خرید تشک مسافرتی یک نفره وزن سه کیلوگرم  

خرید تشک مسافرتی یک نفره با تنوع از نظر وزن و ضخامت می توانند کیفیت های مختلف و نیز قیمت های مختلفی را برای فروش داشته باشند. وزن تشک های مسافرتی متغییر از 1 کیلوگرم تا 5 کیلوگرم می باشد. ضخامت آن نیز بین 10 تا 25 سانتی متر می باشد.

طرح های مختلف تشک های مسافرتی با بسته بندی های متفاوت می‌تواند قیمت‌های متناسبی را هم در بر داشته باشد. تشک های مسافرتی به دلیل برخورداری از قیمت‌های عالی عرضه شده بی واسطه از مراکز تولیدی شرایط عالی را برای خرید عمده فراهم آورنده اند.

خرید تشک مسافرتی یک نفره وزن سه کیلوگرم  

خرید تشک مسافرتی یک نفره

تنوع تولیدات صورت گرفت نسبت به تشک های مسافرتی موجب شده است که تنوع قیمت را هم در بر داشته باشد. هر چه ضخامت و مرغوبیت الیاف به کار گرفته شده در تولید تشک بالاتر باشد، قیمت های بیشتری را هم برای فروش دارا است.

شرکت پاندا باهمکاری با بهترین تولیدکنندگان تشک مسافرتی توانسته است خریداران عمده تشک های مسافرتی با وزن 3 کیلوگرم را با ارزان ترین قیمت به دلیل فروش بی واسته از مرکز تولیدی تأمین نماید.

این تشک های مسافرتی مرغوب با صادرات به کشورهای مختلف به عنوان کالایی بسیار سودآور در حال معامله می باشند.

خرید تشک مسافرتی یک نفره وزن سه کیلوگرم  

قیمت تولیدی تشک مسافرتی

تولیدی های تشک های مسافرتی با داشتن دستگاه های نوار دوزی ، پنبه دوزی و انواع دوخت و برش می توانند ضمن ایجاد اشتغال زایی در ارائه محصول با کیفیت نیز توانا باشند.

شرکت پاندا به عنوان تولیدکننده تشک های مسافرتی درجه یک می تواند هر نوع تشک مسافرتی درخواستی را با تنوع در ضخامت و وزن با بهترین قیمت تأمین نماید.

قیمت های تشک های مسافرتی علاوه بر بهینه بودن نسبت به تشک های سنتی گذشته می توانند با اشغال کمترین فضا کاربری عالی را داشته باشند.

جهت اطلاع از قیمت های انواع مختلف تشک های مسافرتی با کارشناسان تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما