عرضه مستقیم پشه بند سنتی

امروزه عرضه مستقیم پشه بند سنتی از طریق مراکز مختلف در سراسر کشور صورت می گیرد با وجودی که این نوع پشه بند در اندازه های بزرگ و کوچک و نیز در مدل های متنوعی جهت استفاده برای گروه سنی مختلف بسیار پرکاربرد بوده زیرا دارای جنس لطیف و عالی است و برای در امان ماندن از گزند حشرات مورد استفاده قرار می گیرد. ناگفته نماند که عرضه مستقیم محصول بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

عرضه مستقیم پشه بند سنتی

قابلیت جابجایی هوا در پشه بند نوزاد

قابلیت جابجایی هوا در پشه بند نوزاد

لازم به یادآوری است یکی از ویژگی های منحصر به فرد انواع پشه بند قابلیت جابه جایی هوا در پشه بند می باشد که از جمله این ویژگی در پشه بند نوزاد بسیار حائز اهمیت بوده و توانسته آن را در برابر نفوذ حشرات مصون نگه دارد.

همچنین از دیگر ویژگی مطرحی که می توانید برای این وسیله اشاره کنیم این است که از کودکان در برابر سرما و هوای گرم محافظت نموده و هوا به خوبی در داخل پشه بند جریان دارد که باعث خوابی راحت و آسوده برای کودکان می شود.

برخی پشه بند های نوزاد به صورتی هستند که مانند یک کیسه بر روی زمین قرار می گیرد و باید نوزاد را درون آن قرار داد و برخی دیگر لایه کفی ندارد و می توان آن را باز کرد و بر روی نوزاد قرار داد تا اطراف آن را در بر گیرد که راحت تر مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در هر مکانی که نوزاد در آنجا خوابیده است از آن استفاده کرد اما مورد اول باید حتماً نوزاد را جابجا کنید و درون آن قرار دهید که ممکن است موجب بیدار شدن نوزاد شود و خواب آن را به هم زند.

پشه بند نوزاد در انواع مختلفی تولید می شود که اغلب به صورت نازک و ضخیم است و هر چه سوراخ ها و منافذ تور ریزتر باشد می‌تواند بهتر از فرزندتان مراقبت کنند و از ورود ریزترین حشرات نیز به داخل جلوگیری می‌شود. پشه بند توری نوزاد در سایزهای کوچک و متوسط وجود دارد که با توجه به سن نوزاد خود می‌توانید خریدتان را انجام دهید و نکته مهم انتخاب پشه‌ بندی است که به راحتی قابل حمل و نقل باشد و بتوانید آن را در دسترس خود داشته باشید.

پارامتر های مهم در انتخاب اندازه پشه بند

پارامتر های مهم در انتخاب اندازه پشه بند

پشه بند از جمله لوازم ضروری و کاربردی در فصل تابستان محسوب می شود که کاربردهای زیادی دارد و بسته به انواع مختلفی که دارد می توان از آن در محیط های رو باز و مکان های مختلف از آن ها استفاده و بهره های زیادی برد.

لازم به ذکر است از نظر انتخاب مهم پارامتر های متعددی وجود دارد که می تواند نشان از کیفیت بالای محصول باشد که علاوه بر اندازه و سایز عواملی مانند: جنس مرغوب، نازک و ضخیم بودن پارچه پشه بند، نوع دوخت، کفی ضد آب، ظرفیت و گنجایش آن، تنوع طرذح و رنگ های زیبا و جذاب، درب دار و زیپ دار بودن پشه بند و غیره دست به دست هم داده تا بتوانند خوابی آسوده و راحت برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

همانطور که می دانید امروزه بیشتر افراد نه تنها برای خانه بلکه در مسافرت‌ ها نیز از انواع پشه بند استفاده می کنند تا با خیال راحت و آسوده در این مکان های مختلف استراحت نمایند هر چند پشه بندها تنوع بسیار زیادی دارند و در اندازه‌ های کوچک و بزرگ نیز توانسته اند مشتریان زیادی را در بر گیرند.

این کالاها دارای سایز ها و اندازه های گوناگونی بوده و شما باید در هنگام خرید این محصول به سایز آن دقت و توجه زیادی داشته باشید‌.

مختصری درباره فرآیند تولید پشه بند

مختصری درباره فرآیند تولید پشه بند

امروزه برای تمام محصولات و تولیداتی که در زمینه های مختلف تهیه و تولید می شود فرایند های مختلفی وجود دارد که از جمله این فرایندها تولید پشه بند می باشد که تولیدکنندگان برای تهیه و تولید انواع پشه بندهای موجود در بازار در کارخانه های مجهز و پیشرفته نهایت تلاش و تجربه خود را به کار می‌گیرند تا با استفاده از مواد اولیه کاملاً درجه یک و استاندارد این محصول را به گونه‌ ای تهیه نمایند که اعتماد و اطمینان مردم را به طور کامل به دست آورند که تا به امروز در این زمینه موفقیت‌های زیادی را کسب نموده اند.

بنابراین در تولید این محصول در مرحله اول تولیدکنندگان پارچه مورد نظر که نوعی پارچه درجه یک و اعلام می باشد را انتخاب می‌کنند.

در مرحله دوم با استفاده از دستگاه‌ های کاملاً به روز و پیشرفته انواع پشه بند ها در اندازه های مختلف را دوخته و با طرح های متفاوت روانه دست مشتریان و علاقمندان می کنند.

باید خاطر نشان کرد که تولید پشه بند در انواع مختلف با کیفیت عالی از طریق شرکت های تولیدی معتبر در سایز های متفاوت به صورت تک نفره، دو نفره، ۴ نفره، ۶ نفره و ۱۲ نفره تهیه و روانه بازارهای داخل و خارج می شود و تا به امروز میزان مشتریان آن در حال افزایش می باشد که این موضوع باعث رونق صادرات و اقتصاد کشور گردیده و همچنین باعث شده که انگیزه تولیدکنندگان برای تولیدات بیشتر این محصول روز بروز بالا رود.

مرکز فروش پشه بند سنتی نخی

مرکز فروش پشه بند سنتی نخی

همواره فروش پشه بند سنتی نخی، با بالاترین درجه کیفیت و نازل ترین قیمت توسط شرکت های مختلفی انجام می‌شود و خرید می‌تواند به صورت غیرحضوری و حضوری انجام گیرد که امروزه بیشتر افراد به دنبال آسان شدن کارها می باشند و با استفاده از کمترین امکانات می توانند به راحتی بدون رفتن به مکان های حضوری خریدشان را انجام دهند.

پخش پشه بند از طریق این شرکت ها و نیز نمایندگی های عرضه فروش در سراسر کشور با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی خریدی به صرف را تجربه کنند و وقت و هزینه خود را صرف خرید حضوری نکنند.

ضمنا بهترین روش خرید پشه بند این است که به وسیله توزیع کنندگان از طریق فروشگاه اینترنتی نیز آن را به دست بیاورید این کالا به خاطر کیفیت و زیبایی که دارد همواره مورد توجه همگان قرار گرفته که یکی از مدل های پرفروش و کاربردی این محصول به حساب آمده که در بازار پخش این محصول با قیمت مناسبی به صورت عمده به فروش می رسد، مشتریانی که قصد تهیه این محصول را دارند می‌ توانند با ارتباط با مرکز فروش عمده آن به صورت مستقیم بدون پرداخت هزینه اضافی و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما