قیمت پتو زنبق دو نفره کارخانه قم

قیمت پتو زنبق دو نفره که از نظر کیفیت بسیار عالی و با دوام عمر بالا می باشد همواره با نرخ های بسیار عالی همراه است.

قیمت های فروش پتوی زنبق از کارخانه لاله اعلام می شود که با قیمت هایی که عمده فروش ها اعلام می نمایند بسیار متفاوت است.  بر همین مبنا خریداران و صاحبان مغازه های کالای خواب در تلاش هستند تا بتوانند قیمت فروش کارخانه را به دست آورند.

قیمت پتو زنبق دو نفره کارخانه قم

پخش مستقیم پتو از کارخانه

شرکت پاندا به عنوان یک مرکز ایده آل با پخش مستقیم انواع پتو از کارخانه توانسته است تمامی محصولات مورد نیاز شما را از انواع پتوی تک نفره و دونفره با قیمت فروش کارخانه در اختیار شما قرار دهد. این شرکت توانسته است به عنوان مرجع تامین کننده انواع پتوی مورد نیاز شما را با بهترین قیمت مهیا سازد.

پخش مستقیم پتو از کارخانه

قیمت پتو زنبق دو نفره

پتوی زیبای دو نفره زنبق در کارخانه لاله قم تولید می‌شود و در ابعاد ۲۳۰ در ۲۱۰ سانتی متر می باشد که با طرح های متنوع به صورت گل برجسته تولید می گردند. این پتو با وزن ۳۳۰۰ گرم می ‌تواند بهترین ابزار گرمابخش برای روزهای سرد زمستان باشد.

از آنجایی که تنوع گسترده ای از طرح های مختلف پتوی زنبق در بازار عرضه شده است شما می توانید برای خرید انواع مدل های آن به صورت مستقیم از کارخانه اقدام نمایید.

قیمت پتو زنبق دو نفره

خرید اینترنتی پتو با بهترین کیفیت

خرید اینترنتی از شرکت پاندا موجب می شود تا شما عزیزان بتوانید به صورت مستقیم از کارخانه جدیدترین محصولات را با طرح های متنوع و نرخ واقعی دریافت کنید.

پتوی زنبق با بهره گیری از بهترین الیاف طبیعی تولید شده است بنابراین بدون ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی می تواند خوابی راحت را ایجاد کند. شما برای خرید این پتوی درجه یک می ‌توانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما