تامین کنندگان روبالشتی ابریشمی خالص

تامین کنندگان روبالشتی ابریشمی خالص با مراجعه به مراکز معتبر تولید این کالاها، آنها را با کیفیت تضمین شده خریداری نموده و به تمامی نمایندگی های فروش روبالشتی در سراسر کشور عرضه می‌کنند تا دسترسی خریداران برای تهیه مرغوب ترین نوع این کالاها راحت تر گردد. ضمن اینکه کالاهایی که به مشتریان عرضه می شود، جزء محصولات مرغوب به شمار می روند. انواع مختلف روبالشتی های ابریشمی دارای طرح ها و رنگ های گوناگون می باشند که با قیمتی ارزان توسط این فروشگاه به مشتریان نیز ارائه می گردند.

تامین کنندگان روبالشتی ابریشمی خالص

مشخصات بهترین نوع روبالشتی ابریشمی

 مشخصات بهترین نوع روبالشتی ابریشمی

بهترین نوع روبالشتی که می‌توان از آن برای روکش بالشن های متعدد استفاده نمود، نوع ابریشمی این محصولات است که با استفاده از پارچه های ابریشمی تولید می گردد. این کالاها مشخصات خاص به خود را دارند که ما در این مقاله به برخی از مشخصات این محصول می پردازیم، تا متوجه وجه تمایز این کالا با دیگر های مختلف روبالشتی گردید.

از مهمترین مشخصات روبالشتی ابریشمی دارابودن بافت نرم و لطیف این کالاها است که کاملاً متفاوت با دیگر انواع روبالشتی هستند و افراد به هنگام خوابیدن بر روی آن ها احساس راحتی خواهند داشت. همچنین نوع کالاها از نخ های ضد حساسیت تولید می گردند و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد می‌کنند و جز کالاهای مناسب برای افرادی هستند که پوست های حساس دارند.

همچنین باید بدانید که روبالشتی های ابریشمی قابلیت شستشو با تمامی مواد شوینده را دارا هستند و در صورت کثیفی به راحتی تمامی لکه ها از روی آنها پاک شده و ظاهر این محصولات تمیز و زیبا می گردند.

بررسی کیفیت روبالشتی ابریشمی

بررسی کیفیت روبالشتی ابریشمی

در بررسی کیفیت روبالشتی ابریشمی باید عنوان شود که این محصولات جزو کالاهای باکیفیت محسوب می‌شود که از سوی سازمان استاندارد تایید شده می باشند. برای تولید روبالشتی های ابریشمی از بهترین نخ و الیاف موجود در بازار استفاده می‌شود و همین امر هم باعث محبوبیت آنها می‌گردد.

کیفیت روبالشتی به نوع دستگاهی که برای دوخت آن هم مورد استفاده قرار می‌گیرد هم بستگی دارد. اگر که برای دوخت این محصولات از دستگاه های صنعتی استفاده شود، قطعاً این محصول مقاوم تر خواهد شد و قسمت های دوخته شده آنها در طی مدت زمان استفاده پاره نمی شوند و همین یک مزیت برای خرید این محصولات می باشد.

بررسی کیفی این کالا از سوی بازرسین سازمان استاندارد انجام می گردد و برای کیفیت این محصول نوع پارچه، نوع نخ به کار رفته و همچنین روش دوخت مدنظر قرار می‌گیرند و بررسی می ‌شوند و در صورت رضایت کافی از سوی بازرسان، کیفیت آنها نیز مورد تایید قرار می گیرد. تولید کنندگان برای تولید روبالشتی ابریشمی از بهترین نخ های ابریشم استفاده می کنند و همین امر موجب مرغوبیت بالای آنها می گردد.

فروش مستقیم روبالشتی ابریشمی خالص

فروش مستقیم روبالشتی ابریشمی خالص خرید روبالشتی ابریشمی خالص از مرکز فروش مستقیم این کالاها خرید ارزان قیمت می شود، به این دلیل که در این مجموعه های فروش محصولات مدنظر مشتریان به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری شده و با نرخ استثنایی به فروش می رسند و همین امر موجب کاهش قیمت این محصولات و در نتیجه خرید مقرون به صرفه می گردد‌.

بیشتر نمایندگی های فروش مستقیم روبالشتی کالاهای خود را بدون واسطه از بزرگترین مراکز تولید کالای خواب خریداری نموده و آنها را با نرخ درب کارخانه با مشتریان عرضه می کنند، به همین دلیل هم جزو معتبرترین مراکز برای خرید محصولات محسوب می شوند که افراد زیادی برای خرید این کالاها به بازار فروش اصلی کالای خواب مراجعه می ‌نمایند.

انواع متعدد روبالشتی در این فروشگاه دارای اندازه های گوناگون و طرح های مختلف هستند که خریداران می‌توانند، با هر سلیقه و سایز مدنظر این کالاها را از این فروشگاه ها خریداری نمایند و خرید با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشند. انواع روبالشتی های ابریشمی توسط این فروشگاه با تضمین کیفیت از لحاظ جنس و ماندگاری به مشتریان ارائه می‌شوند به همین دلیل هم گزینه مناسبی برای خرید عمده می باشند.

10

  1. من خیلی خوشحالم که با مجموعه شما اشنا شدم چون با اختلاف بهترین قیمت رو تو سایت شما دیدم اولش کمی مظطرب بودم که چون قیمت پایینه شاید کیفیت هم پایین باشه ولی بعد از خریدم کاملا از محصولات خوبتون مطمعن شدم و تا جایی که بتونم براتون تبلیغات میکنم.

  2. سلام خسته نباشید به تمامی عزیزانی که به کیفیت و اصالت کالا اهمیت می دهند و خواستار پشتیبانی کامل فروشنده هستند پیشنهاد می کنم خرید از این فروشگاه را در اهداف خود قرار دهند زیرا علاوه بر خدمات خوب و سریع قیمت های باور نکردنی نیز دارند سپاس بی پایان از سایت خوب شما

  3. روزتون بخیر و خوشی میشه رنگ هایی که از این مدل موجود دارید رو بگید؟ و اینکه از جنس ابریشمی فقط ساده دارید؟ من طرح دار میخواستم.

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها میتونین فرم روی سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  4. روبالشتی های ابریشمی همونطور که اسم شون مشخصه دارای لطافت بالایی هستند
    اگر مقدور طرح های برجسته تون رو هم قرار بدین

  5. این رو بالشتی بسیار بافت نرم و لطیف دارند برای جهیزه ی عروس بسیار زیبا است و کیفیت خوبی دارد و دوخت محکمی نیز دارد

  6. سلام خیلی واقعا روبالشت مهمه چون وقتی روبالشت خوب نباشه هم پوست خراب میشه هم خواب راحتی نخواهیم داشت ممنون

  7. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود . لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید و اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که پرداخت مبلغ آن به شکل اقساطی صورت بگیرد یا اینکه حتما باید به صورت نقدی تسویه شود؟

  8. سلام. روزتون خوش. من موهام و کراتینه کردم و گفتن که حتما باید از روبالشتی های ساتن و یا ابریشمی استفاده کنم. از این مجموعه سفارش دادم. خیلی خوب بود. ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما