استعلام قیمت عمده پتو عروسکی نرمینه

پتو عروسکی نرمینه یک پتوی بسیار زیبا و درجه یک می باشد. پتوهایی که با طرح های کارتونی و رنگ‌های شاد تولید شده‌اند متناسب با گروه سنی نوزاد و کودکان می توانند به عنوان یک پتوی نرم و دوست داشتنی مبدل شوند.

پتوی نرمینه متناسب با گروه‌های سنی در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید شده است. این برند با توجه به نیاز مشتریان توانسته است پتوهایی را تولید نماید که از بیشترین میزان فروش برخوردار است.

استعلام قیمت عمده پتو عروسکی نرمینه

پتو عروسکی نرمینه

پتو یک ابزار بسیار مهم برای گرما بخشی محسوب می‌شود که باید ویژگی های مختلفی را داشته باشد. داشتن نرمی و لطافت فوق‌العاده عالی، عدم پرزدهی، عدم چروک شدن و عدم ایجاد حساسیت از جمله ویژگی های یک پتوی مرغوب محسوب می‌شود.

از آنجا که کارخانه نرمینه تولیدات خود را متناسب با بالاترین درجه کیفی قرار داده است توانسته است پتوهای تولید شده برای تمامی گروه های سنی را با کیفیتی عالی در بازار عرضه نماید.

پتو عروسکی نرمینه

خرید پتوی نوزادی نرمینه گل برجسته

شما خریداران عمده برای تهیه طرح های کارتونی پتوی نرمینه می توانید جدیدترین طرح ها و رنگ بندی مختلف انواع پتوهای تولید شده از کارخانه نرمینه را تنها با یک تماس به دست آورید.

پتوهای نوزادی نرمینه با داشتن نقوش برجسته علاوه بر ارائه زیبایی می ‌توانند با داشتن کیفیت عالی مورد استفاده روزانه نوزادان دختر و پسر قرار گیرند.

خرید پتوی نوزادی نرمینه گل برجسته

خرید بهترین کیفیت پتوی نوزادی

از آنجا که پتوهای نوزادی همواره در معرض شستشوی بسیار قرار می‌گیرند لازم است از بهترین کیفیت الیاف و انسجام و تار و پود برخوردار باشند. پتوهای نرمینه توانسته‌اند با داشتن بیشترین انسجام بافت پتو با ثبات رنگ، هیچ گونه تغییری بر اثر شستشوی مکرر نداشته باشند.

بنابراین پتوهای تولید شده برای کودکان با درجه کیفی عالی با طرح های بسیار متنوع و شاد به عنوان محصولات پرفروش به تمامی نقاط مختلف کشور با مدیریت شرکت پاندا ارسال می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما