صادرات چادر مسافرتی جمع شو

در کشور ما کارخانه های مختلفی به تولید انواع چادر مسافرتی مانند چادر مسافرتی جمع شو می‌پردازند و محصولات متنوعی را در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم تولید کرده اند قابل ذکر است که کیفیت جلوه های مسافرتی ایرانی بسیار بالا از به نحوی که امکان صادرات چادر مسافرتی به سایر کشورهای دیگر امکان‌پذیر شده است و تولید کنندگان کشورمان از این طریق به درآمدزایی بسیار خوبی رسیده اند.

تولیدکنندگان ایرانی باید روش های به روز و جدیدی را در راستای عرضه انواع چادر مسافرتی به سایر کشورها در نظر بگیرند تا بتوانند نظر خریداران خارجی را جلب کرده و فروش این محصول را در بازارهای خارجی رونق داده و به فروش برسانند.

صادرات چادر مسافرتی جمع شو

معرفی انواع چادر مسافرتی ازنظر رنگ

معرفی انواع چادر مسافرتی ازنظر رنگ

چادرهای مسافرتی که در بازار به فروش می‌رسد از نظر رنگ دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود از رنگ های مختلف استفاده کرده و یا به صورت تک رنگ و یا ترکیبی از چند رنگ چادر را سفارش داده و چادر موردنظرشان را خریداری کنند.

  • برخی از چادرها فقط در قسمت بدنه و یا کف دارای یک رنگ هستند می توان از رنگ های زرد سبز و قهوه ای و آبی و… برای تهیه این چادرها استفاده کنیم.
  • برخی از چادرهای دیگر از ترکیبی از دو یا چند رنگ متفاوت در قسمت بدنه و یا کف تشکیل شده‌اند این چادرها از نظر شکل ظاهری دارای جلوه و نمای بیشتری بوده و نظر افراد را بیشتر به سمت خود جلب می کند و رنگ های استفاده شده در این چادرها هم می‌تواند در یک گروه طیف رنگی بوده و یا رنگ های آن کاملاً متضاد باشند و این کاملاً بر طبق نظر مشتری است.

ولی به طور کلی بهتر است برای چادر های مسافرتی از رنگ هایی استفاده کنیم که دارای طیف رنگی ملایم تر بوده تا درجه حرارت درون چادر به خوبی تنظیم شود و فردی که درون چادر استراحت می کند در شرایط جوی سرد و یا گرم اذیت نشود.

برای چادر های مسافرتی که برای کودکان استفاده می‌شود می توان از رنگ های روشن تر با طرح ها و رنگ های فانتزی و شاد استفاده شود تا کودکان تمایل بیشتری به استفاده از چادر داشته باشد.

فاکتور های مهم هنگام خرید چادر مسافرتی

هنگامی که برای خرید چادر مسافرتی به فروشگاه های مورد نظر مراجعه می کنیم باید قبل از اقدام به خرید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیریم تا بتوانیم جابر مسافرتی مرغوبی را خریداری کنیم که در اینجا به برخی از این فاکتورها اشاره می کنیم:

  1. از آن در هنگام خرید چادر مسافرتی به کیفیت توجه کنید در واقع اگر چادر مسافرتی از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد دوام زیادی نخواهد آورد و در مواجهه با هوای سرد و یا خیلی گرم به سرعت دچار افت کیفیت می شود و چادر دچار پوسیدگی و خرابی می‌شود.
  2. قیمت چادر هم باید در هنگام خرید مورد توجه شما قرار بگیرد در واقع قیمت چادرهای مسافرتی نه آنقدر باید بالا باشد و نه خیلی پایین، در واقع گول قیمت پایین چادر های مسافرتی ارزان قیمت را نخورید و هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید.
  3. برای خرید چادر مسافرتی به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید تا بتوانید اطمینان کافی به کیفیت چادرهای عرضه شده داشته باشید و نیاز این باشد که خیلی زود به زود چادر مسافرتی خود را تعویض کنید.
  4. خرید چادر مسافرتی حتماً به رنگ چادر توجه کنید زیرا برخی از رنگ ها گرمای بیشتری را جذب کرده و برخی دیگر سبب افزایش سردی هوای بیش از حد درون چادر می‌شود بنابراین رنگ‌هایی را انتخاب کنید که این مشکل را نداشته باشند.
  5. در هنگام خرید چادر مسافرتی حتماً به نوع دوخت آن توجه کنید که کارخانه تولید کننده این کار را به صورت دقیق انجام داده باشد زیرا اگر چادر مسافرتی به درستی دوخته نشده باشد و آب بند نشده باشد ممکن است آب و یا گرد و غبار به درون چادر نفوذ کرده و فرد استفاده کننده از چادر را دچار مشکل کند.
  6. حتماً در زمان خرید چادر مسافرتی توجه کنید که چادر از نوع ضد آب باشد و همچنین اگر چادرهای مسافرتی دارای پوشش چند لایه باشند و همچنین دارای تجهیزاتی مانند پشه بند زیپ و سایر تجهیزات دیگر باشند، این وسایل باید از نوع مرغوب انتخاب شده باشد که البته قابل توجه است که همه این فاکتورها تاثیر مستقیم بر قیمت چادر مسافرتی می‌گذارد که باید خریدار این موارد را در نظر بگیرد.

معرفی انواع مختلف چادر مسافرتی

معرفی انواع مختلف چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی جزو لوازمی است که دارای تنوع زیادی می باشد و انواع و اقسام مختلفی دارد که افراد می‌توانند با توجه به هزینه ای که قرار است برای خرید چادر کنار بگذارند، می توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند برخی از این موارد را در این بخش معرفی می‌کنیم:

چادرهای مسافرتی فنری: این چادرها جزو یکی از ساده‌ترین نوع چادر های مسافرتی می باشند این چادرها در هنگام نصب نیاز به کار خاصی ندارند و فقط با بیرون آوردن از درون کیف چادر به آسان قابل نصب می باشد، این چادرها دارای ستون‌های فنری بوده و به آسانی بر روی زمین و یا هر سطحی قرار می‌گیرند این چادرها بیشتر برای افرادی که علاقه زیادی به کوهنوردی و طبیعت گردی دارند مناسب می باشد.

چادرهای مسافرتی عصایی: این چادرها دارای ستون هایی از جنس فایبرگلاس می باشد از این رو وزن چادرها بسیار پایین بوده و جزو یکی از چادرهای مسافرتی بسیار پرطرفدار در بین کوهنوردان می‌باشد. قابل ذکر است که چادرهای مسافرتی عصایی دارای مقاومت و استحکام بالایی در مقابل آب و یا دمای بالا می باشد این چادرها به آسانی در کوهستان ها و جنگل ها قابل استفاده بوده و نصب آن ها نیاز به آموزش زیادی ندارد.

چادرهای مسافرتی اتوماتیک: این چادرها برای باز و یا بسته شدن نیاز به زمان و وقت خاصی ندارد و در واقع شبیه به چتر تعبیه شده اند. این چادرها را می توانیم پس از خارج کردن از درون بسته بندی آن با باز کردن پایه های آن و کشیدن بخش مرکزی چادر به آسانی و به سرعت نصب کنیم چادرهای اتوماتیک دارای وزن زیادی هستند و ممکن است برای حمل و نقل آن کمی با مشکل مواجه شوید.

معرفی انواع چادرهای مسافرتی بر طبق شکل ظاهری آن:

  1. چادرهای مسافرتی ژئودزیک
  2. چادرهای مسافرتی گنبدی شکل
  3. چادرهای مسافرتی تونلی
  4. چادرهای مسافرتی خط الراسی
  5. چادرهای مسافرتی هرمی
  6. و….

انواع چادر مسافرتی از نظر ظرفیت:

  • چادر مسافرتی ۲ نفره
  • چادر مسافرتی ۴ نفره
  • چادر مسافرتی ۶ نفره
  • چادر مسافرتی ۸ نفره

البته قابل ذکر است که افراد می توانند بر اساس تعداد خود، چادر را با ظرفیت های بیشتر هم سفارش دهند.

چند ویژگی بهترین چادر مسافرتی

هنگامی که برای خرید چادر مسافرتی به مراکز عرضه کننده رجوع می‌کنیم با انواع و اقسام چادرهای مسافرتی با سایز بندی و رنگ بندی و همچنین طرح‌های مختلف مواجه می‌شویم که دستم برای خرید باز نگه داشته می‌شود و می‌توانیم با توجه به بودجه و نیاز خود چادر مسافرتی مورد نظرمان را انتخاب و خریداری کنیم.

اما بهتر است قبل از اقدام خرید در مورد چادرهای مسافرتی اطلاعاتی داشته باشید و با ویژگی‌های این چادرها آشنا باشیم تا بتوانیم چادر مسافرتی را که متناسب با نیاز ما از خریداری کنیم از این رو در این بخش به برخی از ویژگی‌های بهترین چادر مسافرتی اشاره می کنیم که شما می توانید برای خرید از این ویژگی ها استفاده نمایید:

  1. چادر مسافرتی باید به نحوی باشد که دارای سایز بزرگی بوده و تمام طولانی مدت داشته باشند بهتر است یا چادر مسافرتی را انتخاب کنید که بتوانید از مزاحمت حشرات و موجودات ریز در امان باشید و درون آن احساس آرامش داشته باشید.
  2. یکی از اصلی ترین موارد مهم این است که چادر مسافرتی ارتفاع مناسب داشته باشد در این مورد به خاطر داشته باشید که چادرهایی که ارتفاع کمتری دارند و در مقابل ورزش باد پایدارتر و مناسب تر هستند و همچنین حتماً پنجره های بزرگی در آن تعبیه شده باشد.
  3. ‏جنس چادر مسافرتی خیلی اهمیت دارد و در واقع جنس چوب و باید به نحوی باشد که در هنگام ظهر که تابش آفتاب وجود دارد درون چادر خیلی گرم نشود و در هنگام شب هم سرما به درون آن نفوذ نکند.
  4. بهترین چادر مسافرتی چطوری است که به آسانی نصب و یا جمع شود در غیر این صورت در هنگام مسافرت وقت زیادی برای باز و بسته شدن آن باید صرف کنید.
  5. اندازه و وزن چادر مسافرتی هم فاکتور مهمی می باشد در واقع شده مسافرتی نباید آمد سبک باشد که با وزش باد حرکت کند و آنقدر سنگین باشد که حمل و نقل آن سخت بوده و نیاز به کمک گرفتن از چند نفر باشد.
  6. ظرفیت چادر مسافرتی روزهای مهم می باشد اگر شما قصد خرید چادر مسافرتی مثلاً برای ۶ نفر را دارید بهتر است به سراغ چادرهای مسافرتی 7 نفره بروید زیرا در این صورت بهتر می توانید سایر لوازم دیگر خود را در چادر قرار دهید و دچار کمبود جا نشوید.

عرضه بی واسطه چادر مسافرتی جمع شو

عرضه بی واسطه چادر مسافرتی جمع شو

افرادی که تمایل زیادی به مسافرت و گردش در طبیعت دارند باید در ابتدای کار تجهیزات و لوازم مورد نظر را برای این امر داشته باشند تا بتوانند در طی مسافرت و یا گردش در طبیعت احساس آرامش داشته باشند و بدانند که امنیت مناسبی در هنگام استراحت در فضای باز داشته باشند.

یکی از اصلی ترین لوازم مورد نیاز برای این امر چادر مسافرتی می باشد اگر چادرهای مسافرتی از جنس با کیفیتی انتخاب شود افراد می‌توانند با آرامش را به نحو احسن از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

شرکت بازرگانی ما به عنوان یک عرضه بی واسطه چادر مسافرتی جمع شو درجه یک به شکل غیر حضوری می باشد که از دیرباز در حوزه تولید و عرضه مستقیم این محصول به مشتریان فعالیت داشته و توانسته است بهترین و به روز ترین چادر های مسافرتی را به کمک تجهیزات و ابزار آلات مدرن را همراه با قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند، بنابراین شما مشتریان عزیز جهت دسترسی به انواع چادر مسافرتی درجه یک می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و این محصول را ثبت سفارش نمایید و آن را در اسرع وقت در محل حضور خود تحویل بگیرید.

تولید کننده چادر مسافرتی جمع شو

مراکز تولید کننده چادر مسافرتی جمع شو باید بتوانند روزبه‌روز بیشتر نیاز مردم آشنا شوند و بدانند که سلایق مردم در محیط‌های است و چه رنگ و طرح هایی را می پسندند تا بتوانند محصولات جدیدتر و با توجه به سلیقه مشتریان خود را تولید کنند.

همچنین تولید کنندگان باید بتواند چادرهای مسافرتی جمع شورا با کاربردهای بیشتر و به روز تر تولید کنند و یا چادرهایی با کاربرد چند منظوره را تولید کرده تا مشتریان بتوانند از این چادرها به صورت چند منظوره استفاده کرده و نیاز خود را به خوبی برطرف کند.

این قضیه باعث می‌شود که سطح فروش تولید کنندگان افزایش یابد و دیگر نیازی نباشد که مردم برای خرید چادر های مسافرتی به سراغ جنس های خارجی و گران قیمت بروند و هزینه ای گزاف پرداخت نمایند و از محصولات با کیفیت ایرانی خریداری کنند.

انواع چادر های مسافرتی عرضه شده در سایت شرکت ما:

  • چادر مسافرتی فنری
  • چادر مسافرتی کودک
  • چادر مسافرتی بزرگ
  • چادر مسافرتی برزنتی
  • چادر مسافرتی نانو
  • چادر مسافرتی سه نفره، دو نفره و ….
  • چادر مسافرتی سبک و سنگین
  • و…

خرید مستقیم چادر مسافرتی جمع شو

خرید مستقیم چادر مسافرتی جمع شو

مراکز عرضه چادر مسافرتی جمع شو باید روش های متنوعی برای خرید مستقیم و بدون واسطه این کالا در نظر بگیرند تا آن را در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت و قیمتی مناسب به دست مشتریان رسانده تا همه افراد امکان خرید با کیفیت ترین چادر مسافرتی را داشته باشند و هزینه خانواده ها به این نحو پایین تر می گردد و این قضیه مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد.

قابل ذکر است که خرید مستقیم چادر مسافرتی سبب کاهش قیمت تمام شده این کالا می گردد و همین امر باعث می شود که بازار خرید و فروش پر رونق تر شود و مردم تمایل بیشتری برای خرید داشته باشند.

در خرید مستقیم چادر مسافرتی جمع شو واسطه ها حذف می گردند و به این ترتیب حجم زیادی از هزینه ها که مربوط به بخش واسطه‌ گری است کم می‌شود و بر این اساس هزینه ها کاهش پیدا می کند، همچنین قابل ذکر است که فروش عمده چادر مسافرتی هم می تواند تاثیر زیادی در کاهش قیمت این کالا داشته باشد و برای این امر تولید‌ کنندگان می‌توانند با ادارات، شرکت ها و مراکز مختلف قرارداد ببندند و چادرهای مسافرتی را به صورت عمده به کارمندان این مراکز بفروشند.

با توجه به نوسانات قیمت در بازار عرضه انواع چادر مسافرتی و همچنین تجهیزات و ابزارآلات اولیه تولید چادر مسافرتی نمی‌توان قیمت دقیق برای عرضه و فروش این محصول تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی انواع چادر مسافرتی می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید و آن را خریداری کنید.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت چادر مسافرتی:

  • نوع چادر مسافرتی
  • کیفیت چادر مسافرتی
  • قیمت روز
  • ظرفیت چادر مسافرتی
  • برند عرضه کننده
  • و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما