تولید کننده چادر مسافرتی سبک

تولید کننده انواع چادر مسافرتی سبک را در انواع مختلف از جنس و رنگ و اندازه در مدل هایی خاص سلیقه مردم تولید کرده است و این کالا را در بسته بندی های بسیار شیک در بازار های داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است تا همه بتوانند از کالایی عالی و مرغوب با قیمتی مناسب خریداری کنند.

تولید کننده انواع این کالا را با قیمت بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است، این کالا به دلیل کیفیت و تنوع بسیار بالا در تولید و قیمت مناسبی که دارد به جز مصرف داخلی از متقاضیان خارجی بسیاری برخوردار است که صادر کننده انواع این کالا را توسط شرکت های بازرگانی و تحت عنوان صادرات چادر مسافرتی در اختیار تمام متقاضیان خارجی قرار داده است.

تولید کننده چادر مسافرتی سبک

مشخصات بهترین نوع چادر مسافرتی

مشخصات بهترین نوع چادر مسافرتی

چادر مسافرتی برزنتی در انواع بسیار مختلف و با استفاده از جنس هایی متفاوت تهیه و روانه بازار می شود و شما مصرف کننده عزیز با توجه به نوع نیاز، تعداد نفرات و بسیاری از موارد دیگر نی توانید از انواع این محصولات خریداری و استفاده نمایید چادر مسافرتی کودک نوعی از انواع این کالا است که در انواع معمولی و فانتزی برای کودکان تهیه و تدارک دیده شده است.

چادر مسافرتی کودک چادری در ابعاد و اندازه های کوچک است که با استفاده از بهترین نوع پارچه های ضد باران و رطوبت و در انواع شکل های دوست داشتنی و عروسکی مختص کودکان تولید شده است این کالا در انواع رنگی های بسیار زنده و خاص برای کودکان در نظر گرفته شده است.

جنس این چادر از بهترین و مقاوم ترین نوع پارچه انتخاب شده است و چادر مسافرتی نانو مدلی بسیار خاص و ویژه از این تولیدات است که کاربردی بسیار عالی دارد و شما می توانید این چادر مسافرتی بزرگ بسیار زیبا و با کیفیت را در مدت زمانی بسیار طولانی با حفظ رنگ و کیفیت اولیه خریداری شده استفاده نمایید.

با بررسی کیفی چادر مسافرتی ارزان قطعاً شما هم یکی از طرفداران خاص این کالاها خواهید شد. این محصولات با استفاده از بهترین نوع پارچه موجود در بازار تهیه و تولید شده به همین خاطر است که در برابر پارگی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. این محصولات در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم بوده و شما می توانید برای مدت طولانی از این کالا استفاده کنید بدون این که تغییری در ظاهر آن ایجاد شود.

دسته بندی انواع چادر مسافرتی از نظر جنس

برای رفتن به سفر از ابزار و لوازمی بسیار خاص استفاده می کنیم و چادر های مسافرتی از انواع این محصولات است که این کالا با تنوعی بسیار بالا در بازار موجود می باشد و شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید از این کالا تهیه نمایید چادر مسافرتی کودک نمونه ای بسیار شیک و زیبا از این کالا است که در انواع مختلف در بازار موجود می باشد. توزیع کننده انواع چادر مسافرتی کودک انواع این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه و با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

بدنه چادر مسافرتی ضد باد از پلی استر مرغوب ساخته شده است و تمامی درز ها با استفاده از دستگاه چسب در برابر نفوذ گرد و غبار و آب باران فشرده شده است و همچنین بدنه چادر مسافرتی دو نفره در برابر آتش مقاوم است. از این رو شرکت ما با توزیع چادر مسافرتی ضد باد به بازار، توانسته رضایت مصرف کنندگان محترم را به دست بیاورد.

چادر مسافرتی ضدآب که با استفاده از بهترین پارچه های ضخیم ضدآب تولید می گردد جزء کالاهای پرفروش محسوب می‌شود، که افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند و از این کالا در بیرون از منزل و در فضاهای باز استفاده می نمایند. از مهمترین ویژگی‌های بارز این کالا ضد آب بودن این محصولات است، که به دلیل ترکیبات نانو در بافت پارچه این محصولات این کالا خاصیت ضد آب بودن داشته و آب گریز است، به همین دلیل هم به هنگام بارش باران موجب پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل چادر می گردد.

این چادر های مسافرتی علاوه بر اینکه ضد آب هستند بسیار ضخیم می باشند و در برابر خراشیدگی و پارگی هم مقاومت زیادی دارند به همین دلیل هم به راحتی پاره نشده و آسیب نمی بینند و از افراد درون چادر در فضای بیرون از خانه محافظت می کنند. برترین نمونه های چادر مسافرتی ضد آب به دلیل دارا بودن قطعات جدا شونده از یکدیگر قابلیت کوچک شدن در ابعاد بسیار کوچک را نیز دارا هستند.

معرفی انواع چادر مسافرتی ازنظر رنگ

معرفی انواع  چادر مسافرتی ازنظر رنگ

چادر مسافرتی ضدآب از جمله بهترین و با کیفیت ترین نوع چادر مسافرتی فنری بوده این محصولات با استفاده از بهترین نوع برزنت موجود در بازار تهیه و تولید شده به همین خاطر در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم بوده و شما می توانید با خیالی راحت برای زمانی طولانی از این محصولات استفاده کنید نحوه استفاده از این کالا بسیار راحت و آسان می باشد نیازی به تخصص و تجربه خاصی نداشته و افراد می‌توانند به راحتی از این کالاها استفاده کنند.

چادرهای مسافرتی که در بازار وجود دارند دارای اندازه ها و سایزهای گوناگون بوده و شما بهتر است هنگام خرید این کالا تمامی اطلاعاتی را که نیاز دارید به صورت تخصصی از کارشناسان فروش این مجموعه درباره سایز و اندازه محصول دریافت کنید و سپس بهترین نوع کالا را بر حسب نیاز خود را خریداری کنید. این چادر مسافرتی خانواده دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوع بوده و شما باید در هنگام خرید این محصول به طرح و رنگ آن دقت داشته باشید.

این محصولات دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و شما می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید البته بهتر است در هنگام خرید این کالا به برند آن دقت کنید و اقدام به خرید محصولاتی کنید که توسط شرکت‌های تولیدکننده معتبری تهیه و تولید شده باشند.

بررسی اندازه چادرهای مسافرتی

ساختار اچادر مسافرتی ضد باد عصایی است. تیرهای این محصول از فایبرگلاس منعطف می باشد که به راحتی بدنه این چادر مسافرتی را تشکیل می دهد. این محصول می تواند 6 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد اما تعداد افرادی که می توانند به صورت دراز کشیده از آن استفاده کنند تنها 3 نفر می باشد.

ضمناً این محصول دارای توری زیپ دار در قسمت ورودی جهت جلوگیری از نفوذ حشرات بوده و از درب اصلی چادر کاملاً به بدنه متصل می شود و در صورت چسباندن هر دو کش از قسمت بالا یک پارچه بلند اضافی دوخته می شود. درب محصول که روی دو لاستیک سوار شده و یک اتاق یا انبار را تشکیل می دهد، این محصول دارای دو درب مجزا می باشد. از لوازم جانبی این چادر مسافرتی می توان به کیف حمل زیپ دار اشاره کرد.

طراحی کلی این محصول با ارتفاع مناسب آن را ضد باد می کند اما همچنان میخ و طناب های نگه دارنده وجود دارد که می توانید برای استحکام بیشتر چادر مسافرتی جمع شو از آن ها استفاده کنید، همچنین دارای لوله ای در کیف زیپ دار می باشد و این کیف دارای یک ست میخ و طناب نگهدارنده (برای نگه داشتن چادر مسافرتی خانواده روی زمین) به همراه محصول اصلی می باشد. مشخصات کلی این دستگاه بر روی شکل کیسه نگهداری درج شده است.

چادر مسافرتی کودک دارای نیز از دیگر محصولات مجموعه ما می باشد که دو لاستیک جهت شکستن باد و جلوگیری از ورود آن به داخل محصول دارد، همچنین در صورت بسته شدن کامل لاستیک ها می توان از آن به عنوان انبار استفاده کرد. جنس بدنه پلی استر که در برابر آتش و آب نیز مقاوم است با طراحی نیم دایره ای آن را در برابر باد مقاوم کرده و دارای کف ضخیم ضد آب و همچنین دارای طناب و میخ های نگهدارنده می باشد.

قیمت خرید چادر مسافرتی سبک

قیمت خرید چادر مسافرتی سبک تولید کننده چادر مسافرتی فنری برای آنکه بتواند حجم زیادی از این محصولات را ظرف مدت زمان کوتاه تولید و روانه بازار مصرف کند از دستگاهها و ماشین آلات روز دنیا استفاده کرده و در نهایت موفق به فروش بهترین نوع محصول شده است. باید در هنگام خرید این کالا به کیفیت آن دقت کنید و محصولاتی را خریداری کنید که از درجه کیفی بالایی برخوردار باشند و شما بتوانید برای مدت طولانی از این محصولات استفاده کنید بدون اینکه تغییری در کیفیت کالا ایجاد شود.

شایان ذکر است تولید چادر مسافرتی در ایران از نظر کیفیت شباهت زیادی به چادر های خارجی دارند اما با قیمت کمتر، شما مشتریان گرامی به راحتی می توانید به این محصول دسترسی داشته باشید و خدمات پس از فروش این مرکز فروش شامل حالتان می شود. از ویژگی های یک چادر مسافرتی خوب این است که نوع پارچه استفاده شده با کیفیت باشد و همچنین کاملاً ضد آب و بادوام باشد، به راحتی جمع می شود و بسته می شود، چوب چادر مسافرتی عصایی قدیمی یا چوب دستی های اتوماتیک درجه یک هستند.

پخش کننده چادر مسافرتی سه نفره بهترین مدل های روز محصول را بی واسطه از شرکت تولیدی عرضه می کند و محصول را با بالاترین درجه کیفی به فروش می رساند، از این طریق می توان محصول را با قیمت کارخانه ای و ارزان خریداری کرد.انواع چادر مسافرتی مطابق استانداردهای بین المللی با تکنولوژی‌های برتر تولید می‌شوند و بسیار کاربردی و منحصر به فرد می باشند، به همین دلیل بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و سراسر جهان قرار گرفته و به فروش حداکثری می‌ رسند.

توزیع بی واسطه چادر مسافرتی سبک

شرکت صادرات چادر مسافرتی با صادرات بهترین نوع کالاها به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی توانسته موجب رونق چرخه اقتصادی و ارز آوری برای کشور شوند. صادرات این محصول به دیگر کشورها موجب رونق چرخه اقتصادی شده است و اگر شما می خواهید این کالاها را به صورت عمده خریداری کنید بهتر است به مراکز تولیدکننده این محصول مراجعه نمایید و با کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلال‌ ها خرید اقتصادی و مقرون به صرفه انجام دهید. همان طور که خود می‌ دانید واسطه های زیادی در بازار وجود دارند که با دست به دست شدن کالا موجب افزایش قیمت محصول می‌ شوند و شما خریداران نیز باید هزینه‌های بیشتری را برای خرید بپردازید.

شرکت توزیع چادر مسافرتی سه نفره محصول را با کیفیت برتر ارائه می دهد، این مرکز با ارائه کمترین نرخ ها بهترین فروشنده است که انواع چادر صادراتی را مستقیم عرضه می کند، مزایای خرید از این مرکز بسیار زیاد بوده و می توان محصول را بی واسطه و تضمینی تهیه نمود، این مرکز تنوع محصول را به مشتریان ارائه می دهد، برای مشتریان از تمام نقاط کشور و حتی بازارهای خارجی امکانی فراهم آورده که بتوانند محصول را سفارش داده و در کم ترین زمان با قیمت های باور نکردنی بهترین چادر روز را خریداری کنند.

می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی ضمن مشاهده مدل های متنوع با کارشناسان نیز مشاوره رایگان انجام داده و بهترین انواع چادر مسافرتی درجه یک را برای مصارف مختلف تهیه نمود، خرید از این طریق بسیار مطمئن و تضمینی بوده و می توان صرفه جویی بسیار در زمان و قیمت ها نمود.

فروشنده چادر مسافرتی سبک

فروشنده چادر مسافرتی سبک شرکت فروش چادر مسافرتی ضد آب بهترین نمونه از چادرهای مسافرتی را در مجموعه فروش خود دارا می باشد، که آنها را با تضمین کیفیت به فروش می ‌رساند، به همین دلیل هم خریداران این محصول می‌توانند با مراجعه به این شرکت نمونه های چادر مسافرتی را با گارانتی و تضمین کیفیت تهیه کنند. انواع مختلفی از این کالاها توسط تولیدکنندگان با رعایت اصول ایمنی تولید می گردند و جز کالاهایی با ماندگاری بالا هستند که در فضای بیرون از خانه هم از افراد محافظت می کنند.

در مرکز توزیع چادر مسافرتی انواع مختلف از این کالا شامل چادر مسافرتی ضد باد هم وجود دارند. این کالاها از ضخامت بالاتر و وزن سنگین تر به نسبت چادرهای ضد آب برخوردار بوده و فروش بالاتری هم دارند. در مراکز توزیع فروش اصلی این کالا بهترین نمونه های ایرانی و خارجی از چادر مسافرتی وجود دارند، که تنوع طرح و شکل در آنها زیاد است و خریداران می توانند به راحتی با مراجعه به این فروشگاه کالاهای مورد نظر خود را تهیه کنند.

باید بدانید که انواع مختلف از این چادر های مسافرتی توسط طراحان ایرانی با طراحی ویژه و خاص تولید می ‌شوند و جزو کالاهایی با ماندگاری بالا هستند، که از لحاظ قیمتی بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی این محصولات می باشند.

اما از لحاظ کیفیتی با هم برابری می‌کنند، بنابراین گزینه مناسبی برای خرید هستند. اگر شما به دنبال خرید این کالا هستید بهتر است نوع ایرانی آن ها را انتخاب کنید تا از تولیدات داخلی این محصول هم حمایت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما