قیمت تشک مسافرتی درجه یک

تشک های مسافرتی یک سری تشک خیلی سبک و قابل حمل کردن هستند که از آن ها برای سفر و گردش در دل طبیعت استفاده می شود، ویژگی اصلی این محصولات این است که جای خیلی کمی را اشغال می کنند. به روز ترین قیمت تشک مسافرتی درجه یک بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می گردد، این عوامل شامل مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها و برند درج شده بر روی این محصولات می باشند.

قیمت تشک مسافرتی درجه یک

انواع جنس های مختلف تشک مسافرتی

انواع جنس های مختلف تشک مسافرتی

اکثر طبیعت گردان یا جهان گردانی که برای مدت زمان طولانی به سفر می روند، برای استراحت کردن در این سفرهای طولانی از انواع تشک های مسافرتی استفاده می کنند، این تشک ها طوری ساخته می شوند که وزن بسیار کمی دارند، ضخامت آن ها کم است و در نتیجه خیلی راحت حمل شده و جمع می شوند و در داخل ماشین یا ساک افراد جای می گیرند و مزاحمتی برای آن ها ایجاد نمی کنند.

  • جنس مدل های مختلف تشک های مسافرتی شامل فوم های اسفنجی ساده یا پلی فوم هستند، فوم های ساده یک لایه نرم و انعطاف پذیر هستند که دارای کمی ارتفاع می باشند ولی ممکن است ارتفاع آن ها بعد از چند بار استفاده بخوابد و از بین برود، این تشک ها به علت کیفیت متوسطی که دارند از نرخ چندان زیادی هم برخوردار نیستند.
  • تشک پلی فوم یا مموری فوم از یک سری مواد ساخته شده است که نسبت به فشار و دمای بدن افراد حساس هستند و وقتی که فرد روی آن ها می خوابد به سرعت حالت بدن او را به خودشان می گیرند، مثلا قوس کمر و برآمدی های بدن فرد بر روی آن ها نقش می بندد، این تشک ها حالت طبی دارند و از ایجاد کمر درد جلوگیری می کنند و در نتیجه از نرخ بالاتری نیز برخوردار می باشند.

معرفی انواع مختلف تشک مسافرتی

معرفی انواع مختلف تشک مسافرتی

تشک های مسافرتی یا تشک های سبک و قابل حمل، علاوه بر تفاوتی که در نوع مواد اولیه خودشان دارند، به چند مدل دیگر هم تقسیم بندی می شوند که ما می خواهیم در این قسمت در مورد انواع مختلف تشک سفری با شما همراهان گرامی صحبت کنیم و شما را به دنبال کردن ادامه این مطلب دعوت می نماییم:

  1. تشک هوشمند سفری: این تشک یک وسیله برقی است که با یک منبع برق همراه می باشد و زمانی که سیم آن را به پریز وصل می کنید، این قابلیت را پیدا می کند که به تنظیم دمای تشک بپردازد و در ضمن کار ماساژور را نیز انجام می دهد، در نتیجه برای افرادی که به کمر درد دچار هستند گزینه مناسبی است.
  2. تشک های بادی: این مدل از تشک ها دارای رویه ای مشبک هستند و در سطح آن ها امواجی مشاهده می شود که مانع از جابجا شدن آن ها در زیر بدن افراد می گردند، تشک بادی به علت اینکه خیلی سبک وزن و در عین حال ارزان قیمت می باشد، بیشترین کاربرد را در سفر دارد و برای خوابیدن در داخل ماشین نیز گزینه مناسبی می باشد.

مرکز عرضه تشک مسافرتی درجه یک

مرکز عرضه تشک مسافرتی درجه یک مرکز اصلی عرضه کننده انواع تشک درجه یک مسافرتی، این محصولات را به صورت گسترده در بازار های مصرف سطح کشور ما توزیع می کند و به صورت عمده یا تکی به مصرف کننده ها ارائه می دهد، این مرکز که اصلی ترین مرجع خرید و فروش این محصولات است آن ها را با نرخ خیلی مناسب تری از فروشگاه های دیگر به فروش می رساند.

چرا که عرضه بدون واسطه تشک در بازار موجب می شود تا حدی از سود فروش آن کاسته شود و به این ترتیب از هزینه های خرید مردم کم می شود و بر توانایی خرید آن ها افزوده می گردد، در ضمن این روش موجب بالا رفتن رونق این محصول شده و در نتیجه موجب درآمد زایی بیشتر برای تولید کننده ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما