قیمت پتو تک نفره گل برجسته

هر چه قدر کیفیت کالای خواب شما بالا باشد، خواب بهتری خواهید داشت، شرکت های مختلفی در حال تولید و توزیع پتو هستند، این محصول در طرح های متنوعی طراحی و تولید می شود، پتو تک نفره گل برجسته یکی از طرح های بروز دنیا است، رنج قیمت این پتو در بازار متفاوت است و توزیع کننده هر چه قدر با سود کمتری کالای خود را به بازار عرضه کند، قطعا قیمت نهایی محصول پایین تر خواهد بود. قیمت پتو تک نفره گل برجسته

ترفندهای افزایش طول عمر پتو تک نفره

ترفندهای افزایش طول عمر پتو تک نفره

شما با ترفندهای مختلفی طول عمر پتو تک نفره خود را میتوانید، افزایش دهید، رطوبت اگر به بافت های داخلی این کالا نفود کند، در مدت زمان کوتاهی باعث خرابی آن می شود، پتوی خود را در مکان های رطوبت دار قرار ندهید. به شما پیشنهاد می کنیم، هر دو یا سه روز یک بار پتوی خود را بتکانید، تا تمامی پرزها و گرد و غبار آن کامل از بین برود، اگر این آلودگی ها مدت زمان زیادی روی پتو باقی بمانند، به بافت های داخلی آن نفوذ می کند.

پس از مدتی محصول از نظر ظاهری زیبایی خود را از دست می دهد، هم چنین این آلودگی ها برای کسانی که بیماری های ریوی دارند، مثل سم است و بیماری آن ها را تشدید می کند، پتوهای خود را در معرض نور آفتاب قرار ندهید، اگر پتو هر روز به طور مستمر در برابر اشعه های آفتاب قرار بگیرید، بافت های آن رنگ اصلی خود را از دست می دهند و رنگ آن کدر می شود، حتی امکان پوسیدگی پتو وجود دارد. حرارات نیز دشمن پتو است.

محصول خود را از هرگونه حرارتی دور کنید. برای این که طول عمر محصول افزایش یابد، باید به صورت صحیحی و درستی پتوی خود را بشویید، هیچ گاه از شوینده های قوی و لکه بر نظیر وایتکس استفاده نکنید، اگر قصد شستشوی محصول را به روش دستی دارید، مقداری آب ولرم در یک ظرف بریزید و کمی شوینده به آن اضافه کنید، به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید، پتو در داخل این ترکیب قرار بگیرید، سپس محصول را بشویید.

اگر با ماشین لباسشویی نیز می خواهید، بشویید، ماشین لباسشویی را روی قسمت شستشوی با دست قرار دهید و با آب سرد پتوی خود را بشویید، اصلی ترین عاملی که طول عمر این کالا را کاهش می دهد، شستشوی نامناسب و غیر اصولی است، به این نکته حتما توجه کنید.

هنگام خرید پتو تک نفره چه نکاتی را توجه کنیم؟

هنگام خرید پتو تک نفره چه نکاتی را توجه کنیم؟

هنگام خرید پتو تک نفره باید به نکاتی دقت کنید، تا بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید، اکثر پتوهای موجود در بازار ساخت کشور چین هستند و تولیدات داخلی در سال های اخیر به صورت گسترده ای در سطح کشور عرضه میگردند، کشور چین همیشه از مواد اولیه نامرغوبی برای تولید کالاهای خود استفاده می کند و محصولات این کشور فقط از نظر ظاهری زیبا هستند، این پتوها شاید از نظر ظاهری بی نقص باشند، ولی عمر مفید این محصولات بسیار پایین است.

کالاهای داخلی از هر نظر باکیفیت تر هستند و قیمت مناسبی نیز دارند. اگر تولیدکننده از مواد اولیه مرغوبی برای تولید کالای خود استفاده کرده باشد، پتو هیچ گاه پرز نمی دهد، پرز دادن نشانه بی کیفیت بودن مواد اولیه است، هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید. پتو باید اندازه استانداردی داشته باشد، محصولاتمان تمامی ویژگی های یک کالای مرغوب و درجه یک را دارا هستند و شما با خیال راحتی از شرکت ما میتوانید بهترین پتوهای تک نفره را تهیه کنید.

قیمت عمده پتو تک نفره گل برجسته

قیمت عمده پتو تک نفره گل برجسته با تولید انبوه این محصول در سال های اخیر نیازهای عمده شما عزیزان را نیز میتوانیم، برطرف کنیم و به نسبت رقبا در تایم کمتری سفارشات شما را تولید و به دستتان میرسانیم، هم چنین سفارشات عمده شامل تخفیفات ویژه ای نیز می شوند، شما با کمترین بودجه پتوی بیشتری را میتوانید، سفارش دهید. قیمت پتو تک‌نفره مجموعه ما کاملا ارزان است و در مقابل کیفیتی که کالاهای ما دارند، واقعا قیمت مناسبی است.

پتو گل برجسته از نظر ظاهری کاملا شیک و لاکچری است و باعث زیبایی اتاق خواب و نشمین شما می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما