قیمت انواع تشک مسافرتی دولایه

بر اساس نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع کالای خواب و به خصوص انواع تشک، نمی توانیم قیمت انواع تشک مسافرتی دولایه را به صورت دقیق تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی فروش این کالا می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. ولی به طور کلی قابل ذکر است که فروش کلی این تشک مسافرتی سفت سبب کاهش قیمت آن و مقرون به صرفه شدن خرید آن برای خریداران می شود.

قیمت انواع تشک مسافرتی دولایه

دلایل محبوبیت تشک فنری چیست؟

دلایل محبوبیت تشک فنری چیست؟

تشک های فنری جزو انتخاب های مناسب و معقولانه می‌ باشد و غالباً این تشک ها به دلیل داشتن عمر طولانی تر و ایجاد خواب راحت، در بین مردم خیلی پرطرفدار می باشند. این تشک ها به صورت تک نفره و دو نفره قابل تولید و عرضه می باشند و می توانند نیاز افراد به یک خواب راحت را به خوبی برطرف کنند، این تشک‌ ها دارای فنر هایی با ضخامت استاندارد بوده و استفاده از آنها آسیبی به ستون فقرات وارد نمی کند.

برخی از تشک های فنری به صورت متصل و برخی دیگر به صورت منفصل می باشند در واقع تشک های که دارای فنر متصل هستند به دو دسته طبیعی و طبی فنری تقسیم می‌شوند و فنرهای این تشک ها به همدیگر اتصال دارند و سبب محکم شدن تشک می‌شوند.

تشک های فنری که دارای فنر های متصل به همدیگر هستند باعث می شوند که لرزش هایی در هنگام استفاده از تشک ایجاد شود و اگر تشک دو نفره باشد فرد دیگر ممکن است دچار مشکل شود و احساس ناخوشایندی داشته باشد.

کاهش کمر درد با تشک طبی

کاهش کمر درد با تشک طبی

چنانچه در هنگام خواب و استراحت بدنمان در وضعیت طبیعی قرار بگیرد مسلما عضلات و مفاصل بدن بهتر می توانند استراحت کنند و می توانیم یک خواب بسیار دلنشینی داشته باشیم. داشتن یک تشک مناسب می تواند خستگی را در طی شب از بدن رفع کند و بدن را سرحال نماید، از اینرو بهتر است به سراغ روش‌ هایی برویم که بتواند سلامت کمر و ستون فقرات ما را تامین کند. یکی از تشک هایی که در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد تشک طبی است، در واقع تشک های طبی از لایه های نگهدارنده تشکیل شده است و می‌ تواند به خوبی آناتومی بدن را در وضعیت مطلوب نگه دارد.

فوم استفاده شده و در تشک های طبی دارای تراکم مناسبی بوده و این قضیه می تواند سبب برقراری تعادل در ستون فقرات شود قابل ذکر است که فوم هایی که در این تشک ها استفاده می شود اگر دارای تراکم کمی باشد می‌ تواند تاثیری بسیار کم تری در درمان کمر داشته باشد.

تشک های طبی به دلیل ویژگی هایی که دارد از نظر متخصصان ارتوپدی، می‌ توانند برای درمان و کنترل کمر درد و دردهای ستون فقرات خیلی تاثیرگذار باشد و بسیاری از پزشکان ارتوپدی هم به افرادی که دچار کمردرد هستند این تشک ها را معرفی می کنند.

لازم به ذکر است که برای درمان و حتی پیشگیری از ایجاد کمردرد در هنگام خواب پیشنهاد ما این است که هیچ وقت به صورت صاف بر روی تشک قرار می گیرید و حتماً به سمت پهلوی راست و چپ دراز بکشید زیرا در حالت فشار کمتری به کمر وارد می شود و خستگی کمتری هم پدید می آید.

نکات مهم در انتخاب تشک مسافرتی سفت

نکات مهم در انتخاب تشک مسافرتی سفت هنگامی که برای خرید تشک مسافرتی به بازار مراجعه می‌ کنیم با انواع و اقسام مدل های مختلف این محصول مواجه می‌شویم که دست ما برای خرید باز نگه داشته می‌ شود اما باید قبل از خرید نکاتی را مد نظر داشته باشیم و با توجه به بودجه و نیاز خود تشک مسافرتی مورد نظر را انتخاب بتوانیم مرغوبترین کانال خریداری نماییم.

با توجه به اینکه انتخاب تشک می تواند امری بسیار مهم باشد و سلامتی ما وابسته به انتخاب مناسب این کالا است، بنابراین حتماً باید دقت کافی را در زمان خرید داشته باشیم و هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و به سراغ کالاهای نامرغوب و برندهای نامعتبر نرویم بنابراین بهتر است برای خرید تشک مسافرتی به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید و تشکی را انتخاب کنید که اطمینان دارید در هنگام استفاده از آن آسیب به ستون فقرات و کمرتان وارد نمی شود.

در هنگام خرید تشک مسافرتی باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. ارتفاع و ضخامت تشک باید استاندارد باشد و متناسب با ارتفاع بالش تنظیم شود.
  2. جنس تشک ها باید مناسب مکانی باشد که قرار است در آنجا از تشک استفاده کنیم، مثلاً در مناطق سردسیر بهتر است تشکی را انتخاب کنیم که دارای الیاف طبیعی مانند پشم باشد تا خاصیت گرم کنندگی بیشتری را به همراه داشته باشد و همچنین در مناطق گرمسیر بهتر است تشک های خنک که از جنس پنبه هستند را انتخاب کنیم.
  3. تشک مسافرتی را باید انتخاب کنیم که به دلیل ظرافت و نازکی که این تشک ها دارند به سرعت در معرض آسیب دیدگی و پارگی قرار نگیرند و مجبور به تعویض مجددا آن نشویم.
  4. می‌توانیم به سراغ تشک های مسافرتی که از نوع طبی هستند برویم زیرا این تشک ها خاصیت درمانی هم دارند و می توانند برای افرادی که دچار کمردرد هستند خیلی مفید باشد.

اگر در هنگام خرید تشک طبی نتوانستید تصمیم خود را در مورد کیفیت تشک بگیرید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از اطلاعات فرد فروشنده استفاده کنید و با توجه به تحقیقات خود نسبت به خرید تشک اقدام کنید و به صورت خودسرانه اقدام به خرید این کالای بسیار مهم نکنید.

عرضه بدون واسطه تشک مسافرتی دولایه

عرضه بدون واسطه تشک مسافرتی دولایه

قابل ذکر است که شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز عرضه بدون واسطه تشک مسافرتی دولایه درجه یک است که از دیرباز مشغول فعالیت بوده و با کیفیت ترین تشک فنری را تولید و به مشتریان خود ارائه کرده است از اینرو شما می توانید سفارشات خود را در سایت شرکت ما ثبت نمایید و این محصول را در اسرع وقت در محل حضور خود تحویل بگیرید، قابل ذکر است که صادرات تشک مسافرتی دولایه درآمدزایی خوبی برای کشورمان به همراه دارد.

توزیع بدون واسطه تشک مسافرتی دولایه همیشه جزو یکی از شیوه های خرید مورد استقبال عموم مردم بوده است زیرا در این روش هم محصول سریع تر به دست مشتری می رسد و هم اینکه قیمت تمام شده آن به شدت کاهش پیدا می کند.

مراکز عرضه تشک مسافرتی باید تمهیداتی متنوع را برای پخش مستقیم و بدون واسطه این محصول در نظر بگیرند تا آن را در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت و قیمتی مناسب به دست مشتری برسانند تا همه افراد امکان خرید با کیفیت ترین تشک مسافرتی را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما