قیمت خرید پتو مسافرتی ژله ای

پتوهای ژله ای در سایزهای تک و دو نفره در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. برای خرید بهتر باید در مورد انواع پتوهای ژله ای بیشتر بدانید. پتوهای استیلتو به دلیل نرمی، نرمی، سبکی و قابلیت حمل آسان، نوعی پتو به نام پتوی استیلتو هستند. قابل استفاده به عنوان روتختی و روتختی یک نفره و دو نفره. پتویی که بهترین گزینه برای داشتن در مکان های استراحت است. مشتریان محترم که قصد خرید این محصول را دارند می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید پتو مسافرتی ژله ای به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت خرید پتو مسافرتی ژله ای

سایزبندی متنوع پتو مسافرتی ژله ای

سایزبندی متنوع پتو مسافرتی ژله ای

طراحی های شیک، رنگ های زیبا و متنوع، ثبات رنگ در زیر نور آفتاب و شستشو، وزن و حجم کم، وزن کم، قیمت مناسب و از ویژگی های منحصر به فرد پتوهای مسافرتی برای بودجه هر فرد محسوب می شود و آن را بسیار راحت و کاربردی کرده است. انتخاب با توجه به طراحی زیبا، متنوع و الیاف باکیفیت به کار رفته در تهیه این پتو، می توان از آن به عنوان روتختی و همچنین مسافرت در منزل استفاده کرد.

سایز پتو: پتوهای مسافرتی در سایزهای ۲۲۰×۲۴۰ دو نفره، ۲۲۰×۱۶۰ یک نفره، پتوی نوزادی ۸۰ ۱۱ یا ۱۱۰×۱۴۰ تولید می شوند. بودجه و برند مورد علاقه: این نوع پتوی خاص با قیمت های متفاوت در بازار، توسط برندهای داخلی و خارجی تولید و در بازار موجود است. طراحی پتو: در واقع انتخاب طرح مورد علاقه و نوع رنگ مورد نظر برای خرید پتو در ایجاد خوابی بسیار راحت و آرام بسیار مهم و موثر است.

قابلیت شستشو: هنگام انتخاب و خرید پتوی مورد علاقه خود دقت کنید که پتوی مورد نظرتان قابل شستشو با ماشین لباسشویی باشد. به وزن محصول توجه کنید: از آنجایی که این پتوها بیشتر در سفر استفاده می شوند، وزن آن بسیار مهم است.

جنس پتو: متریال پتوی مسافرتی برای هر سلیقه ای مناسب است و در مواد مختلفی (حوله، مخمل، پشم، پنبه، ترمه، الیاف طبیعی و …) تولید و به بازار عرضه می شود. به دلیل تقاضای زیاد برای محصولات مسافرتی پتوی ژله ای و عدم توانایی در تولید محصول مورد نظر، بازرگانان ایرانی مجبور به واردات پتوهای مسافرتی حوله ای از کشورهای مختلف به ویژه چین شدند.

البته لازم به ذکر است که با ورود پتو مسافرتی پلیسه پتوهای مسافرتی چهارخانه (بیمارستانی) تنگ شده و باعث تعطیلی برخی از کارخانه های پتو شده است. به همین دلیل است که سفر به کشور و واردات هر نوع پتو از جمله راشل اعتباری برای جلوگیری از ورشکستگی کارخانه های پتو است.

عرضه پتو مسافرتی ژله ای

عرضه پتو مسافرتی ژله ای

پتوی ژله ای مسافرتی به دلیل سایز و وزن کم می توان به راحتی در مسافرت ها از آن استفاده کرد. قیمت پتو مسافرتی ژله ای بیشتر از پتوی مسافرتی شطرنجی است اما از ویژگی های ذکر شده نیز نباید غافل شد. مشکل اصلی در فروش پتوهای مسافرتی ژله ای قاچاق است که در حمل و نقل و فروش آنها بسیار تاثیرگذار است.مرکز عرضه پتو مسافرتی ژله ای ما با در نظر گرفتن مشکلات ذکر شده و واردات پتوهای مسافرتی ژله ای راه را برای فروش این گونه پتوها هموار کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما