شرکت فروش پتو ژله ای دو نفره

شرکت فروش پتو ژله ای دونفره اینکه این محصول را به مشتریان خود ارائه کند آن را با برند معتبر ای به بازار ارز نموده در کیفیت خیلی خوبی آنها را به فروش می رساند. این شرکت حوضه فعالیت خود را در کشور گسترده است توانایی این را دارند چه محصولات خود را به تمامی شهرها و استان های کشور ارسال نمایند پتو ژله ای دو نفره یکی از بهترین طرح ها و مدل هایی که به مشتریان زیادی دارد.

شرکت فروش پتو ژله ای دو نفره

توضیحاتی درباره کیفیت پتو ژله ای

توضیحاتی درباره کیفیت پتو ژله ای

پتو ژله‌ای یکی از بهترین نوع بافت پتو می باشد که کیفیت خیلی خوبی دارد این نوع پتو بسیار نرم هستند و وقتی دست بر روی آن می کشید نرمی خاصی را در دست احساس می‌کنید که در رنگ و طرح یا مدل های دیگر دیده می شود کیفیت این محصول خاص بوده و قابلیت های مختلفی دارد عمر ماندگاری خیلی زیادی را دارد و هیچ عنوان خرابی و یا پارگی را تا چندین سال نخواهد داشت.

این نوع پتو می توانند کیفیت بالایی داشته باشد و می توان آن را برای شستشو در ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی درون لگن شست و شو داد. نوع بافتن این نوع پتو به بسیار تخصصی بوده و برخی از آنها به صورت پشت و رو بافته شده است و اینکه تنوع خیلی زیادی را دارد و طرح هایی که در این نوع بافت ها دیده می شود شود بسیار فراوان هستند.

برای کیفیت این پتوها می‌توانیم عوامل زیادی را اشاره کنیم الیافی که این نوع پتو با آن بافته شده است این نوع الیاف به هیچ عنوان حساسیت زا نیستند و برای همه گروه های سنی مناسب هستند به خصوص کودکان که پوستی نرم و آسیب پذیر دارند می‌توانند از این نوع پتو به بهترین شکل ممکن استفاده کنند بنابراین کیفیت این مدل پتو در نوع الیاف و در نوع بافتی که دارد.

آشنایی با فرایند تولید پتو ژله ای

آشنایی با فرایند تولید پتو ژله ای

با فرایند تولید پتو ژله ای در این بخش آشنا می‌شویم برای آنکه این محصول را تولید کنند از بهترین الیاف و بافت استفاده می‌کنند به این صورت که پتو تولید شده را با توجه به نقشه و طرحی که می‌خواهند برای پتو ایجاد کنند به صورت تار و پودی می باشد. این کار به وسیله دستگاه‌های بزرگ ریسندگی انجام می شود در برخی از مواقع نقش و نگاری که برای یک پتو زده می‌شود به صورت چاپی است.

به این صورت که پتو را به صورت یک رنگ و در صفحه زمینه سفید می بافند و بعد به صورت چاپی یک نقشه از پیش تعیین شده را بر روی این پتو بر اثر حرارت و فشار وارد می‌کنند که این نقشه نیز در نوع خود بی‌نظیر است. اما اغلب آنها طرح و نقشه از خود الیاف می باشد برای بافت هر کدام از این پتوها ابتدا باید مواد اولیه مانند خامه و طرح اولیه را آماده کنند و بعد شروع به بافت پتو می‌نمایند.

با هر تار و پودی اجزای پتو را می بافند به کمک دستگاه های مختلفی انجام می‌شود بافت‌ پتو با توجه به ابعادی که دارد و در زمان خاص خود را می طلبد اما معمولاً در طول روز می توان تعداد بالایی از پتو را تولید کرد.

نرخ انواع پتو ژله ای دو نفره

نرخ انواع پتو ژله ای دو نفره نرخ انواع پتو دو نفره با توجه به ابعاد و جنس که دارد متغیر می باشد با توجه به جنس و نوع بافتی که دارد قیمت هر کدام از آنها متفاوت است برای آشنایی با قیمت این نوع پتو می توانید به صورت آنلاین اقدام کرده و از این طریق با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا به صورت روزانه در مورد قیمت این کالا به اطلاعات را به دست بیاورید.

علاوه بر همه اینها نوع خریدی که انجام می دهید نیز برای قیمت اثر دارد. افرادی که به صورت اینترنتی این کالا را از خود شرکت می‌خرند هزینه کمتری را برای این موضوع می پردازند و شما نیز می توانید برای خرید اینترنتی اقدام کنید و آن را به روش های مختلفی بخرید خرید در تعداد بالا با قیمت خیلی کم انجام می شود.

8

  1. سلام و درود خدمت شما درخواستی داشتم ازتون راجع به این موضوع که اگر امکان دارد تصاویر بیشتری از محصولاتتون را در سایت منتشر کنید و قیمت های اجناس را در کنار تصاویر درج کنید ، این امر به مشتریان در انتخاب و خرید محصول به بهترین نحو بسیار کمک خواهد کرد، ممنون از شما

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها میتونین فرم روی سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام این پتو بسیار نرم و لطیف است راحت شسته می شود جابه جایی و حمل و نقل آن آسان است برای مسافرت بسیار مناسب است و سبک است

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      برای اطلاع از قیمت ها میتونین فرم روی سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  3. با درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم این محصول با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت

  4. سلام. وقتتون بخیر. این مدل پتوها خیلی لطیف و خوشگلن. حتماً پیشنهاد میکنم که خرید کنید و از خریدتون لذت ببرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما