سفارش روتختی دونفره نخی

همه انسان ها به طور معمول در شبانه روز به ۸ ساعت خواب نیاز دارند از آن جایی که اتاق خواب بخشی از منزل است باید علاوه بر زیبایی، مکانی پر از آرامش باشد. این مسئله به خوبی نشان می دهد که خرید روتختی با پارچه مناسب چقدر مهم و حیاتی است. اگر میخواهید خوابی آرام و با کیفیت را تجربه کنید، روتختی و بالش شما باید کیفیت بالایی داشته باشد. با سفارش روتختی دونفره نخی با کیفیت و قیمت مناسب می توانید این آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

سفارش روتختی دونفره نخی

تشخیص مرغوبیت روتختی نخی

تشخیص مرغوبیت روتختی نخی

یکی از مهمترین و ضروری ترین عضو داخل اتاق خواب تخت و روتختی آن می باشد بنابراین باید در انتخاب روتختی که نمای بسیار زیبایی تخت و اتاق خواب می دهد بسیار دقت کنیم. روتختی نقش چشمگیری در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب دارد. هر چقدر که سلیقه خرج زیبایی و دکوراسیون اتاق خواب کنید، تا زمانی که یک روتختی شیک و جذاب نداشته باشید دکوراسیون شما تکمیل نمی باشد. باید بدانید که روتختی با لحاف تفاوت دارد.

لحاف از پارچه های گوناگون دوخته می‌شود و روتختی ضخامت کمتری دارد و از آن برای زیبا سازی تخت استفاده می شود. انتخاب روتختی ملاک خاصی ندارد اما چند موردی هست که باید به آن ها دقت کرد. یکی از مهم ترین نکات آن با توجه به سایز روتختی است. روتختی به دلیل تعریق زیاد افراد بر روی آن، احتیاج به شستشوی مداوم دارد بنابراین باید کالای انتخاب کنید که با چند بار شستن کیفیت آن پایین نیاید.

روتختی هایی با جنس ساتن و ابریشم هم بسیار نفیس مرغوب می باشند و هم تنوع بسیاری در مدل دارند؛ اما روتختی با این نوع جنس برای اتاق هایی با سبک فانتزی و اسپرت مناسب نیستند. برای اتاق هایی که دکوراسیون اسپرت دارند، روتختی کتان پیشنهاد می شود. یکی از نشانه‌های بارز و منحصر به فرد مرغوبیت و کیفیت بالای روتختی نخی، این است که از نرمی و لطافت بالایی برخوردارند.

در تولید این نوع روتختی ها مخصوصا روتختی چهل تکه از پنبه و نخ استفاده می شود. پارچه های نخی علاوه بر این که به سادگی شسته می شوند، هیچگونه ایجاد حساسیت و الکتریسیته ی ساکن و همچنین در افراد ایجاد حس گر گرفتگی و عرق در هنگام خواب نمی کنند. هرچه تراکم پارچه کمتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالای آن است. پارچه بسیار متراکم ممکن است کمی زبر باشد بنابراین بهتر است به دنبال خرید روتختی هایی با تراکم زیاد پارچه نباشید

آشنایی با نحوه تولید روتختی دونفره

آشنایی با نحوه تولید روتختی دونفره

روتختی های جذاب عضو جدا نشدنی اتاق خواب و تخت می باشند. دوخت انواع ست های دونفره با دستگاه صنعتی و گروهی از چرخ خیاطی های صنعتی انجام می شود. ورود دستگاه ها با امکانات متنوع موجب شده که علاوه بر افزایش سرعت و دقت در تولید، کیفیت و تنوع محصولات نیز بالا برود. این نوع از ماشین آلات صنعتی نساجی و بافندگی برای شروع کار، از سه لایه شامل رویه لحاف، ناحیه پنبه زده شده در وسط و پارچه آستری استفاده می کند که بطور موقت با پین های ایمنی به هم متصل می شوند.

این دستگاه این چند لایه پارچه را به هم متصل می کند و برای دوختن و اتصال آن ها از تکنیک های دوخت خاص و طرح های مختلف استفاده می کند. سپس عملیات دوخت آغاز می شود که ابتدا در یک خط مستقیم لایه ها به هم دوخته می شوند. این ابزار آلات به گونه ای ساخته شده اند که از ایجاد چروک هنگام دوخت روی پارچه جلوگیری می شود. طول بخیه با طول از پیش تعیین شده توسط دستگاه کنترل می شود و در همان حال طرح های مختلف دوخت روی آن اعمال می شود.

صادرات روتختی دونفره نخی

صادرات روتختی دونفره نخی این فروشگاه بزرگ با عرضه انواع روتختی در سایز، طرح و رنگ های مختلف به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و فضای مناسب تری برای خواب خود به وجود آورید. همچنین در این مرکز صادرات روتختی دونفره نخی به دلیل کیفیت بی نظیر آن به کشورهای دیگر نیز انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با اپراتورهای این مرکز در ارتباط باشید شما حتی می توانید سفارش روتختی نخی خود را از طریق این سایت ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما