توزيع بی واسطه چادر مسافرتی ارزان

چادر مسافرتی یکی از ملزومات مهم سفر است که در ابعاد و طرح‌های مختلف توسط برترین برندهای تولید کننده، طراحی می‌شود. این محصول با استفاده از پارچه‌های باکیفیت ضد رطوبت و ضد آب تولید می‌شود و دارای کیفیت منحصر به فرد و کارایی عالی است. توزيع بی واسطه چادر چادر مسافرتی ارزان در بازار عرضه و فروش مستقیم انواع کالای سفری، امکان خریدی آسان و اقتصادی را برای خریداران عمده و جزئی ایجاد نموده است.

توزيع بی واسطه چادر مسافرتی ارزان

عوامل موثر بر کیفیت چادر مسافرتی

 عوامل موثر بر کیفیت چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی از مهمترین تجهیزاتی هستند که در سفرها و کمپینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول دارای تنوع بالایی از لحاظ شکل ظاهری، ظرفیت و کیفیت است و در بازار عرضه تجهیزات و ملزومات طبیعت گردی و کمپینگ، مدل‌های مختلفی از این محصول وجود دارد. کیفیت انواع چادر مسافرتی بر اساس فاکتورهای مختلفی که در ادامه بررسی می‌کنیم، متغیر است.

عوامل موثر بر کیفیت چادر مسافرتی:

  • اولین عاملی که در کیفیت انواع چادر مسافرتی اثر گذار است، جنس پارچه و منسوجات مورد استفاده در طراحی چادر است. پارچه‌های ضد آب و سبک وزن و مقاوم در برابر آفتاب و گرما مانند پارچه برزنت بهترین انتخاب برای تولید چادرهای مسافرتی هستند. هرچه کیفیت پارچه بالاتر و وزن آن سبک‌تر باشد، چادر مسافرتی دارای کیفیت بالاتری خواهد بود.
  • نکته دومی که در کیفیت چادر موثر است، نوع دوخت و طراحی چادر است. در طراحی و تولید انواع چادر مسافرتی ممتاز از ماشین آلات صنعتی دوخت استفاده می‌شود که موجب استحکام حداکثری و زیبایی ظاهری چادر می‌گردد.
  • طراحی اصولی چادر و تعبیه صحیح درب و پنجره چادر در جای درست نیز در کیفیت چادر مسافرتی موثر است. ظرفیت چادر باید با توجه به نفرات استاندارد باشد و امکان ورود و خروج آسان و تهویه هوا در چادر وجود داشته باشد. استانداردهایی که برای طراحی چادر باید رعایت شود، ضوابطی هستند که توسط سازمان‌های جهانی وضع شده‌اند و در طراحی چادر مسافرتی درجه یک، باید رعایت شود.

چه عواملی بر کیفیت چادر مسافرتی تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت چادر مسافرتی تاثیر دارد

همانطور که می‌دانیم چادرهای مسافرتی توسط برندهای مختلفی تولید و طراحی می‌شوند و سطح کیفی، ابعاد و قیمت آنها متفاوت است. برای خرید یک چادر مسافرتی مرغوب و متناسب با نیاز لازم است در زمان خرید این محصول نکاتی را مدنظر داشته باشیم تا بهترین چادر مسافرتی را تهیه نماییم. اولین نکته برای خرید چادر مسافرتی، بررسی برندهای تولید کننده چادر و شناسایی بهترین برند است.

فاکتور بعدی که باید در خرید چادر مسافرتی به آن توجه شود، جنس چادر و کیفیت طراحی و دوخت آن است. شاید اینکار کمی تخصصی به نظر برسد، اما با کسب مشاوره از افراد متخصص و بررسی ظاهری چادر مسافرتی، می‌توان به جنس و کیفیت آن پی برد.

برای مثال قسمت‌های مختلف چادر به ویژه درزها باید دارای دوخت بسیار محکم باشند و پارگی و باز شدن درزها حتی در اندازه کم، در طراحی چادر وجود نداشته باشد. پارچه استفاده شده در طراحی چادر نیز باید دارای ضخامت مناسب باشد.

بررسی ابعاد چادر نیز مهم است. انواع مختلفی از چادر مسافرتی دونفره، تک نفره و چادرهای مسافرتی با ظرفیت بالا در بازار وجود دارد. بسته به نیاز باید چادری مناسب تهیه و خریداری شود. بررسی قیمت محصول نیز فاکتور مهمی دیگری است که باید به آن دقت شود.

مرجع خرید چادر مسافرتی ارزان

مرجع خرید چادر مسافرتی ارزان

بازار عرضه و فروش مستقیم انواع کالای خواب و ملزومات سفری، به عنوان مرجع برتر خرید و فروش چادر مسافرتی ممتاز ارزان، در تلاش است محصولاتی شیک و باکیفیت را با قیمت اقتصادی ارائه نماید. در این بازار، طیف وسیعی از انواع چادر مسافرتی عرضه می‌شود و متقاضیان خرید می‌توانند با توجه به نیاز خود، بهترین محصول را به روش ثبت سفارش اینترنتی خریداری نمایند.

قیمت چادر مسافرتی در مجموعه عرضه و پخش مستقیم با توجه به عدم وجود واسطه و دریافت حداقل سود، بسیار مناسب‌تر از بازارهای با واسطه است و این امر امکان خریدی مقرون به صرفه، در سریع‌ترین زمان ممکن را برای خریداران ایجاد کرده است.

13

  1. چه قدر خوبه که شرایطی ایجاد کردید تا مشتری بتونه سفارش خودش رو از طریق اینترنت ثبت کنه.اینطوری در زمان و هزینه های اضافی هم صرفه جویی میشه و محصول درب منزل تحویل خریدار میشه

  2. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این محصولات به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها و شرایط همکاری میتونین فرم روی سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  3. سلام این چادر دارای طول عمر بسیار بالا است و راحت باز و بسته می شود حجم کمی را اشغال می کند و در مسافرت بسیار کاربرد دارد

  4. سلام بعضی از فروشنده ها وقتی ارزان میدن خیلی چادر نازک و بده میله هاش میزنه بیرون ولی برای شما خیلی خوبه در کنار کیفیت قیمت های بسیار پایینی دارید

  5. سلام
    اگه اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در مورد محصولتون بخوایم آیا شما در سایتتون مشاوره تخصصی هم انجام میدین؟ و به نظرم خیلی خوب میشه که تاریخ تولید محصولتون رو هم تو سایت قرار بدین که با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب اون اقدام کنیم و بدونیم این محصول تا چه زمانی قابل استفاده هست.

  6. سلام
    این چادرها محصولی بسیار با کیفیت که در طرح و رنگ بندی های خیلی متنوعی برخوردار می باشد.
    بسیارسبک می باشد حمل و نقل آن برای مسافرت رفتن بسیار مناسب می باشد.

  7. سلام ،میخواستم بدونم اگه تیرکهاش خراب بشه جدا میشه تهیه کرد و از کجا، لطفا عکس همه رنگارو بذارین.

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها می تونین فرم های روی سایت رو پر کنید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما