به کارگیری طیف وسیعی از رنگ های متنوع که در تولید پار چه های مخملی استفاده می شود، سبب گریده تا این قبیل روبالشی ها در میان سایر انواع مشابه، از زیبای و چشم نوازی بیشتری برخوردار گردند.

بشر، از ابتدای خلقت، در دنیایی پر از رنگ و زیبایی چشم بر این هستی گشوده و گرایش به رنگ های زیبا و گوناگون، و تاثیر پذیری احساسی، از آن ها در تمامی ابعاد زندگانی این مخلوق ریشه دوانده است.

در این میان، یکی از جنبه های بسیار مهم و تعیین کننده در سلامتِ نوع ِ بشر، بعد روحی و روانی آن ها می باشد، که این بعد، از نظر تغذیه ی وافی و کافی به میزان فراوانی به کیفیت خواب بستگی دارد.

تولید کنندگانِ انواع روبالشی، به ویژه مخملی آن، به اهمیتِ نقش رنگ، وقوف زیادی داشته و از این رو سعی نموده اند تا با رعایت استانداردهای زیبایی شناسانه و تخصصی، محصولات زیادی را روانه ی بازار نمایند.

در صورت علاقه، به اطلاع از انواع رنگ های روبالشی موجود در بازار و خواص هریک از این رنگ ها، در ادامه ی مطالب این بخش با ما همراه باشید:

  • روبالشیی های رنگ سفید، زرد، قهوه ای و سبز: استفاده از هریک از این رنگ هاف به صورت مجزا و یا ترکیبی از ان ها، حال و هوایی بر گرفته از طبیعت را به اتاق خواب القاء و انرژی خاصی که بر گرفته از الهامات طبیعی است را در فضای موجود ساطع می نماید.
  • روبالشی با رنگ آبی در تنالیته های مختلف از کم رنگ و متمایل به آبی آسمانی گرفته تا بسیار تیره: استفاده از آن در صورتی که با سویس خواب و سایر دکورهای موجود در اتاق همخوانی داشته باشد، هارمونی عمیقی همراه با حس آسودگی خیال و آرامشی عمیق را به وجود می آورد که این آرامش نقطه ی عطفی در طراحی اتاق های خواب به شمار می آید.
  • رنگ های قرمز، آجری، نارنجی و طیف های مشابه: روبالشی های با این رنگ، به عنوان رنگ های گرم شناخته شده و همیشه طرفداران زیادی در بین جوانان، به ویژه زوج های جوانی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز نموده اند، دارد و به کاریری این نوع رنگ، اتاق خوابی رویایی، دلچسب و پر از انرژی های مثبت را فراهم خواهد نمود.

علاوه بر رنگ های مورد اشاره، برخی طرح های رنگی، مانند تصاویر گل، نقاشی از مناظر و حیوانات خاص و یا اماکن مشهور در دنیا، اوج هنرِ طراحان و تولید کنندگان را به تصویر کشیده و استفاده از هر کدام از آن ها می تواند کانسپت بدیع و نوآورانه ای را در طراحی اتاق خواب به وجود آورد.

مشخصات بهترین نوع روبالشی

مشخصات بهترین نوع روبالشی

تهیه ی روبالشی از نوع مخمل آن، می تواند تا حدود زیادی، خیال شما را از بابت دست یابی به، اتاق خوابی بسیار شیک و امروزی راحت نموده و ضمن صرفه جویی در هزینه ها، حتی امکان دارد بیش از تصورات شما در فضاسازی مدرن و دلچسب اتاق خوابتان موثر، باشد.

دانستن پاره ای از موارد کاربردی و مفیدی که در ادامه ی مطالب این بخش بیان گردیده، به خوانندگان گران قدر، کمک شایانی در تهیه ی بهترین روبالشی موجود در بازار خواهد نمود:

  • چنانکه استحضار دارید، جنس پارچه ی مورد استفاده، در کیفیتِ روبالشی، حائز اهمیت و تعییین کننده است؛ بنابراین، پارچه ی روبالشی مرغوب و درجه یک باید دارای این شرایط عمومی مانند: تشکیل شده به صورت صد در صد از نخ و پنبه ی طبیعی، لطافت، دوام و استحکام، نداشتن آبرِوی، کشسانی قابل قبول، حفظ رنگ و طرح پس از شستشو، قابلیت گردش هوا باشد.
  • طرح هایی که در هنگام تعویض روبالشی، به صورت زیپ دار یا دکمه ای هستند، در بازار طرفدارانی بیشتری دارند.
  • داشتن دوختی مناسب و چند لایه با بهره گیری از انواع نخ های محکم و زیبا به عنوان یکی از مهم ترین عوامل تمایز روبالشی های محسوب می شود.
  • برخی از اپشن های ویژه مانند: ضد بو و ضد تعرق در جنس های روبالشی نانو، از امتیازات ویژه و کیفیت های ممتاز آن ها به شمار می آیند.

بررسی انواع روبالشی بر اساس جنس

هر جند، یکی از انواع ِ روبالشی های مرغوب و ممتاز موجود در بازار، نوع مخمل ساده ی آن می باشد؛ اما، بازار پر مصرف و سلیقه های گوناگون کد بانو های هنرمند و خوش سلیقه ی این مرز وبوم، باعث شده تا تولید روفرشی از سایر پارجه ها، در دستور کار طراحان و تولید کنندگان قرار گیرد.

اگر تمایل دارید، اطلاعاتی در خصوص انواع روبالشی، بر اساس جنسِ پارجه ی به کار رفته در تولید آن کسب نمایید، خواهشمندیم مطالب ما را دراین بخش، تا انتها مطالعه بفرمایید.

پارچه های قابل استفاده در انواع روبالشی، صرف نظر از اینکه تولید کارخانه های نساجی داخلی هستند و یا خارجی و وارداتی می باشند، شامل موارد زیر هستند:

  • رو بالشی ها با پارچه های نخی و صد درصد طبیعی: این نوع روبالشی ها بسیار لطیف و نرم بوده و ضمن اینکه جریان هوا به خوبی در بین بافت های آن ها جریان دارد تا باعث تعرق بیش از حد هنگام خواب نشوند بسیار با کیفیت نیز می باشند.
  • روبالشی های ساتن: با وجود اینکه دارای طرح های متنوعی می باشند، اما، به کار گیری، ترکیبی از نخ های پلی استر و پلاستیکی در تولیداین پارچه ها، درجه کیفی آن ها را در رتبه های پایین تری نسبت به بقیه ی روبالشی ها قرار داده است.
  • روبالشی ابریشمی: به کارگیری پارچه ی ابریشم، به دلیل خواص و ارگونومی عالی ، عدم ایجاد التهاب و حساسیت در پوست و مو را تضمین می نماید. هر چند کف قیمت تمام شده ی رو بالشی ها را افزایش داده به نوعی که از آن ها به عنوان لاکچری و مجلل یاد می شود.
  • روبالشی از جنس مخمل: مخمل، از بهترین انواع ِ پارچه ی روبالشی هستند؛ ضمن داشتن لطافت، استحکام و ضخامت مناسب، بسیار شیک و زیبا بوده و از تنوع رنگ های بسیار متنوعی نیز برخوردار هستند.

شرکت صادرات روبالشی مخمل ساده

شرکت صادرات روبالشی مخمل ساده مقبولیت بیش از حد، و استقبال گسترده، از انواع روبالشی مخمل، تنها مختصِ بازار داخلی نبوده و بسیاری از خریدارانِ خارجی در کشورهای دور و نزدیک؛ به ویژه کشورهای همسایه، به عنوان مشتران دائم و علاقمند به این محصولات، شناخته می شوند.

این شرکت به صورت تخصصی، مدت زیادی است در حوزه صادرات روبالشی، به ویژه انواع مخمل ساده ی آن، به کشورهای مختلف مشغول به فعالیت بوده و در این زمینه، تجار و بازارگانان زیادی، از اقصی نقاط کشور، مخصوصاً ممالک هدف صادرات، در حال همکاری سترده با این مجموعه می باشند.

لزوم توانمند سازی، در رقابت با انواع مشابه خارجی و تهیه ی و توزیعِ محصولات مرغوب در این شغل، باعث شده تا این مرکز، تعامل سازنده و وسیعی با برترین تولید کنندگان مطرح و دارای برند ِداخلی برقرار نماید.

پخش کننده روبالشی مخمل ساده

چهار رکن اصلی، یعنی تولید کنندگان، مصرف کنندگان، تجار و فروشندگان و همچنین پخش کنندگان، تشکیل دهنده ی بازار روبالشی بوده و در این بین، مجموعه ی حاضر، به عنوان یکی از پخش کنندگانِ اصلی و قدیمی در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد.

فروش روبالشی مخمل، زمانی با حاشیه ی سود مناسب و منطقی همراه خواهد بود؛ که ضمن برخورداری از انواع طرح ها، رنگ ها و همچنین سایز های متنوع، کیفیتی اعلاء داشته و از نظر قیمتی نیز رقابت پذیر نباشد.

این مرکز، افتخار آن را دارد، تا با تعامل و ارتباط گسترده ای که با تولید کنندگانِ برترِ و ممتازِ روبالشی برقرار نموده، مجموعه ای بی نظیر از جدید ترین و عالی ترین روبالشی های مخمل را برای توزیع بین تجار و فروشندگان این محصول، به صورت عمده، فراهم آورده است.

قیمت فروش روبالشی مخمل ساده

قیمت فروش روبالشی مخمل ساده قیمت فروش ِ روبالشی، از نوع مخمل، همانند سایر اقلام مورد استفاده در ارتباط با سرویس های خواب، دارای عدد ثابتی، در بازار نبوده و به طور معمول، در دوره های زمانی نسبتاً کوتاه مدتی، تحت تاثیر عوامل مختلف و متغیر های موثر در حوزه ی اقتصادی، دارای نوساناتی می باشد.

برخی از عوامل یاد شده عبارتند از : تغییر قیمت مواد اولیه، مانند: پارچه و نخ، افزایش هزینه های سر باری مثل حامل های انرژی و حقوق و دستمزدِ کارکنان، قیمت دلار، تحریم و سیاست های حمایتی یا مقابله ای دولت برای واردات و صادرات.

کلیه ی خریداران گرامی، با مراجعه به کانال های ارتباطی مادر فضای مجازی و همچنین، آدرس سایت اینترنتی ما می توانند، بدون اتلاف وقت و به راحت ترین شیوه ی ممکن، از آخرین قیمت های مطلع گردند.

همچنین، از طریق روش های یاد شده، می توانند ضمن مشاهده ی مشخصات کامل،تصاویر و توضیحاتِ انواعِ روبالشی، سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت فرمایند.

مزید اطلاع اینکه، قیمت های مندرج، با توجه به آیتم های زیر، قابل مذاکره و بروز رسانی خواهند بود:

  • تعداد سفارش.
  • نوع پارچه ی مخمل به کار رفته
  • سایر آپشن های اضافه( مخمل های نانو و غیره)
  • تغییر سایز و ابعاد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما