شرکت پخش پتو ژله ای تک نفره

شرکت پخش پتو ژله ای تک نفره، این کالای خواب بسیار مهم را با تنوع بالایی از نظر طرح، رنگ و سایز به فروش می رساند؛ می دانیم که امروزه پتوهای ژله ای طرفداران زیادی داشته و اغلب مردم علاوه بر کیفیت جنس به شکل ظاهری آنها نیز توجه می کنند؛ به همین علت تنوع مدل پتوی ژله ای تک نفره و محصولات مشابه همواره در دستور کار شرکت های پخش کالای خواب قرار دارد.شرکت پخش پتو ژله ای تک نفره

آشنایی مختصر درباره تولید پتو ژله ای

آشنایی مختصر درباره تولید پتو ژله ای

استفاده از یک پتوی نرم و راحت ژله ای، تاثیر زیادی بر داشتن یک خواب آرام و لذت بخش دارد؛ به طور خلاصه می توان گفت که پتوهای ژله ای از الیاف مرغوب و نانو فیبر تولید شده اند؛ به همین علت بسیار نرم، لطیف و باکیفیت می باشند.

در ادامه مبحث آشنایی مختصر درباره تولید پتو ژله ای باید بیان کرد که به طور کلی تولید این کالا با استفاده از تجهیزات مدرن و طی فرآیندهای خاصی انجام می شود؛ طی این فرآیندها مواد اولیه که همان الیاف باکیفیت هستند؛ به پتوی نرم و یکدست تبدیل می شوند.

مراحل تولید پتو را می توان به طور مختصر در فرآیندهای تبدیل مواد اولیه به الیاف نرم، بافت پتوی ژله ای پرز دار توسط دستگاه های مدرن در ابعاد دلخواه، رنگ آمیزی، بررسی کیفیت، بسته بندی و … خلاصه کرد؛ البته اولین مرحله تولید هر پتو، طراحی آن است؛ امروزه پتوهای ژله ای با تنوع نقش و رنگ بالا طراحی و تولید می شوند؛ بدون شک پیاده کردن نقوش مختلف و به کار بردن رنگ های گوناگون برای پتو ژله ای، نقش غیر قابل انکاری بر رضایت مشتری و میزان فروش محصول خواهد داشت.

سایز بندی متنوع انواع پتو ژله ای

سایز بندی متنوع انواع پتو ژله ای

می دانیم که پتو ژله ای انواع مختلفی داشته و اقسام گوناگون آن از نظر ابعاد، رنگ های به کار رفته، طرح و نقشه، ضخامت، چند لایه بودن و مواردی از این قبیل با هم فرق دارند.

در مورد سایز بندی انواع پتو ژله ای باید گفت که به طور کلی این اقلام از نظر اندازه به دو گروه کلی تک نفره و دو نفره تقسیم می شوند؛ به طور معمول پتوهای تک نفره ژله ای دارای ابعاد 160 در 200 بوده و پتوهای دو نفره 240 در 200 می باشند؛ البته ممکن است؛ این اندازه ها در برندهای مختلف، تفاوت های اندکی داشته باشند؛ همچنین معمولاً سایز پتوهای ژله ای مسافرتی، اندکی کوچکتر است.

در ادامه آنچه در بالا بیان شد؛ باید اضافه کرد که علاوه بر پتوهای تک نفره و دو نفره مناسب بزرگسالان، یک سری پتو نیز در ابعاد کوچکتر برای کودکان و نوزادان تولید می شوند. به طور کلی پتوی کودک، علاوه بر داشتن سایز کوچک تر، سبک تر و لطیف تر است.

فروش پتو ژله ای تک نفره درجه یک

فروش پتو ژله ای تک نفره درجه یک فروش پتو ژله ای تک نفره درجه یک، بخش بسیار مهمی از بازار کالای خواب را به خود اختصاص داده است؛ زیرا امروزه بسیاری از مردم پتوهای ژله ای را جایگزین لحاف و پتوهای قدیمی کرده اند.

شایان ذکر است که علت فروش پتو ژله ای درجه یک تک نفره به میزان بالا این است که استفاده از این کالا مزایای زیادی نسبت به محصولات مشابه دارد؛ به طور کلی پتوهای ژله ای درجه یک از بهترین الیاف تهیه شده و طول عمر بالایی دارند؛ همچنین قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داشته و رنگ آنها طی سالیان طولانی ثابت می ماند.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ مهم ترین علت رونق فروش پتو ژله ای درجه یک تک نفره، نرمی و لطافت آن است؛ زیرا هر چه پتو لطیف تر و راحت تر باشد؛ خواب بهتری برای افراد به ارمغان می آورد.

بدون شک در هنگام خرید و فروش پتو ژله ای، بیش از هر چیز باید به کیفیت جنس و سالم بودن آن دقت کرد؛ یکنواخت بودن بافت و رنگ پتو، همچنین کیفیت دوخت قسمت کناره ها بسیار مهم بوده و بر طول عمر آن تاثیر می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما