فروشگاه معتبر پشه بند یک نفره تاشو

یکی از کالاهای اساسی که در فصل‌های گرم سال بسیار کاربردی می باشد پشه بند یک نفره تاشو است این محصول برای افراد مختلفی به کار می‌رود و به صورت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که طراحی های متفاوتی دارد فروشگاه معتبر پشه بند یک نفره تاشو این محصول را به صورت عمده و تکی به مشتریان خود ارائه می‌کند؛ این فروشگاه انواع متنوعی از این محصول را دارا می باشد که نیاز مشتریان خود را برطرف می سازد.

فروشگاه معتبر پشه بند یک نفره تاشو

بررسی استحکام پشه بند تاشو

بررسی استحکام پشه بند تاشو

در بررسی استحکام پشه‌بند در نوع تاشو می‌توانیم به موارد خیلی زیادی اشاره کنیم این نوع محصول چون تاشو می باشد جمع و باز کردن آن نیاز به آموزش دارد اما به محض این که یک بار آن را باز و بسته کنید به به صورت کلی می توانید این کار رو یاد بگیرید به دلیل این که می توان بعد از استفاده آن را جمع کرد فضای خیلی کمی را اشکال می کند.

همچنین می توانید آن را در هر محیطی استفاده کنید نوع ساخت این دستبند به این صورت است که در آن از فنر مانند استفاده شده است که باز و بسته کردن آن را آسان کند. این فنر یا به اصطلاح میله فلزی استحکام خیلی زیادی دارد انعطاف پذیر است و در ثابت ماندن پشه بند نقش خیلی موثری دارد و مانع جمع شدگی پشه بند در حین خواب می شود.

توری که برای دوخت این نوع استفاده شده است نیز مقاومت خیلی زیادی دارد و درز و شکاف ای در آن دیده نمی‌شود تا پشه و دیگر حشرات وارد پشه بند شوند؛ به خوبی می‌توان آن را بر روی زمین مستقر کرد و نیازی به این ندارد که محل خاصی را برای قرار دادن آن آماده کنید قابلیت شست و شو را دارد و می توانید آنرا درون لگن و یا در حمام شستشو دهید و دوباره آن را استفاده کنید.

مزایای استفاده از پشه بند یک نفره

مزایای استفاده از پشه بند یک نفره

خیلی از مواقع اتفاق افتاده است که در حین سفر نیاز دارد که در یک جایی مانند جنگل یا کوه و با استراحتی داشته باشید در این صورت ممکن است حشرات مختلفی به شما آسیبی وارد کنند و یا اینکه خود شما هراس داشته باشید در این مکان استراحت کنید بنابراین در چنین مواقعی چیزی مثل یک پشه بند نمی تواند جوابگوی نیازهای شما باشد.

بنابراین از مهمترین مزیت‌های استفاده از پشه بند تک نفره این است که می‌توان آن را همین موضوع در مسافرت ها و حتی گردش های چند ساعتی نیز آن را با خود حمل کرده و در هر کجایی که دوست داشته باشید می توانید آن را برپا کنید و درون آن به استراحت بپردازید. همانطور که از اسم این محصول پیدا است این کالا برای جلوگیری از گزیدگی پشه استفاده می‌شود که اغلب در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند.

کسانی که دوست دارند در فصل تابستان در داخل حیاط و یا پشت بام منزل بخوابند می‌توانند از این پشه بند استفاده کنند. معمولاً در فصل تابستان حشرات مختلفی همچون زنبور مالاریا دیده می‌شود که ممکن است بعد از خواب به انسان لطمه وارد کنند اما با استفاده از این نوع بسته بندی دیگر نیازی به نگرانی از این بابت نیست.

توزيع مستقیم پشه بند یک نفره تاشو

توزيع مستقیم پشه بند یک نفره تاشو توزیع پشه بند یک‌نفره به صورت انبوه انجام می شود و مشتریان می توانند برای تهیه این کالا به روش های مختلفی اقدام کنند تجار و نمایندگی های فروش زیادی در کشور وجود دارند که برای توزیع پشه بند تاشو در بین مشتریان اقدام کرده اند و این محصول را با قیمت خیلی مناسبی برای مشتریان خود ارسال می‌کنند.

توزیع مستقیم این محصول باعث شده است که مشتریان با قیمت واقعی این کالا را بخرند و دلالان و واسطه‌ها نتوانند بر افزایش قیمت این محصول دخالتی داشته باشند. توزیع در سراسر کشور وجود دارد؛ همه مشتریان می توانند در کمترین زمان ممکن این کالا را از طریق این سایت سفارش دهند و بهترین نمونه از این کالا را برای خود تهیه کنند.

10

  1. سلام کیفیت محصولتون بسیار خوب بود و همینطور از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار بود
    ممنون از سایت عالیتون که در این زمینه فعالیت میکنید و باعث رونق بازار داخلی میشوید

  2. با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تمام عزیزان من از این سایت به صورت عمده پشه بند ها رو خریداری کردم و از کیفیت بالای محصولات ارسالی شون خیلی راضی بودم بهتون پیشنهاد می کنم این فرصت رو از دست ندین چون هم کیفیت بالایی دارن هم پشتیبانیشون خیلی خوبه سپاس فراوان از سایت خوبتون

  3. سلام این پشه بند مقاومت خیلی زیادی دارد و درز و شکاف ای در آن دیده نمی‌شود دارای دوخت محکم است و دوام و طول عمر بالایی دارد

  4. با سلام و وقت بخیر بسیار سپاسگزارم از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید لطفا بفرمایید که معمولابعد چه مدت محصول ارسال میشه و در صورت تاخیر چطور باید پیگیری کرد؟ و این که برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها و شرایط همکاری می تونین فرم های روی سایت رو پر کنید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

  5. من میخواستم بدونم شما طرح سفارشی هم قبول میکنید چجوری میتونم حضوری بیام و کیفیت محصولات رو از نزدیک ببینم قصد خرید عمده دارم ولی به روش اینترنتی یکم برام سخته .

  6. سلام من میخواستم بدونم شما طرح سفارشی هم قبول میکنید چجوری میتونم حضوری بیام و کیفیت محصولات رو از نزدیک ببینم قصد خرید عمده دارم ولی به روش اینترنتی یکم برام سخته .

  7. سلام. روزتون خوش. من از این مدل گرفتم. خیلی جذاب و کاربردیه. خصوصاً برای تابستون و مسافرت فوق العاده ست. حتماً پیشنهاد میکنم که این پشه بندهای تم نفره رو تهیه کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما