سفارش خرید روبالشی سه بعدی فانتزی

سفارش خرید روبالشی سه بعدی فانتزی به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون با این روش تمام مشتریان در هر نقطه ای از کشور که هستند می توانند به راحتی هر رنگ و طرحی که مدنظرشان است را سفارش دهند روبالشتی سه بعدی از به روز ترین و جدید ترین روبالشتی ها می باشد و باعث می شود اتاق خواب شما جذاب و منحصر به فرد شود به همین دلیل مورد توجه بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

سفارش خرید روبالشی سه بعدی فانتزی

مشخصات بهترین نوع روبالشی سه بعدی

مشخصات بهترین نوع روبالشی سه بعدی

مشخصات بهترین نوع روبالشتی سه بعدی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • از پارچه ای نرم و ضد حساسیت دوخته شده باشد.
  • دوخت محکم و زیبایی دارد.

روبالشتی خوب علاوه بر این که ظاهری شیک و زیبایی دارد باید از پارچه ای دوخته شده باشد که به پوست آسیب نرساند و باعث جوش نشود همچنین باعث گره خوردن موهای خانم ها به هم نشود روبالشتی های سه بعدی چنان زیبا و شیک می باشند که هنگام نگاه کردن به آن ها نمی توانید چشم از آن ها بردارید و در مدل ها و رنگ های مختلفی وجود دارند به طوری که شما می توانید با سبک های دکوراسیون داخلی منزل خود به راحتی روبالشتی ها را ست کنید و از بهترین پارچه های مرغوب تولید شده اند به همین دلیل با شستن زیاد رنگ آن ها از بین نمی رود علاوه بر این به پوست و مو هم آسیبی نمی رسانند.

روبالشتی های سه بعدی از پارچه های مختلفی تولید می شوند از مهم ترین الیافی که در تولید پارچه های روبالشتی استفاده می گردد پنبه و پلی استر می باشد این روبالشتی ها بسیار لطیف و نرم هستند و از مشخصات آن ها می توان به ماندگاری بالای آن ها، قابلیت شست و شو و رنگ و طرح های مختلف آن ها اشاره کرد این روبالشتی ها در سایز و ابعاد مختلفی تولید می شوند از طرح های فانتزی روبالشتی سه بعدی می توانید برای کودکان استفاده کنید طرح روبالشتی سه بعدی به صورتی می باشد که بسیار واقعی به نظر می رسد به گونه ای که گویا زمینه از طرح اصلی جدا شده است.

بررسی انواع روبالشی از نظر طرح

انواع روبالشتی از نظر طرح شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روبالشتی سه بعدی
  • روبالشتی چین دار
  • روبالشتی دکمه دار
  • روبالشتی عروس
  • روبالشتی بند دار
  • روبالشتی تکه دوزی
  • روبالشتی پاکتی

بسیاری از خانم ها به ظاهر و زیبایی اتاق خواب اهمیت فراوانی می دهند به همین دلیل در هنگام خرید وسایل اتاق خواب علی الخصوص کالاهای خواب به ویژه روبالشتی دقت فراوانی می کنند در واقع زیبایی روبالشتی می تواند جلوه زیبایی را تقدیم اتاق خواب کند و به زیبا شدن آن کمک نماید به همین دلیل روبالشتی جدید و لاکچری می تواند روی بهتر شدن دیزاین اتاق خواب کمک فراوانی کند روبالشتی سه بعدی از روبالشتی های لاکچری می باشد که بسیار زیبا و منحصر به فرد است و طرح آن کاملا زنده و واقعی به نظر می رسد و باعث می شود اتاق خواب زیبایی خاصی پیدا کند روبالشتی سه بعدی از پارچه های مختلفی تولید می شود به همین دلیل رنج قیمت آن متفاوت می باشد چون قیمت آن با جنس پارچه روبالشتی ارتباط مستقیمی دارد.

از انواع پارچه هایی که برای دوخت روبالشتی استفاده می شود می توان به روبالشتی پنبه ای، مخمل، پلی استر، ساتن و…. اشاره کرد روبالشتی سه بعدی به وسیله چاپ دیجیتالی تولید شده است که ثبات رنگ و طرح آن از مزیت های روبالشتی سه بعدی محسوب می شود و بدون این که دچار تغییر رنگ شود می توانید این روبالشتی را با ماشین لباسشویی بشویید و از ابعاد آن می توان به روبالشتی ۵۰ در ۷۰، ۴۵ در ۶۰، ۶۰ در ۷۰ و.‌‌… اشاره کرد شما می توانید با توجه به جثه و سن افراد خانواده خود اندازه روبالشتی را انتخاب کنید.

فاکتور های مهم هنگام خرید روبالشی سه بعدی

فاکتور های مهم هنگام خرید روبالشی سه بعدی

فاکتورهای مهم هنگام خرید روبالشتی سه بعدی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • به جنس پارچه روبالشتی توجه کنید و همان طور که می توانید چون با پوست تماس دارد باید پارچه ای آن به صورتی باشد که حساسیتی روی پوست و مو ایجاد نکند و لطیف و زیبا باشد.
  • پارچه آن به صورتی باید باشد که به راحتی چروک نشود و در مقابل شست و شو مقاومت بالایی داشته باشد.
  • بهترین جنس پارچه برای دوخت روبالشتی پارچه پنبه ای می باشد که باعث می شود مولکول های هوا به راحتی از منافذ پوست عبور کنند تا در هنگام خوابیدن روی روبالش کمبود اکسیژن به وجود نیاید‌.
  • طرح روبالشتی را طوری انتخاب کنید که طرح و رنگ روی آن با سرویس اتاق خواب هماهنگ باشد.
  • برای اتاق خواب کودک خود می توانید روبالشتی با رنگ های شاد و طرح های کارتونی و فانتزی را خریداری کنید برای اتاق خواب بزرگسالان می توانید طرح های انرژی بخش و رسمی روبالشتی را انتخاب و خریداری نمایید.
  • روبالشتی باید حداقل ۵ سال یکبار تعویض شود به همین دلیل جنس پارچه آن باید به صورتی باشد که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد بنابرین در هنگام خرید روبالشتی باید به جنس آن توجه کنید.

معرفی انواع روتختی بر اساس جنس

انواع روتختی بر اساس جنس شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روتختی پنبه، ابریشم و کتان
  • روتختی پلی استر و اکریلیک

به طور کلی روبالشتی از دو الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شود الیاف طبیعی شامل ابریشم، کتان و پنبه می شوند که بافت لطیف و نرمی دارند و قابل تنفس و ضد حساسیت هستند و الیاف مصنوعی که در تولید روبالشتی استفاده می شوند شامل پلی استر و اکریلیک هستند که خاصیت غیر قابل تنفس، حساسیت زا، زبر و خشن دارند روتختی ها در طرح و مدل های مختلفی تولید می شوند که می توان گزینه های زیر را نام برد:

  • طرح و مدل های کلاسیک: روتختی های کلاسیک جلوه کار و جزئیات تزئینی کار شده ای دارند و در دوخت رویه آن ها از گیپور دوزی، دانتل دوزی و هنرهای اپلیکه دوزی استفاده شده است بنابرین اگر می خواهید اتاق خواب شما جلوه سلطنتی، تجملی و کلاسیک داشته باشد یا روتختی عروس می خواهید باید این مدل روتختی ها را انتخاب و خریداری کنید.
  • روتختی با طرح ساده و اسپرت: تخت شما را بسیار شیک می کند اگر می خواهید اتاق خواب شما معاصر و مدرن باشد باید این مدل روختی را انتخاب و خریداری کنید. روتختی با طرح سنتی: اگر می خواهید تخت خواب خود را با رنگ ها و طرح های تاریخی دکور کنید باید این مدل تخت را انتخاب و خریداری نمایید که می توان به طرح های اسلیمی، گل شاه عباسی، بته جقه و…. اشاره کرد و از رنگ های آن می توان رنگ عنابی، فیروزه ای و لاجوردی را نام برد‌.
  • طرح و مدل های گلدار: اگر روحیه لطیفی دارید و عاشق طبیعت و زیبایی هستید باید طرح های گلدار روتختی را انتخاب و خریداری نمایید در طرح های رنگارنگ این مدل روتختی ها را انتخاب و خریداری کنید و برای این که اتاق خواب شما جلوه ای منجسم داشته باشد باید رنگ روتختی را با دیگر اجزای اتاق خواب خود هماهنگ کنید.
  • طرح و مدل های چاپی و سه بعدی: امکان چاپ طرح دلخواه روی پارچه روتختی با توجه به تکنیک های خاص مثل پیگمنت به راحتی امکان پذیر می باشد.

مرکز فروش روبالشی سه بعدی فانتزی

مرکز فروش روبالشی سه بعدی فانتزی مرکز فروش روبالشتی سه بعدی فانتزی همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون بدون واسطه کالا را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان می گذارد روبالشتی علاوه بر طرح سه بعدی و فانتزی در مدل های مختلفی هم تولید می شود که می توان به روبالشتی دورو، روبالشتی طرح دار، روبالشتس پوشه گلدار، روبالشی مخمل برجسته، روبالشی مخمل رنگی، روبالشی سه بعدی پاکتی، روبالشی سه بعدی، روبالشی مخمل طرح دار، روبالشی مخمل ساده و…… اشاره کرد برای این که حس امن و راحتی تقدیم خانه شما شود باید به دکوراسیون آن توجه ویژه ای کنید برای این که اتاق خواب شما صمیمی و گرم باشد باید از رنگ های گرم در چیدمان اتاق خواب خود استفاده کنید و علاوه بر این رنگ روبالشتی باید گرم باشد رنگ کفپوش، رنگ دیوارها، رنگ مبلمان، روختی و… هم باید گرم باشند.

از رنگ های گرم می توان به رنگ سفید، نارنجی، قهوه ای، زرد و…. اشاره کرد و استفاده از روبالشتی با رنگ گرم می تواند حس امنیت را در خانه شما ایجاد کند هنگام خرید روبالشتی طرح دار باید طوری طرح ها را انتخاب کنید که باعث شلوغ شدن اتاق خواب شما نشود همیشه سعی کنید وسایل اتاق خواب شما به صورتی باشد که دارای ۳ تا ۵ طرح باشد روبالشتی و روتختی جزء جدا ناپذیر دکوراسیون داخل اتاق خواب می باشند به همین دلیل در هنگام انتخاب طرح و رنگ آن باید دقت فراوانی به خرج دهید و ست روبالشتی و روتختی می تواند هارمونی زیبایی را در دکوراسیون اتاق خواب شما ایجاد کند

بهترین جنس پارچه برای دوخت روبالشتی پارچه ای پنبه ای و پلی استر می باشد بهترین روبالشتی نباید به سردوزی نیازی داشته باشد دوخت طرح دار و شیکی داشته باشد بهترین روبالشتی باید دور دوزی و دوخت ظریف و بسیار زیبایی داشته باشد از عمر نامحدودی روبالشتی خوب باید برخوردار باشد روبالشتی جذاب باید دارای رنگ های ویژه ای باشد و بهترین پارچه روبالشتی با شستن مداوم نباید دچار تغییر رنگ شود و کیفیت خود را از دست ندهد.

عرضه بی واسطه روبالشی سه بعدی فانتزی

عرضه بی واسطه روبالشتی سه بعدی فانتزی از بازار گرمی برخوردار می باشد چون باعث می شود میزان کالای فروخته شده به طور قابل توجه ای افزایش یابد و مشتریان می توانند با قیمت کمتری از بازار خرید خود را انجام دهند در هنگام انتخاب روبالشتی در مرحله اول باید به جنس پارچه آن توجه کنید چون روبالشتی ها در معرض شست و شوی زیاد هستند و کیفیت آن ها باید به حدی باشد که طول عمر آن ها کاهش پیدا نکند در واقع بافت پارچه روبالشتی باید منجسم باشد.

در هنگام انتخاب روبالشتی توجه کنید که طرح روی آن باید دارای گل های درشت و ریز باشد تا چیدمان زیبایی در اتاق خواب شما ایجاد شود یکی از انواع روبالشتی ها، روبالشتی سنتی می باشد که دارای طرح های اصیل و نقوش اسلامی است که طرفداران خاص خود را دارد روبالشتی ترمه و ابریشم از بهترین پارچه های ابریشم و ترمه دوخته شده است و علاوه بر زیبایی چون با استفاده از بهترین ماشین آلات صنعتی دوخته شده مخاطبان خاص خود را دارد و علاوه بر منازل در خوابگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها و.‌.‌… استفاده می شود.

روبالشتی عروس هم یکی از انواع روبالشتی ها می باشد که در رنگ های مختلفی مانند فیروزه ای، سفید، صورتی و‌… وجود دارد و از طرح های آن می توان به سلطنتی، پیته دار، چین دار و دکمه دار اشاره کرد روبالشتی فانتزی از پارچه های ساده و طرح دار تولید می شود که در مدل های زیپ دار، بند دار و معگولی وجود دارد و رنگ های روشن روبالشتی فانتزی طرفداران زیادی دارد و بهترین روبالشتی باید دارای جنسی باشد که در برابر شست و شو مقاومت آن بالا باشد از طرح هایی که روی روبالشتی سه بعدی ایجاد می شود می توان به طرح گل، طرح هندسی، حیوانات، طبیعت، کلاسیک و سنی و رنگ بندس ساده اشاره کرد و همین ها باعث شده اند مشتریان نهایی بتوانند به راحتی و مطابق با سلیقه خود بهترین طرح و رنگی که مدنظرشان است را انتخاب کنند.

شما می توانید رنگ روبالشتی را با دیگر کالا های خواب و وسایل اتاق خواب خود به راحتی ست کنید تا اتاق خواب شما دلنشین و زیبا شود و بتوانید خوابی آرام بخش و راحتی داشته باشید و از زیبایی اتاق خواب خود لذت ببرید بنابرین علاوه بر جنس پارچه روبالشتی انتخاب طرح و رنگ آن هم خیلی مهم می باشد که نباید به آن بی توجهی کنید.

صادر کننده روبالشی سه بعدی فانتزی

صادر کننده روبالشی سه بعدی فانتزی صادر کننده روبالشی سه بعدی فانتزی توانسته به راحتی ارزآوری عالی را نصیب کشور کند چون انواع رنگ ها و مدل ها را با بهترین کیفیت و قیمت روانه بازارهای خارجی می کند علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از روبالشتی سه بعدی فانتزی باعث شده صادر کننده آن بتواند سود خوبی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای طرح های زیبا و شیک می باشد و دوام بالایی دارد.
  • بر اثر شست و شوی زیاد رنگ آن ثابت می ماند.
  • طرح های فانتزی و جذابی دارد به طوری که با سلیقه های مختلف نوجوانان و کودکان به راحتی ست می شود.
  • در ابعاد مختلفی تولید می شود.
  • از بهترین پارچه ها تولید شده است.
  • دوخت محکم، زیبا و ظریفی دارد.
  • طرح های مختلف آن باعث شده تمام گروه های سنتی بتوانند مدلی شیک و زیبایی را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما