مراکز عرضه پتو گل برجسته تک رنگ

مراکز عرضه پتو گل برجسته تک رنگ همیشه مملو از مشتریان خوش سلیقه ای می باشد که بهترین نوع این پتو را انتخاب و خریداری می کنند و این نوع پتو بیشتر برای خرید جهیزیه مناسب می باشد و این مرکز انواع مختلفی از این کالا را با ابعاد مختلفی دارد که هر مشتری بر حسب نوع هزینه و سلیقه ای که دارد این کالا را تهیه می نماید. در این مرکز برترین نوع کالا را می توانید تهیه نمایید.

مراکز عرضه پتو گل برجسته تک رنگ

بررسی ابعاد مختلف پتو گل برجسته تک رنگ

بررسی ابعاد مختلف پتو گل برجسته تک رنگ

بررسی ابعاد مختلفی پتو گل برجسته تک رنگ نیاز به برسی دقیقی دارد ولی چیزی که مشخص شده است این ابعاد های بافته شده استاندارد بوده و با توجه به استانداردهای که در این حوضه وجود دارد تولید شده است. اما این ابعاد به چند دسته تقسیم می شوند یک نمونه از آن دو نفری است که می توان آن را بر روی تخت قرار داد.

این نمونه دو نفری از طول و عرض بالغ بر دو متر می باشد به خوبی تخت را در بر می گیرد. نوع دوم آن نمونه های تک نفره این کار هستند که معمولا یک و نیم در دو متر می باشند که برای یک انسان بالغ مناسب است. یک نوع دیگری که دارد برای نوجوان مناسب بوده و برای این سن سایز بندی شده است.

ابعاد های دیگری نیز برای کودک در نظر گرفته شده است که یک متر در یک و سی سانت و.. می باشد یا می توانیم به سایز نوزادی آن نیز اشاره ای کنیم که از همه کوچکتر بوده و هشتاد سانت بلندی ان می باشد که تا یکسال برای نوزاد کاربردی می باشد. ابعاد های که برای این پتو ها در نظر گرفته می شود همگی متغیر هستند و در هر برند ابعاد مخصوص به خود را مشاهده می کنیم.

خصوصیات پتو گل برجسته چیست؟

 خصوصیات پتو گل برجسته چیست؟

پتو تک رنگ امروزه طرفداران خیلی زیادی دارند و بیشتر مردم از این مدل می پسندند به خصوص عروس خانم ها که این مدل برای آنان گزینه ای مناسب است. پتوی گل برجسته دارای خصوصیات مختلفی می باشد که آن را از دیگر پتوها متمایز می کند. می توانیم این موارد را به این صورت نام ببریم.

  • برجسته بودن آن یکی از گویاترین تفاوت این محصول می باشد که این برجسته بودن از یک طرف یا دو طرف پتو به خوبی مشاهده می شود و زیبایی خیلی زیادی به این پتو می دهد.
  • از دیگر خصوصیات رنگ بندی های مختلفی است که دارد و با الیاف رنگی یک شکل تولید می شوند این رنگ ممکن است در دو طرف به یک رنگ و یا هر طرف رنگ مشابهی را داشته باشد.
  • دیگر موردی که می توانیم بیان کنیم این است که این پتوها قابلیت شستشو را دارند و می توان آنها را در داخل لباسشویی نیز شست اما بهتر است آن را درون لگن شست تا آسیبی به بافت آن وارد نشود.
  • مقاومت بالایی دارد و در هنگام استفاده زیاد نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد برای همین است که این نوع پتوها تا چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پتو گل برجسته تک رنگ

قیمت پتو گل برجسته تک رنگ با توجه به اینکه پتو در ابعاد های مختلفی و جنس های متنوعی دارند قیمت پتو گل‌برجسته نیز متفاوت خواهد بود. فروشنده بر اساس این موارد ذکر شده برای هر کدام از آنها قیمت خاص خود را مطرح می کند. قیمت پتو در نوع خرید نیز اهمیت خیلی زیادی دارد خرید مستقیم و عمده می تواند در قیمت ارزان آن نقش مهمی داشته باشد.

با همه این تفاسیر می توانیم بگوییم که با خرید از طریق این سایت می توانید آن را ارزانتر از بازار روز تهیه کنید زیرا از تولید به مصرف بوده و قیمت این کالا به این صورت کمتر می باشد. برای ثبت سفارشات خود در تعداد مشخص شده می توانید همین حالا اقدام کنید و آن را با هزینه خوبی بخرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما