شرکت تولید روتختی مخمل بچه گانه

در میان مدل های مختلف روتختی های کودک، روتختی مخمل از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و دوام و ثبات رنگی بیشتری دارد. علاوه بر این روتختی مخمل بچه گانه چهار فصل است و در تمام فصول می توانید از آن استفاده کنید. این شرکت با تولید روتختی مخمل بچه گانه در رنگ ها و مدل های مختلف در خدمت شماست و این روتختی های جذاب و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت و در مدل های طرح دار و ساده تولید و توزیع می کند. برای دیدن مدل ها و کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

شرکت تولید روتختی مخمل بچه گانه

سنجش کیفیت روتختی مخمل

سنجش کیفیت روتختی مخمل

برای انتخاب یک روتختی مخمل با کیفیت باید چند نکته را مد نظر قرار دهید و از لحاظ های مختلف مورد سنجش قرار دهید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که روتختی دارای استانداردهای لازم است. ابتدا با دست کشیدن روی مخمل، امتحان کنید و مطمئن شوید که مخمل پرز دهی نداشته باشد. یک پارچه خوب نباید پرز بدهد و مخمل آن باید بدون ریزش و ثابت باشد.

روتختی مخمل درجه یک با ماشین لباسشویی قابل شستشو است و دارای رنگی ثابت بوده و با شستشوهای مکرر بی رنگ یا کدر نمی شود. می توانید قبل از خرید با استفاده از یک پارچه سفید و مالش ملایم روی مخمل ثابت بودن رنگ آن را امتحان نمایید. اگر پارچه سفید شما کمی رنگ گرفت یعنی از مخمل مرغوب استفاده نشده و در هنگام استفاده لباس ها را رنگی کرده و بعد از اولین شستشو بی رنگ و خراب می شود.

در انتخاب روتختی برای خود و کودکانتان دقت نمایید و حتما از یک شرکت تولید روتختی که با سابقه و معتبر است خرید نمایید تا بابت هزینه ای که می کنید نگرانی نداشته باشید و با ضمانت کیفی روتختی ها را دریافت کنید. در این مجموعه از مرغوب ترین پارچه ها برای تولید روتختی استفاده شده است و تمامی نکات ذکر شده کاملا رعایت شده و این اطمینان به مشتری داده می شود که سال ها این روتختی های زیبا و شیک قابل استفاده هستند.

نحوه تولید روتختی مخمل بچه گانه

نحوه تولید روتختی مخمل بچه گانه

انواع مختلف روتختی در این مرکز تولید می شود که برای تولید هرکدام از این محصولات تمامی جوانب در نظر گرفته شده و استانداردها از لحاظ اندازه، ضخامت، دوام و… کاملا رعایت شده است. برای تولید روتختی مخمل بچه گانه از بهترین نمونه های مخمل استفاده شده که دارای ضخامت مناسب، رنگ های جذاب و زیبای کودکانه و نرم و لطیف هستند که با پوست کودکان سازگار باشند.

این پارچه ها پس از بررسی های دقیق برای برش و دوخت روتختی بچه گانه آماده می شوند سپس به اندازه های استاندارد مطابق تخت های بچه گانه برش خورده و توسط خیاطان و کارشناسان ماهر دوخته می شوند. تمامی روتختی های مخمل کامل دور دوزی شده و در بعضی مدل ها طرح های برجسته توسط ماشین های چاپ بر روی آن ها نقش می بندد.

پس از اجرای طرح مورد نظر مجدد روتختی ها به اتاق کنترل کیفیت انتقال یافته و به صورت دقیق بررسی می شوند، اگر کوچکترین ایرادی داشته باشند مرجوع شده و تنها کارهای سالم و درجه یک اتو کشی و بسته بندی و آماده برای عرضه به بازار خواهند شد. بهترین ها را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با سلامت کامل این روتختی های خاص را به دستتان برسانیم.

مراکز توزیع روتختی مخمل بچه گانه

مراکز توزیع روتختی مخمل بچه گانه

این شرکت با سال ها سابقه ی کاری درخشان و فعالیت گسترده در این زمینه یکی از بزرگترین مراکز توزیع روتختی مخمل بچه گانه، روتختی مخمل دخترانه و پسرانه، چادر مسافرتی، تشک مسافرتی، پشه بند. روبالشی، پتو و… است و تولیدات خود را در سراسر کشور توزیع می کند و علاوه بر این در صادرات این محصولات بی نظیر به کشورهای همسایه نیز عملکرد موفقی داشته و به علت مرغوبیت بالا و طرح های متنوع و زیبا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما