تولید کنندگان پشه بند خانواده

تولید کنندگان پشه بند خانواده با توجه به نیاز و سلیقه خانوارها اقدام به تولید و عرضه این مدل از وسایل رفاهی و مسافرتی نموده اند. پشه بند از جمله لوازم دلخواهی به شمار می رود که در سفر و یا حیاط منزل کارایی دارد به خصوص در مواقعی که آب و هوا خوب بوده و می خواهید از آن بهره مناسب ببرید. قیمت پشه بند با توجه به نوع استفاده ای که داشته، تعیین و عرضه می گردد که در ادامه با انواع پشه بند بیشتر آشنا خواهید شد.

تولید کنندگان پشه بند خانواده

سایز بندی انواع پشه بند کلبه ای

سایز بندی انواع پشه بند کلبه ای

اکثریت مردم دوست دارند که زیر نور آفتاب قدم بزنند و یا از هوای مطبوع در فصول مختلف از سال بهره ببرند، خیلی ها دوست دارند که در زیر ماه استراحت کنند و از آواز پرندگان در طبیعت لذت ببرند. یکی از وسایل ساده ای که با کمک آن می توانید به این لذت ها دست یابید، استفاده از پشه بند است.

پشه بند یک نوع وسیله رفاهی بوده که از آن برای مسافرت و استراحت، استفاده می کنند. طراحی ساده پشه بند و قیمت مناسبی که دارد، این محصول را تبدیل به یک کالای خوش فروش مسافرتی و رفاهی نموده است. همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد، پشه بند، انواع و اقسام مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها، پشه بند کلبه ای است.

پشه بند کلبه ای، همانگونه که از نامش نیز پیداست به شکل کلبه و خانه ای کوچک طراحی شده و ظرفیت نستا بالایی را دارد بین 4 الی 10 نفر. کفه این نوع پشه بند معمولا بسیار مقاوم بوده و از نفوذ حشرات موذی به خوبی جلوگیری می کند و افراد را از گزند آن ها در امان نگه خواهد داشت.

سایزبندی انواع مدل پشه بند کلبه ای غالبا با توجه به تعداد و وزن افراد انجام می گیرد که بین 2 الی 10 نفر (گاها بیشتر از 10 نفر) را ساپورت می کند. در هنگام خرید پشه بند بهتر است به 5 نکته کلیدی زیر توجه داشته باشید»

  1. تعداد افرادی که قرار است در پشه بند قرار گیرند و وزن و جثه ی آن ها.
  2. کفه و سقف پشه بند از جنس مرغوب و اعلا باشد که جلوی نفوذ حشرات موذی را به خوبی بگیرد.
  3. بهتر است که اطراف پشه بند به شکل توری طراحی گردد تا امکان گردش هوا به درون آن وجود داشته باشد.
  4. توجه به حاشیه سازی پشه بند و مقاومتی که ایجاد می کند.
  5. به سراغ انواع مدل پشه بندی بروید که به سادگی باز و بسته شود و قابلیت حمل راحتی را فراهم کند.

نکات مهم در شستشوی پشه بند توری

نکات مهم در شستشوی پشه بند توری

شستن پشه بند یکی از دغدغه های مهم مردم و بانوان گرانقدر بوده به خصوص پشه بند توری که از ظرافت بالا و طراحی متفاوتی نیز برخوردار است. پشه بند مدل توری بافت بسیار نرم و سبکی را داشته که با کمترین خطا می تواند پاره شود و آسیب ببیند.

پشه بند خانواده مدل توری، وزن بسیار سبکی داشته و امکان حمل آسانی را دارد، خوشبختانه ظرفیت آن نیز بسیار بالا بوده و می تواند افرادی با جثه های کوچک و بزرگ را به آسانی در خود جای دهد بدون آن که به شکل و طراحی آن صدمه ای را وارد کند.

از مهم ترین نکاتی که بهتر است در زمان شستشوی انواع پشه بند توری به آن دقت کنید، عبارت است از:

  • میله یا فنرهای حاشیه پشه بند را جدا کنید تا به آسانی جمع و بسته شود.
  • پشه بند را یا با دست و یا در ماشین لباسشویی بندازید.
  • دمای لباسشویی بهتر است بین 30 الی 35 درجه باشد، اگر با دست آن را می شویید بهتر است از آب ولرم متمایل به سرد استفاده کنید.
  • ترجیحا پشه بند را بدون دور خشک کند، بشویید.
  • سپس آن را در هوای آزاد قرار داده تا به آسانی و بدون آسیب خشک شده و میکروب زدایی گردد.

آشنایی مختصر با انواع پشه بند نخی

آشنایی مختصر با انواع پشه بند نخی از دیگر نمونه های پشه بند که در بازار به وفور یافت می شود، پشه بند نخی و پشه بند نوزادی است که هر کدام نیز کارایی مخصوص به خود را دارند. پشه بند مدل نخی از پارچه و الیاف نخی برای تولید آن استفاده شده و لذا خنکی بیشتری را در فصول گرم سال برایتان به ارمغان می آورد.

همچنین، پشه بند نخی از مقاومت بسیار بالاتری در قیاس با نمونه های توری برخوردار بوده و آسیب رسانی به آن به ندرت صورت می گیرد. کفه و قسمت بالایی پشه بند به خوبی و به شکل کامل اسپاند کشی شده که امکان نفوذ هر گونه حشره و جانور را به داخل پشه بند، می بندد.

خوبی پشه بندهای نخی این است که به راحتی باز و بسته شده و حتی می توان بدون نیاز به فرد دیگر نیز آن را باز کرد و مورد استفاده قرار داد. در برخی از مدل های جدید از پشه بند نخی، پنجره های توری تعبیه شده که امکان گردش هوا و تهویه را به وجود آورده است.

قسمت کفه پشه بند اغلب از راحتی فوق العاده برخوردار بوده و حالت تشک گونه داشته که حداکثر میزان آسایش را برای فرد، به وجود می آورد آن هم با صرف حداقل هزینه! یکی دیگر از نمونه های پشه بند، مدل نوزادی است.

پشه بند مدل نوزادی، بسیار کم جا طراحی گردیده و به وسیله دو بند یا سگکی که در قسمت بالایی آن در نظر گرفته شده، حمل و جابجایی آسانی را فراهم می کند. اکثر پشه بندهای مدل نوزادی دارای بالش نرم و راحتی هستند و کفه آن حالت تشک دارد، در مواقعی که از پشه بند استفاده نمی کنید، کفه آن حالت زیرانداز پیدا خواهد کرد.

فروشندگان انواع پشه بند خانواده

فروشندگان انواع پشه بند خانواده فروشندگان انواع پشه بند خانواده با قیمت عمده این محصول پرفروش و کاربردی را در بازار عرضه می کنند و در اختیار خریداران محترم قرار می دهند. همانطور که اشاره شد پشه بندها با توجه به نوع استفاده ای که دارند، کارایی متفاوتی را شامل می شوند، اما نوع خانواده آن به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که داشته بسیار مورد توجه خریداران و کاربران است.

تولید پشه بند خانواده در سبک و سیاق متنوعی انجام می گیرد همچنین رنگ بندی این محصول کم نظیر بوده و با هر نوع سلیقه ای سازگاری کافی دارد. فروش پشه بند مستقیما از تولیدی و نمایندگی آن صورت می پذیرد به همین دلیل نیز نرخ قیمت ارزان و قابل قبولی را دارد.

فروش عمده پشه بند از طریق سایت با نرخ مصوب شرکتی نیز انجام می گیرد، لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما