قیمت انواع پتو دونفره لاله مهرگان

قیمت انواع پتو دونفره با برندهای گوناگون بر حسب ضخامت و وزن آن می تواند از کمترین مقدار تا بیشترین مقدار متغیر باشد.

عاملی که موجب شده است تا شرکت پاندا به عنوان مرکزی قابل اطمینان برای خریداران عمده مبدل گردد، ارائه مناسب ترین قیمت ونیز تنوع بالای محصولات می باشد. از برندهای با کیفیتی که شرکت پاندا عرضه مستقیم محصولات آن را برعهده دارد پتوی لاله مهرگان می باشد.

قیمت انواع پتو دونفره لاله مهرگان

قیمت انواع پتو دونفره

تولیدات صورت گرفته از پتوی دو نفره لاله مهرگان با تنوع مختلف از نقوش و رنگ های شاد می تواند منجر به تولید پتو های بسیار زیبا از این کارخانه شود.

پتوهای تولید شده در ابعاد دو نفره با نوار دوزی شده می توانند کیفیت بسیار عالی را نسبت به استفاده روزانه با گرما و بخشی بسیار مطلوب داشته باشند.

خریداران عمده می‌توانند بر اساس سلایق خود از پتوی دو نفره لاله مهرگان نیازهای خود را تامین نمایند.

قیمت انواع پتو دونفره لاله مهرگان

لیست قیمت به روز شده انواع پتو های لاله مهرگان

شرکت پاندا با توجه به عرضه مستقیم بهترین پتوها توانسته است با توجه به همکاری با کارخانه لاله مهرگان پتوهای تک نفره و دو نفره از این مرکز را با ارزان ترین قیمت اعلام شده از کارخانه در اختیار خریداران قرار دهد. جدیدترین لیست قیمت انواع مختلف پتو از این کارخانه توسط شرکت پاندا برای خریداران ارائه می گردد. جهت اطلاع با کارشناسان تماس حاصل نمایید.

قیمت انواع پتو دونفره لاله مهرگان

پتوی لاله مهرگان قم

انواع مختلف پتو به صورت ساده، گل برجسته با رنگ های مختلف می ‌تواند نظر هر خریداری را به خود جذب نماید. کیفیت این محصولات تولید شده با توجه به لطافت و نرمی که دارند می‌توانند و عمر بالایی را داشته باشند.

این برند می‌تواند یک گزینه ای عالی برای فروش در بازارهای خارجی و صادرات نیز باشد. جهت کسب اطلاعات از جدیدترین محصولات این کارخانه با ما همراه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما