بازار فروش پشه بند مسافرتی

پشه بند مسافرتی شباهت زیادی به چادر مسافرتی دارد و به راحتی در هر جا که نیاز باشد باز و بسته می شود. این نوع پشه بند بسیار زیبا و لوکسی می باشد و درب آن زیپدار است. پشه بندی مسافرتی دارای طرفداران زیادی بوده و می توان در مسافرت ها با خیال راحت و آسوده در طبیعت شب را به صبح گذراند. بازار فروش پشه بند مسافرتی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب بسیار پر رونق بوده و در سایت حاضر به صورت مستقیم به فروش می رسد.

بازار فروش پشه بند مسافرتی

راهنمای خرید پشه‌ بند مسافرتی

راهنمای خرید پشه‌ بند مسافرتی

بهتر است بدانید یکی از لوازم ضروری و واجب برای مسافرت پشه بند می باشد. امروزه افرادی که اهل کوهنوردی و طبیعت گردی هستند و خوابیدن در طول شب را دوست دارند پشه بند مسافرتی یک وسیله با ارزش و مناسب می باشد.

پشه بند انواع متنوعی دارد که نوع مسافرتی آن به راحتی نسب و جمع می شود و داخل یک کیسه پلاستیکی به راحتی جمع می شود و حمل آن بسیار راحت است. همچنین در هنگام خرید پشه بند مسافرتی به اندازه آن نیز توجه کنید یعنی به تعداد اندازه خانواده خود آن را خریداری کنید.

یک پشه بند خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • تور پشه بند باید سوراخ های بسیار ریزی داشته باشد تا حشرات ریز هم از آن به داخل راه پیدا نکنند.
  • تور پشه بند علاوه بر تراکم بالا باید هوا به خوبی در آن جریان داشته باشد زیرا در موقع گرمی هوا داخل آن خیلی گرم می شود.
  • جنس تور پشه بند باید از پلی استر باشد یعنی در هر سانتی متر ۴۰ عدد سوراخ باشد.
  • درب پشه بند ها اکثرا به دو روش زیب دار و چسبی می باشد که نمونه زیب دار آن ایمن تر و راحت تر نیز می باشد.
  • و موارد بسیار دیگر…

بازار عرضه پشه بند مسافرتی

بازار عرضه پشه بند مسافرتی

امروزه شرکت ها و کارخانجات زیادی در تولید انواع پشه بند فعالیت می کنند که انواع این محصول تولید کرده و روانه بازار می کنند. از انواع پشه بند تولید شده توسط این کارخانجات می توان به پشه بند نوزادی ، مسافرتی و… اشاره کرد.

قیمت پشه بند مسافرتی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. معمولا تور های پلاستیکی از تورهای پارچه ای گران تر بوده و تک نفره یا چند نفره بودن آن نیز در قیمت گذاری آن تاثیر زیادی دارد. البته با خرید مستقیم و عمده می توان این محصول را با قیمت ارزان تری تهیه و خریداری کرد.

بازار عرضه پشه بند مسافرتی بسیار خوب بوده و این محصول را با کیفیت بسیار خوب در اندازه های مختلف به بازار عرضه می کنند و همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ما این محصول را مستقیم و بدون واسطه در کمترین زمان تهیه و سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما