بازار خرید روتختی سه بعدی کودک

بازار خرید روتختی سه بعدی کودک، مراکز و فروشگاه های معتبر سراسر کشور هستند که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند. و محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتری عرضه می کنند. این مراکز با بالا بردن کیفیت محصولات خود(اعم از روتختی فانتزی) مشتری بیشتر و فروش بالاتر را از آن خود کرده اند زیرا این مراکز می دانند که فروش بیشتر در گرو کیفیت بالاتر است و مشتری واقعی محصول با کیفیت را بیشتر می خرد.

این مراکز در خصوص انتخاب نوع محصول، کیفیت و قیمت آن به مشتری مشاوره می‌دهند تا مشتری بتواند بهترین محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کند تا خریدی مطمئن داشته باشد و از خرید خود لذت ببرد.

بازار خرید روتختی سه بعدی کودک

باکیفیت ترین انواع پارچه روتختی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع پارچه روتختی کدامند؟

پارچه های روتختی در طرح های مختلف و رنگ های متنوع تولید می شود، برای دانستن کیفیت پارچه و تشخیص جنس آن اولین راه لمس پارچه است، و شناخت الیاف به کار رفته در آن راه بعدیست. کیفیت و مرغوبیت پارچه هم با الیاف به کار رفته در پارچه بستگی دارد و هم به تراکم بافت، نوع طرح، کیفیت نخ، رنگ بندی آن هم بستگی دارد.

انواع پارچه روتختی عبارت است از: پارچه تترون: نرمی و لطافت خاصی دارد، هنگام شست و شو با شوینده رنگ نمی دهد، دارای کیفیت مناسبی است، تراکم بافت بالایی دارد، رنگ بندی متنوعی داراست.

پارچه پلی استر پنبه ای: قابلیت شست و شو با شوینده های مختلف را دارد و با شست و شو خراب نمی شود مقاوم در برابر انواع شوینده هاست، و الیاف پارچه آسیب نمی بیند، عایق رطوبتی بوده و نرم و لطیف است.

پارچه فلامنت پنبه ای: بیشتر مصرف آن در بیمارستان هاست، کیفیت بالایی دارد، لکه ها به راحتی از روی آن پاک می شود.

پارچه ترکیبی: این نوع پارچه ها ضد چروک هستند، از لحاظ اقتصادی به صرفه است، ماندگاری و دوام بالایی دارد، بهترین انتخاب به عنوان روتختی بچه هاست.

پارچه تِنسل: لطافت و ماندگاری بالایی دارد، ضد باکتری است، به نوعی این پارچه دوست دار طبیعت است زیرا در تولید آن کمتر از آب و …استفاده می‌شود.

پارچه پنبه ای: دارای دوام و استحکام قابل قبولیست، دارای منافذی برای تنفس بهتر است و هوا در آن به راحتی جریان پیدا می کند.

پارچه ابریشمی: از کرم ابریشم تولید می شود، بسیار نرم و لطیف است، خاصیت جالبی دارد اینکه در تابستان شما را خنک و در زمستان گرم می کند.

پارچه مخملی: جزء پارچه های لوکس به حساب می آید، نرم و لطیف است.

پارچه کتان: دوام بالا، نرمی و لطافت، مناسب برای فصول گرم، از ویژگی های ای نوع پارچه است.

و بسیاری دیگر از پارچه های مختلف برای روتختی که دارای جنس متفاوت و طرح و رنگ های متنوعی است که با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود.

خصوصیات قابل توجه روتختی نخی

خصوصیات قابل توجه روتختی نخی

انتخاب مناسب روتختی هم جلوه زیبا به اتاق خواب می دهد و هم خوابی راحت برای فرد به ارمغان می آورد. روتختی ها دارای تنوع طرح و رنگ بندی فراوانیست و می توان به راحتی آن را با دکوراسیون اتاق ست کرد و مطابق سلیقه خود آن را خریداری کرد.

یکی از انواع روتختی ها، روتختی نخی است که بسیار کاربردی و پر طرفدار است، یکی از ویژگی های روتختی نخی سادگی شست و شو هم با دست و هم با لباسشویی است، مهم ترین ویژگی آن ضد حساسیت بودنش است، زیرا برای پوست فرد ایجاد اگزما، حساسیت، خارش، قرمزی، تورم و‌… نمی کند.

در هنگام خواب ایجاد الکتریسته نمیکند و باعث عرق کردن فرد نمی شود. در برابر شست و شو با شوینده ها مقاوم بوده و خراب نمی شود الیاف پارچه دچار آسیب نشده و از هم باز نمی شود. نرمی و لطافت هم از خصوصیات بارز روتختی نخی است.

سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است و به راحتی پهن و جمع می شود. و با شست و شو آلودگی و لکه از روی آن پاک می شود. رنگ ثابت دارد و با شست و شو، رنگ آن از بین نمی رود به اصطلاح رنگ و رو رفته نمی شود، قابلیت اتوی آسان دارد و چروک های پارچه بعد از شستن با اتو از بین می رود.

تراکم نخ بالایی دارد به همین دلیل دوام و طول عمر بالایی دارد. خنکی مطلوبی دارد و هنگام استراحت روی آن حس آرامش و خوبی به انسان دست می دهد. برای طول عمر روتختی بهتر است از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کرد و در نظافت و تمیزی آن دقت کرد.

اطلاعاتی درباره سایز بندی روتختی طرح دار کودک

اطلاعاتی درباره سایز بندی روتختی طرح دار کودک در خرید روتختی و سایز آن باید اطلاعاتی داشته باشید تا هنگامی که می خواهید آن را خریداری کنید سایز مناسب کودک را تهیه کرده و به مشکل بر نخورید از جمله کوتاه بودن روتختی یا بلند بودن بیش از اندازه آن، برای این کار سایز تخت کودک را باید بدانید و طبق آن روتختی مناسب را برای تخت تهیه کنید و یا از استانداردهای مشخص بیان شده در مورد روتختی کودک آن را تهیه کنید.

کودکان به دلیل بلوغ و قرار داشتن در سن رشد به سرعت بزرگ شده و از کودکی فاصله می گیرند برای همین بهتر است تختی برای آن ها در نظر بگیرید که تا پایان سن نوجوانی بتوانند از آن استفاده کرده و نیازی به تعویض آن نباشد.

سایز استاندارد روتختی طرح دار کودک برای اغلب تخت کودکان 120×200 سانتی متر است. که تا پایان نوجوانی قابل استفاده است‌. و این سایز برای روتختی نوجوان 160×200 سانتی متر است.

فروش عمده روتختی نخی سه بعدی کودک

فروش عمده روتختی نخی سه بعدی کودک فروش عمده روتختی نخی سه بعدی کودک توسط نمایندگی‌های شرکت‌های تولیدی صورت می‌گیرد که هم به صورت حضوری و هم آنلاین فعالیت دارند، این مراکز توانسته اند با حذف واسطه ها قیمت محصول را بسیار پایین بیاورند تا مشتری بتواند بهترین محصول را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کند.

در نظر داشته باشید که قیمت روتختی نخی سه بعدی کودک متاثر از کیفیت محصول و میزان خرید است بنابراین برای کاهش قیمت محصول بهتر است آن را به صورت عمده سفارش دهید. این نوع روتختی با کیفیت بالا هم در بازارهای داخلی و خارجی به مشتری عرضه می شود.

یکی از روش های انجام سفارش و خرید به صورت آنلاین است که امروزه بسیار پرطرفدار است زیرا همیشه و همه جا در دسترس است و امکان مقایسه قیمت ها را به مشتری می‌دهد و باعث صرفه‌جویی هم در وقت و هم در هزینه رفت و آمد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما