بازار خرید چادر مسافرتی برزنتی

چادر مسافرتی برای کسانی که اهل سفر و گشت‌وگذارند بسیار کاربردی و ضروری است که در بازار فروش انواع مختلف با رنگ و جنس های متنوعی را دارا می باشد و به راحتی قابل نصب و حمل و نقل و قابل شست و شو می باشد، برای شستن آن به ابزار و وسایل خاصی نیاز نیست و با ماده‌ی شوینده‌ی ملایم و آب ولرم و اسفنج یا پارچه‌ی نرم می‌توانید این چادر را بشویید، جنس این چادرها از نایلون است و به همین دلیل نباید از شوینده‌های قوی و اسیدی و سفیدکننده‌ها استفاده کرد، بازار خرید چادر مسافرتی برزنتی آن را در کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند.

بازار خرید چادر مسافرتی برزنتی

آنچه باید از چادر مسافرتی خانواده بدانید

آنچه باید از چادر مسافرتی خانواده بدانید

انواع چادرهای مسافرتی مثل متری، عصایی، اتوماتیک وجود دارد، برای توضیح بیشتر باید بگوییم که چادرهای متری و ساحلی سنگین‌ و حجیم‌ هستند و برای ساحل دریا و یا جاهایی که دمای آن بسیار پایین است، مناسبند و قیمت آنها در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی ارزان‌تر است، چادرهای عصایی و صحرایی که به چادر مسافرتی خانوادهبه نسبت چادرهای متری حرفه‌ای‌تر و با سبکی خاصی است و پایه‌های آن فایبرگلاس و برای کوهنوردی و صحرانوردی مناسب و برپایی و نصب و بستن آنها بسیار سریع است و برای هایکینگ، کمپینگ و اسکان‌های موقت مناسب‌اند.

چادرهای اتوماتیک برای کسانی که حوصله‌ی باز و بسته کردن چادر را ندارند مناسب است، برای تولید این نمونه چادر دو مدل چادر قدی و عصایی را باهم ترکیب کرده‌اند که می توانید برای اتصال و نصب آن فیلم آموزشی ببنید، چادرهای مسافرتی فلزی دارای بدنه‌های مقاوم‌تری هستند که برای کوهنوردی‌ها و عملیات نظامی بهترند و چادرهای عصایی برای سفرهای خانوادگی مناسبند و قیمت مناسبتری دارند.

یک چادر مسافرتی خوب چادری است که نوع پارچه به کار رفته در آن از حجم کمی برخوردار باشد و در عین حال کاملا ضد آب و مقاوم باشد و طریقه جمع کردن و بستن آن آسان باشد و نوع میله هایی که در آن به کار رفته درجه یک باشد تا در باز و بسته شدن آسیب نبیند و دارای ارتفاع زیاد باشد و همچنین سبک و کم حجم باشد که در سفر به راحتی جا به جا شود و از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

3 روش تا کردن چادر مسافرتی کلبه ای

3 روش تا کردن چادر مسافرتی کلبه ای

برای نصب چادر مسافرتی بهتر است آن را در مکان‌هایی باز و بر روی سطح صاف بگذارید که سنگ و یا شاخه‌ای در آنجا نباشد و چادر را مثل یک فرش یا پتو در آن قسمت پهن کنید، بر روی چادر علامت یک ضربدر وجود دارد که نشانه‌ی سقف چادر است، در گوشه‌های چادر ستون‌های آن قرار می‌گیرند که عصاها را باید در سوراخ محفظه‌ی مخصوص آن قرار داده، بعد از سرهم کردن ستون‌های فلزی آن‌ها را در مرکز چادر به هم گره‌ زده تا قسمت مرکزی سقف چادر محکم شود، در این مرحله چادر را بلند می‌کنیم، در طرف هر عصا یک قلاب وجود دارد که به حلقه‌های گوشه‌ی چادر متصل و محکم می‌شوند.

لوازمی مانند 4 عدد میخ و ساک حمل و نقل مناسب نیز باید در هنگان خرید در پک محصول وجود داشته باشد و داشتن پشه بند و پنچره توری دار با زیب مرغوب نیز در این پاک باید باشد، برای مکان هایی که بارش باران و برف زیاد است یک روپوش که به آن پوشش دوم می گویند تا از نفوذ آب جلوگیری کند لازم است.

روش تا کردن چادر مسافرتی کلبه ای:

  • درب چادر را باز می کنیم سپس ضلع پشت در را به داخل فشار می دهیم تا چادر کتابی شود.
  • دو دست را زیر قسمتی که چادر دو رنگ شده قرار می دهیم.
  • چادر را ۹۰ درجه به جلو خم می کنیم.
  • در همان حالت 90 درجه دو دست را به هم نزدیک می کنیم.
  • بعد از نزدیک کردن دو دست دو لبه ی چادر را با یک دست می گیریم.
  • نوک چادر را با یک دست می گیریم و به داخل می کشیم.
  • با دست فنر های چادر را به طرف پایین فشار می دهیم تا چادر به حالت دایره کامل شود.
  • درمرحله آخر چادر جمع شده را بین دو پا قرارداده و کیف را روی سر چادر میکشیم .

مشخصات مهم چادر مسافرتی برزنتی ضد آب

مشخصات مهم چادر مسافرتی برزنتی ضد آب چادرهای مسافرتی انواع تک‌نفره، دونفره و چند نفره دارند و ویژگی‌های منحصربه‌ فردی مثل ضد آب سبک بودن، قابل‌حمل بودن، جنس فلزی پایه‌ها و بزرگ و جادار بودن را دارند، چادر مسافرتی ضد آب پرطرفدار و ضد آب و با دوام هستند و دارای مقاومت خوبی در برابر رطوبتند و این مدل چادر از قدیمی‌ترین انواع آن‌هاست که برای حمل آن باید از وسایل نقلیه استفاده کرد زیرا حمل دستی آن سخت است زیرا وزن بالایی دارند و حجم و سایز بزرگی دارند، برای اسکان‌های طولانی و عملیات نظامی و هلال‌احمر از چادرهای برزنتی استفاده زیادی می شود.

چادر های عصایی یا میله ای توسط یک سازه فایبر گلاسی که بشکل عصای نایبنایان است به یکدیگر متصل می شوند و وزن و حجم کمی دارند و مناسب برای استفاده کوهنوردی، کمپ، طبیعت گردی و خانوادگی می باشند و در دو نوع ضد آب و معمولی ساخته میشوند، مدت زمان نصب آنها بین 5 الی 10 دقیقه طول می کشد، چادر مسافرتی اتوماتیک نیز یک سازه فلزی از قبل نصب شده است که وزن و حجم بیشتری دارد و برای افرادی که نیاز به نصب خیلی فوری دارند یا حوصله و وقت نصب کردن چادر را ندارد گزینه بسیار مناسبی است.

کارخانه تولید چادر مسافرتی سعی بر این دارد تا چادر های ضد آب مرغوب را با بهترین دوخت و بهترین نوع پارچه و لوازم جانبی را تولید کند تا یک محصول فوق العاده شیک و ضد آب و محکم به بازار فروش عرضه کند.

فروش بدون واسطه چادر مسافرتی برزنتی

فروش بدون واسطه چادر مسافرتی برزنتی چادر های مسافرتی 12 نفره و 10 نفره و 8 نفره و 6 نفره و 4 نفره و 2 نفره با برند های معتبر خارجی و ایرانی در بازار با کیفیت استاندارد و اورجینال به صورت عمده و تک به فروش می رسند و شما با هزینه کم می توانید چادر را برای کمپینگ و مسافرت های خانوادگی با بهترین مارک و جنس خریداری فرمایید، فروش چادر مسافرتی بدون واسطه برزنتی را با قیمت مناسب و به صرفه از دو طریق فروش آنلاین و حضوری داشته باشید، سعی کنید از مراکز معتبر و شناخته شده خرید خود را انجام دهید تا هزینه شما ابطال نشود و خدای ناکرده ضرری نکنید و جنس نامرغوب و تقلبی به شما فروخته شود.

1

  1. سلام. وقتتون بخیر. من متنوع ترین و جالب ترین چادرهای مسافرتی رو توی این مجموعه دیدم. شرایط همکاری و خرید عمده رو لطف می کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما