خرید مستقیم پشه بند کلبه ای

یکی از بهترین محصولاتی که توسط تولید کنندگان پشه بند و وسایل خواب طراحی و تولید می شود و به قیمت مناسب در بازار عرضه می گردد و می توانید به صورت مستقیم نیز خریداری کنید:پشه بند کلبه ای است که همان گونه که از نامش مشخص است این پشه بندها به صورت کلبه و سقف دار هستند و در سایزهای مختلف تولید می شود و یکی از کاربردی ترین وسایل خواب برای نوزادان است و در واقع بهترین وسیله برای در امان ماندن از نیش حشرات است.

خرید مستقیم پشه بند کلبه ای

مشخصات پشه بند اسپرینگ مدل کلبه ای عروسکی

مشخصات پشه بند اسپرینگ مدل کلبه ای عروسکی

پشه بندها در نوع وجود دارد یا پشه بند سنتی که معمولا بدون کفی بودند و فقط یک توری بود که روی نوزاد انداخته می شود یا پشه بند اسپرینگ که این مدل های اسپرینگ دارای تنوع زیادی هستند مثل پشه بند مدل کلبه ای عروسکی.

مشخصات بارز این پشه بندها عبارت است از:

1.حمل و نقل آنها بسیار راحت است.

2.فضای کمی را می گیرند و به دلیل داشتن توری نازک مانع از ورود پشه های ریز می شوند.

3.پشه بندهای کلبه ای دارای کفی و حصار دورتادور هستند که مانع افتادن چیزی روی نوزاد می شود همچنین هوا را به خوبی از توری رد می کنند و نوزاد راحت می تواند بخوابد.

مرجع عرضه پشه بند کلبه ای

مرجع عرضه پشه بند کلبه ای

از گذشته تا به امروز پشه بند کاربرد زیادی داشته است و نه تنها برای نوزادان این محصول استفاده می شود بلکه بزرگسالان نیز پشه بند را موقع خواب به کار می برند.

ایران نیز از جمله کشورهایی است که تنوع زیادی دیر تولید پشه بند دارد و همچنین حرف اول را در صادرات پشه بند می زند بنابراین شما نیز برای خرید این محصول می توانید به دو روش حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت و ارتباطات بیشترین خریدها غیر حضوری انجام می شود بدین گونه که با وارد شدن به سایت ما می توانید در یک زمان کوتاهی محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

مجموعه سایت ما به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان است تا بدون اینکه از منزل خارج شوید و هزینه اضافی صرف کنید پشه بند مورد نظرتان را بخرید.

از دیگر مزیت های سایت ما این است که می توانید همزمان از انواع پشه بندها دیدن کنید و قیمت ها را مقایسه کنید سپس با کارشناسان ما مشورت کنید و پشه بند دلخواهتان را انتخاب کنید تا مجموعه سایت ما در اسرع وقت به دستتان برسانند.

عرضه پشه بند نوزاد در سایت ما هم به صورت عمده و هم به صورت تکی انجام می شود و بسته به سلیقه شما انواع پشه بند نوزادی از جمله کلبه ای،چتری و. ..در سایت ما وجود دارد که می توانید سفارش دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما