خرید عمده پشه بند توری

پشه بند توری یک وسیله ضروری برای افراد مختلف از جمله نوزادان است که با استفاده از آن می توان از نیش حشرات جلوگیری کرد و در انواع مختلفی با قیمت های گوناگون تولید می شوند که ساختار های متفاوتی دارند. برخی پشه‌بند ها نیز برای مسافرت مناسب هستند و در سایتز های بزرگی ساخته و تولید می شوند. پشه بند توری به صورت عمده با قیمت به صرفه تری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را درباره خرید عمده این کالا در اختیار شما قرار دهند.

خرید عمده پشه بند توری

نکات مهم در انتخاب پشه بند توری نوزاد

نکات مهم در انتخاب پشه بند توری نوزاد

پشه بند توری نوزاد در انواع مختلفی تولید می شود که به طور آنها به صورت نازک و ضخیم است و هرچه سوراخ ها و منافذ تور ریزتر باشد می‌تواند بهتر از فرزندتان مراقبت کنند و از ورود ریزترین حشرات نیز به داخل جلوگیری می‌شود. پشه بند توری نوزاد در سایزهای کوچک و متوسط وجود دارد که با توجه به سن نوزاد خود می‌توانید خریدتان را انجام دهید و نکته مهم انتخاب پشه‌بند ای است که به راحتی قابل حمل و نقل باشد و بتوانید آن را در دسترس خود داشته باشید.

برخی پشه بند های نوزاد به صورتی هستند که مانند یک کیسه بر روی زمین قرار می گیرد و باید نوزاد را درون آن قرار داد و برخی دیگر لایه کفی ندارد و می توان آن را باز کرد و بر روی نوزاد قرار داد تا اطراف آن را دربر گیرد که راحت تر د استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در هر مکانی که نوزاد در آنجا خوابیده است از آن استفاده کرد اما مورد اول باید حتماً نوزاد را جابجا کنید و درون آن قرار دهید که ممکن است موجب بیدار شدن نوزاد شود که اگر فرزند شما بسیار بر روی خواب خود حساس می باشد بهتر است پشه بند های نوع دوم را انتخاب کنید.

نکته بعد از ارتفاع پشه بند می باشد که اگر خیلی نزدیک به صورت نوزاد باشد ممکن است بر روی نفس کشیدن آن تاثیر بدی داشته باشد و اوقات نوزاد تلخ شود که بهتر است از پشه بند های با ارتفاع بالا خریداری کنید و هرچه پهن تر باشند می توانید مسافت بیشتری را در اطراف نوزاد مورد حفاظت خود قرار دهید که اگر فرزند شما در هنگام خواب غلتید به پشه‌بند برخورد نکند. بهتر است جنس پشه بند را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید با هزینه‌ای که پرداخت می کنید مدت زیادی از آن استفاده کنید و اگر نوزاد شما در خواب بسیار حرکت می کند بهتر است از پشه بند های بزرگی که به صورت خانوادگی استفاده می‌شود خریداری کرده تا بتوانید در سنین بالاتر فرزند خود نیز از آن استفاده کرده و یک خرید به صرفه و بهینه داشته باشید.

مزیت های خاص پشه بند نخی

مزیت های خاص پشه بند نخی

نمونه دیگر پشه بندها با استفاده از نخ تولید می شوند که منافذ بسیار ریزی دارد و از ورود ریزترین حشرات و حتی گرد و غبار نیز به داخل پشه‌بند جلوگیری می‌کند و این نمونه پشه‌بند ها می توانند به راحتی قابل حمل باشند و در هر مکانی با استفاده از نخهایی که درون پشه بند وجود دارند نصب شود. پشه بند نخی ازمون های بسیار محکم تولید می شود تا بتوان آنها را به صورت کشیده به دیواره ها و یا ستونها و تا پشه بند به طور کامل باز شود و تعداد بیشتری در آن جای گیرند.

مزیت دیگر این پشه بند ها نصب بسیار آسان آن هاست و همچنین به دلیل اینکه در ساختار آنها هیچ گونه فلزی به کار نرفته است می تواند جای بسیار کمی را بگیرد و برای رفتن به مسافرت بسیار مناسب است که حجم بسیار کمی دارد و می‌توانید آن را درون ماشین لباسشویی نیز به راحتی بشویید. از نظر اقتصادی نیز پشه بند های نخی قیمت بسیار مناسبی دارند و می‌توان آنها را جزو ارزانترین پشه‌بند ها محسوب کرد که برخی از آنها دارای لایه کفی هستند اما برخی دیگر فقط در اطراف افراد قرار می گیرد.

2 روش مرسوم برای جمع کردن پشه بند

2 روش مرسوم برای جمع کردن پشه بند پشه بند هایی که در ساختار آنها فقط از نخ های ضخیم استفاده شده است بسیار راحت جمع می‌شوند و می‌توان پس از جدا کردن و نخ های آنها از دیواره ها پشه بند را جمع کرد. اما برخی پشه بند ها هستند که در محل های مشخصی در دوخت آنها به صورت تا شده قرار می گیرند و جمع می شوند که جمع کردن آنها کار دشواری نیست و با یکی دو بار انجام دادن آن به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

برخی پشه‌بند ها درون ساک های مخصوص قرار دارد که پس از خارج کردن آنها از ساک شان به صورت خودکار باز می شوند و جمع شدنشان نیز به همین صورت و از محل مشخص انجام می گیرد.پشه بند توری سفری بسیار آسان و راحت باز و بسته می شود و برخی از ان ها دارای درب برای رفت و امد هستند که این درب ها با زیپ به آن متصل شده اند و می توانید پس از خروج و ورود زیپ را ببندید تا از وارد شدن حشرات جلوگیری کنید.

فروش پشه بند توسط شرکت های مختلفی انجام می‌شود و خرید می‌تواند به صورت غیرحضوری و حضوری انجام گیرد که امروزه با پیشرفت که در این صورت گرفته است بیشتر افراد به دنبال آسان شدن کارها می باشند و با استفاده از کمترین امکانات می توانند به راحتی بدون رفتن به مکان های حضوری خریدشان را انجام دهند. پخش پشه بند در شرکت تجاری ما با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود تا شما مشتریان عزیز بتوانید به راحتی خریدی به صرف را تجربه کنید و وقت و هزینه خود را صرف خرید حضوری نکنید ما این امکان را برای شما مشتریان فراهم کرده ایم تا با مراجعه به سایت شرکت یک محیط بسیار ساده را مشاهده کرده و بتوانید خریدتان را انجام دهید.

پخش کنندگان پشه بند توری سفری

پخش کنندگان پشه بند توری سفری مجموعه تجاری ما برای حفظ منافع شما مشتریان عزیز توانسته است با حذف واسطه ها در پروسه خرید و فروش پشه بند های توری سفری این کالا را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد و به صورت متنوع در لیست فروش شرکت قرار داده است که به عنوان یک پخش کننده در کشور می تواند به هر آدرسی که شما در سایت شرکت ثبت می کنید سفارش تان را ارسال کرده و به دست تان برساند شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ به نیاز خود و خانواده تان باشید.

4

  1. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها و شرایط همکاری میتونین فرم روی سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام خسته نباشید به تمامی عزیزانی که به کیفیت و اصالت کالا اهمیت می دهند و خواستار پشتیبانی کامل فروشنده هستند پیشنهاد می کنم خرید از این فروشگاه را در اهداف خود قرار دهند زیرا علاوه بر خدمات خوب و سریع قیمت های باور نکردنی نیز دارند سپاس بی پایان از سایت خوب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما