مراکز پخش روتختی سه بعدی طرح قلب

روتختی سه بعدی طرح قلب یکی از پرفروش ترین مدل های یک نفره و دو نفره این محصول است که از نظر کیفیت درجه بندی های مختلفی دارد. با توجه به اینکه مراکز پخش عمده نمونه های ایرانی و وارداتی روتختی را با قیمت های مختلف در اختیار خریداران قرار می دهند. قصد داریم در این مطلب به بررسی راهکارهای خرید بهترین نوع روتختی ها بپردازیم.مراکز پخش روتختی سه بعدی طرح قلب

باکیفیت‌ترین انواع روتختی طرح دار کدامند؟

باکیفیت‌ترین انواع روتختی طرح دار کدامند؟

روتختی به عنوان نوعی پوشش برای خواب شبانه باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. بدون شک استفاده از الیاف مناسب و پارچه های باکیفیت اهمیت زیادی در هر چه بهتر بودن این محصولات از نظر فاکتورهای کیفی و کمی خواهد داشت.

برای اینکه بدانید باکیفیت ترین انواع روتختی کدامند باید به بررسی تمام ویژگی های مدل های مختلف بپردازیم. یکی از پرطرفدارترین این محصولات مدل های دوخته شده از پارچه های کتانی است. پارچه کتانی ضمن داشتن بافت بسیار لطیف، قابلیت جذب گرما را دارند. به همین علت برای فصول سرد زمستان گزینه مناسبی هستند.

اگر از طرفداران روتختی مخمل هستید، باید بگوییم که انتخاب هوشمندانه ای برای فصل زمستان کرده اید. این مدل روتختی ضمن داشتن بافت ظریف و نرم، انعطاف پذیری مناسبی دارند. نکته مهم اینکه وزن روتختی مخمل به مراتب بیشتر از مدل های نخی و کتانی است.

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار روتختی ساتن است. پارچه های براق و زیبای ساتن این محصولات را به نمونه های باکیفیت برای سرویس جهیزیه عروس تبدیل کرده است. به علت بافت بسیار ظریف نیاز به مراقبت بیشتر نسبت به دو مدل قبلی دارند و امکان شستن آنها در ماشین لباسشویی نیز وجود ندارد.

سایز بندی انواع روتختی نخی

سایز بندی انواع روتختی نخی

انواع روتختی نخی با طرح های ساده و گلدار نمونه ای پرطرفدار برای فصل تابستان است. چرا که به هیچ عنوان ایجاد حساسیت پوستی نمی کند و از ایجاد عرق کردن افراد نیز جلوگیری می کند. بدون شک علاوه بر تضمین کیفیت پارچه و الیاف پلی استر یا پنبه به کار رفته در تولید این محصولات، آشنایی با ابعاد آنها نیز اهمیت زیادی در انتخاب مدل های مناسب دارد.

همانطور که می دانید انواع روتختی به مدل های یک نفره و دو نفره دسته بندی می شوند. سایز استاندارد برای روتختی یک نفره 160*220 سانتی متر است که به راحتی طول و عرض تخت را پوشش می دهند. البته برخی مدل ها با عرض کمتر طراحی و تولید می شوند که برای تخت های نوجوان نیز مناسب هستند.

در مدل های دو نفره تنوع تولید بیشتر است چرا که تخت های دو نفره در ابعاد متنوع تری طراحی می شوند؛ به طور کلی و بر حسب استانداردهای تولیدی انواع روتختی در ابعاد 200*220 و 240*220 سانتی متری به بازار عرضه می شوند.

نکته مهم اینکه قبل از خرید روتختی باید حتماً ابعاد تخت را اندازه گیری کنید. چرا که سایز تخت های کوئین و کینگ با یکدیگر متفاوت هستند. البته باید اشاره کنیم که برخی افراد نیز تخت های دایره ای یا سفارشی دارند که برای آنها می توانند انواع روتختی در ابعاد سفارشی تهیه و خریداری کنند.

علاوه بر سایز تخت توجه به کیفیت و جنس پارچه نیز حائز اهمیت است که متناسب با در نظر گرفتن تمامی شرایط مانند سایز تخت، ابعاد اتاق خواب و میزان استفاده از روتختی در طول شبانه روز باید مدل های مناسب و باکیفیت انتخاب و خریداری شوند.

مختصری درباره فرآیند تولید روتختی سه بعدی

مختصری درباره فرآیند تولید روتختی سه بعدی انواع روتختی فانتزی و ساده به صورت ست های 4 و 6 تکه ای تولید می شوند که شامل دو عدد روتختی، یک عدد لحاف و یک عدد ملحفه کشدار و ساده می شوند. تولید هر کدام از این محصولات به صورت جداگانه و با دستگاه های مخصوص صورت می گیرد.

در برخی از کارگاه های تولیدی روبالشتی و ملحفه کشدار به صورت دستی و توسط خیاطان حرفه ای انجام می شود؛ لحاف روتختی به علت داشتن الیاف میانی پلی استر یا هالو با دستگاه های نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک دوخته می شوند که کیفیت آنها متناسب با نوع دوخته متفاوت است.

برخی از لحاف ها به صورت زیپ دار طراحی شده اند که در آنها لحاف با الیاف مخصوص پر می شوند و سپس در کاور پارچه ای خود قرار می گیرد. این نوع لحاف برای تخت های دو نفره انتخاب مناسبی هستند اما برای تخت های یک نفره چندان توصیه نمی شود.

اگر در تولید روتختی از پارچه های ضخیم یا ظریف مانند مخمل، ابریشم و ساتن استفاده شده باشد، دوخت آنها نیز باید با چرخ های صنعتی و حرفه ای انجام گیرد تا بالاترین کیفیت را داشته باشد. بنابراین علاوه بر نوع پارچه و تکنولوژی تولید، کیفیت نخ نیز در افزایش مقاومت روتختی و زیبایی شکل ظاهری آن حائز اهمیت است که از سوی تولیدکنندگان باید مدنظر قرار گیرد.

قیمت انواع روتختی سه بعدی طرح قلب

قیمت انواع روتختی سه بعدی طرح قلب قیمت سرویس روتختی طرح دار و ساده علاوه بر فاکتورهای کیفی که تا به اینجا به آنها اشاره کردیم، متناسب با شرایط کمی نیز با تغییرات زیادی همراه است. به این معنی که قیمت روز پارچه، هزینه های تولیدی و همچنین تیراژ تولید هر کدام از این محصولات به صورت مستقیم بر قیمت گذاری ها تاثیر مستقیم دارند.

در مقابل نوسانات بازار نیز بر قیمت و همچنین تغییر آنها بی تاثیر نیست. میزان عرضه و تقاضا عامل مهمی در فروش انواع روتختی دارد. برندهای معتبر برای افزایش میزان فروش خود از تبلیغات به شیوه های مختلف استفاده می کنند که تاثیر نسبتاً زیادی نیز در کسب سهم نسبی بازار فروش خواهد داشت.

همانطور که می دانید علاوه بر تولیدات داخلی، حجم قابل توجه ای از این محصولات از طریق واردات به بازار عرضه می شوند. بدون شک امکان خرید برندهای خارجی نیز روند قیمت گذاری ها را با نوسان روبرو می کند. برای این منظور می توانید از خدمات نمایندگی های معتبر و واردکنندگان بهره مند شوید.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع روتختی ساده، فانتزی و طرح قلب، چگونگی تهیه آن از تامین کنندگان است. با حذف واسطه های قابلیت کاهش قیمت ها تا میزان قابل توجه ای وجود دارد. با این حال می توانید از طریق نمایندگان فروش می توان بهترین انواع روتختی را تهیه و خریداری کرد.

طی سالهای اخیر خدمات فروش آنلاین این امکان را به خریداران داده اند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن انواع روتختی را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنند. از سوی دیگر خرید عمده با این شیوه کاهش قیمت ها را به همراه دارد که می تواند برای خریداران عمده با حاشیه سود مناسبی به همراه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما