عرضه مستقیم روتختی یک نفره چهل تکه

چهل تکه دوزی یکی از طرح های سنتی می‌باشد که محبوبیت زیادی در بین افراد و مخصوصا در بین افرادی که به طرحهای سنتی علاقه دارند، دارد. در این روش با دوختن تکه های پارچه های مختلف و رنگارنگ، روتختی هایی زیبا و در رنگها و طرحهای متنوع می دوزند. پس بدلیل اینکه تکه های زیادی به هم متصل شده تا یک روتختی دوخته شود به آن چهل تکه می گویند. مجموعه ما در زمینه فروش روتختی یک نفره چهل تکه به صورت مستقیم فعالیت دارد و مشتریان عزیز جهت خرید این محصول می‌توانند به مجموعه ما مراجعه نمایند.

عرضه مستقیم روتختی یک نفره چهل تکه

راهنمای خرید روتختی یک نفره چهل تکه

راهنمای خرید روتختی یک نفره چهل تکه

این روتختی ریشه ای سنتی داشته و از قدیم در کشور ما دوخته می شده است و امروزه نیز به دلیل استقبال زیاد مردم از این رو تختی ها، تولید آن به روش ماشینی و در حجم انبوه انجام می گیرد. این رو تختی ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون اتاق شما داشته و علاوه بر ظاهری زیبا و سنتی، می‌تواند به راحتی با رنگ و فضای اتاق شما هماهنگ شده و فضایی بسیار زیبا و با اصالت ایرانی تشکیل دهد و در نهایت شما اتاق خوابی بسیار زیبا خواهید داشت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا بردن کیفیت دوخت روتختی، محصولات با کیفیت متنوعی تولید و عرضه می گردد.

این روتختی ها دارای کیفیت بالا می باشند و شما در خرید آن دقت نمایید که از برندهای شناخته شده خرید نمایید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمایید. هنگام خرید این محصول رنگ و فضای اتاق خواب را در نظر داشته باشید تا بتوانید روتختی که خرید می نمایید، دارای رنگ های مشابه به فضای اتاق باشد تا بتواند زیبایی دو چندان برای اتاق خواب شما ایجاد نماید. روتختی های چهل تکه کمتر دستخوش تغییر گردیده و در هر برهه از زمان حرفی برای گفتن دارند.

به دلیل تنوع رنگ بالای این روتختی ها، با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی دارند و همچنین دوخت دستی و اصیل دارند. این نوع روتختی ها در برابر مواد شوینده نیز مقاوم تر هستند. یک نکته مهم در مورد روتختی های چهل تکه، نرمی و لطافت آنها و نیز سبک بودن و کم حجم بودن آن ها می باشد.

مراکز فروش روتختی یک نفره چهل تکه

مراکز فروش روتختی یک نفره چهل تکه

مجموعه ما مراکز فروش روتختی یک نفره چهل تکه می باشد و محصولات خود را با سطح کیفی بالا و تنوع در طرح و رنگ عرضه می نماید. تشک مسافرتی، پشه بند، چادر مسافرتی، روبالشی و پتو نیز از دیگر محصولات عرضه شده در مجموعه ما می باشد. مشتریان عزیز جهت مشاهده و خرید از محصولات ما می توانند به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما