توزیع چادر مسافرتی ضد باد

بدنه چادر مسافرتی ضد باد از پلی استر مرغوب ساخته شده است و تمامی درز ها با استفاده از دستگاه چسب در برابر نفوذ گرد و غبار و آب باران فشرده شده است و همچنین بدنه چادر در برابر آتش مقاوم است. از این رو شرکت ما با توزیع چادر مسافرتی ضد باد به بازار، توانسته رضایت مصرف کنندگان محترم را به دست بیاورد.

توزیع چادر مسافرتی ضد باد

شاخصه های بارز چادر مسافرتی ضد باد

شاخصه های بارز چادر مسافرتی ضد باد

ساختار اچادر مسافرتی ضد باد عصایی است. تیرهای این محصول از فایبرگلاس منعطف می باشد که به راحتی بدنه این چادر مسافرتی را تشکیل می دهد. این محصول می تواند 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد اما تعداد افرادی که می توانند به صورت دراز کشیده از آن استفاده کنند تنها 3 نفر می باشد.

ضمناً این محصول دارای توری زیپ دار در قسمت ورودی جهت جلوگیری از نفوذ حشرات بوده و از درب اصلی چادر کاملاً به بدنه متصل می شود و در صورت چسباندن هر دو کش از قسمت بالا یک پارچه بلند اضافی دوخته می شود. درب محصول که روی دو لاستیک سوار شده و یک اتاق یا انبار را تشکیل می دهد، این محصول دارای دو درب مجزا می باشد. از لوازم جانبی این چادر مسافرتی می توان به کیف حمل زیپ دار اشاره کرد.

طراحی کلی این محصول با ارتفاع مناسب آن را ضد باد می کند اما همچنان میخ و طناب های نگه دارنده وجود دارد که می توانید برای استحکام بیشتر چادر از آن ها استفاده کنید، همچنین دارای لوله ای در کیف زیپ دار می باشد و این کیف دارای یک ست میخ و طناب نگهدارنده (برای نگه داشتن چادر روی زمین) به همراه محصول اصلی می باشد. مشخصات کلی این دستگاه بر روی شکل کیسه نگهداری درج شده است.

چادر مسافرتی کودک دارای نیز از دیگر محصولات مجموعه ما می باشد که دو لاستیک جهت شکستن باد و جلوگیری از ورود آن به داخل محصول دارد، همچنین در صورت بسته شدن کامل لاستیک ها می توان از آن به عنوان انبار استفاده کرد. جنس بدنه پلی استر که در برابر آتش و آب نیز مقاوم است با طراحی نیم دایره ای آن را در برابر باد مقاوم کرده و دارای کف ضخیم ضد آب و همچنین دارای طناب و میخ های نگهدارنده می باشد.

تولیدکنندگان چادر مسافرتی ضد باد

تولیدکنندگان چادر مسافرتی ضد باد

شایان ذکر است تولید چادر مسافرتی در ایران از نظر کیفیت شباهت زیادی به چادر های خارجی دارند اما با قیمت کمتر، شما مشتریان گرامی به راحتی می توانید به این محصول دسترسی داشته باشید و خدمات پس از فروش این مرکز فروش شامل حالتان می شود. از ویژگی های یک چادر مسافرتی خوب این است که نوع پارچه استفاده شده با کیفیت باشد و همچنین کاملاً ضد آب و بادوام باشد، به راحتی جمع می شود و بسته می شود، چوب چادر مسافرتی عصایی قدیمی یا چوب دستی های اتوماتیک درجه یک هستند.

حمل آسانی دارد و از آسیب در هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می کند، سبک و جمع و جور است، در سفر به راحتی جابه جا می شود و عمر مفید بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما