مراکز توزیع پشه بند 3 متری

در حال حاضر مراکز توزيع پشه بند 3 متری، این محصول عمده را به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که با قیمتی استثنایی موجب شده تا مشتریان و خریداران زیادی برای خرید این کالا تشویق و ترغیب شوند. زیرا خرید و فروش عمده محصول دارای مزایای زیادی برای خریداران بوده و خریداران می توانند با خرید عمده کالا از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند شوند و از پرداخت برخی از هزینه های گزاف و بیهوده مانند هزینه حمل و نقل، انبارش، هزینه نگهداری محصول در انبار و دیگر هزینه ها معاف شوند.

مراکز توزیع پشه بند 3 متری

سایز بندی انواع پشه بند کودک

سایز بندی انواع پشه بند کودک

همانطور که می دانید پشه‌ بند یکی از کالا هایی است که اغلب در فصول گرم تابستان از آن استفاده های زیادی می شود تا با استفاده از پشه بند از گزند و آسیب حشرات در امان باشید.

شایان ذکر است که پشه بند کودک، یکی از کاربردی ترین وسایل برای خوابیدن نوزاد است مخصوصا در فصل بهار و تابستان که گزش و نیش حشرات باعث آزار و اذیت نوزاد می شود و نمی تواند خواب راحتی داشته باشد.

لازم به ذکر است پشه بند برای تمامی گروه سنی از جمله کودکان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که در سایز و اندازه های متفاوت بسته به سن کودک انتخاب و خریداری می شود.

هنگام خرید پشه بند کودک، باید به نکات مهمی توجه شود تا هنگام استفاده برای خواب راحت کودک دچار مشکل نشوید که عبارتند از:

  1. انواع پشه بند کودک در اشکال هرمی و مستطیلی وجود دارند.
  2. قابل شستشو باشد تا به راحتی بتوان آن را تمیز و عاری از هر گونه کثیفی کرد.
  3. از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار باشد تا به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد.
  4. دارای درب باشد تا کودک بتواند به راحتی داخل آن قرار گیرد و خارج شود و حشرات وارد آن نشود.
  5. دارای جنس مرغوب باشد و به خوبی جریان هوا را از خود عبور دهد تا باعث گرم شدن کودک نشود.
  6. اندازه آن باید به گونه ای باشد که با قد کودک هم اندازه و کودک در هنگام خواب فضایی راحت و مناسب داشته باشد.

باید به این نکته اشاره نمود که پشه بند توری یک وسیله ضروری برای افراد مختلف از جمله نوزادان است که با استفاده از آن می توان از نیش حشرات جلوگیری کرد و در انواع مختلفی با قیمت های گوناگون تولید می شوند که ساختار های متفاوتی دارند. پشه بند توری به صورت عمده با قیمت به صرفه تری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که می توان آن را از طریق مراکز مختلف خریداری و مورد استفاده قرار داد.

تفاوت پشه بند سنتی با پشه بند کلبه ای

تفاوت پشه بند سنتی با پشه بند کلبه ای

امروزه یکی از بهترین مدل های پشه بند را می توان به پشه بند کلبه ای اختصاص داد که در نوع خود بی نظیر و از خواص و مزایای زیادی برایس خوابی راحت و آسوده برخوردار می باشد که به مواردی چند از مزایای خاص آن اشاره می کنیم:

  • پشه بند کلبه ای دارای انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد.
  • پشه بند کلبه‌ای دارای زیپ می باشد به راحتی باز و بسته می شود.
  • عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول باعث جذب متقاضیان عمده و مشتریان زیادی گردیده است.
  • این نوع پشه بند از وزن بسیار سبک و حجم بسیار کمی نیز برخوردار است که به راحتی حمل و نقل می شود.
  • این پشه بند از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است که در سایز و اندازه های متفاوت وجود دارد.

ناگفته نماند که اما از انواع دیگر پشه بند می توان از پشه بند سنتی نام برد که در مکان های مختلف می توان از آن استفاده و بهره کافی برد که فروشندگان پشه بند سنتی، پخش و فروش این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه انجام می دهند.

شما برای این که در فصل بهار و تابستان در حیاط خانه، ایوان، جنگل و یا هر مکان رو باز خوابی راحت و توام با آرامش را تجربه کنید مستلزم داشتن یک پشه بند مطمئن هستید، خوابیدن در پشه بند حس امنیت را به شما القا کرده، زیرا امکان ورود و یا نفوذ هیچ گونه حشره به داخل وجود ندارد از این رو این اجناس در فصل بهار و تابستان فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

4 روش تا کردن پشه بند مسافرتی

4 روش تا کردن پشه بند مسافرتی پشه بند مسافرتی یکی از زیبا ترین نوع پشه بند می باشد که معمولاً از توری پارچه نازک تهیه شده است که جنس آن پنبه، پلی استر و یا نایلون می باشد. آنچه باید از این پس از برد توری بدانید این است که دارای طرح ها و مدل های مختلف می باشد که بر روی میله های آهنی گذاشته شده است.

برای نگهداری از پشه بند مسافرتی بهتر است که آن را در فضای خشک و خنک نگهداری کنید و از نور مستقیم آفتاب به دور باشد زیرا این امر تاثیر بسیار زیادی در سالم بودن و عمر این کالا ها خواهد داشت که شما باید توجه بسیار زیادی داشته باشید تا به هیچ عنوان دچار مشکلات جدی نشوید که این امر تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش این کالا خواهد داشت.

  • از روش های تا کردن این محصول این است که لبه های بیرونی را بر روی هم قرار داده و با پیچاندن بر خلاف عقربه های ساعت بر روی هم قرار گرفته و در کاور آن قرار می گیرد.
  • از روش های دیگر قرار دادن به صورت چهار گوش بر روی هم قرار داده که آسان ترین روش محسوب می گردد.
  • روش های سوم هم جمع کردن به صورت استوانه ای است که بسته به نوع و طرح پشه بند صورت می گیرد.
  • روش چهارم نیز تا کردن معمولاً آن و قرار دادن در کیسه نگهدارنده آن است.

صادر کنندگان پشه بند توری 3 متری

صادر کنندگان پشه بند توری 3 متری

صادر کنندگان پشه بند توانسته اند این محصول و کالای خواب را به صورت کاملا طبیعی و استاندارد به کشور های خارجی صادر نمایند زیرا این محصول با تنوع کیفیت، برند، قیمت، بسته بندی در ابعاد و اندازه های متفاوت در ایران تولید می گردد که امروزه از فروش بسیار بالایی در بازار های خارجی برخوردار بوده که با تنوع طرح و رنگ، جنس مرغوب توانسته مشتریان زیادی از آن سوی مرز ها را متوجه خود سازد.

ضمنا صادرات این کالای خواب باعث فروش و سود زیادی گردیده که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

5

  1. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر در زمینه صادرات این محصول به شکل عمده و در تعداد بالا در حوزه اروپای مرکزی مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم در صورت تمایل به شروع روابط کاری به این سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنون از شما عزیزان و سایت معتبر و خوبتون

    • سلام
      ممنون از انتخاب شما
      بله همکاری داریم.
      برای اطلاع از قیمت ها و شرایط همکاری میتونین فرم روی سایت رو پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  2. با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تمام عزیزان من از این سایت به صورت عمده محصولات مد نظرم رو خریداری کردم و از کیفیت بالای محصولات ارسالی شون خیلی راضی بودم بهتون پیشنهاد می کنم این فرصت رو از دست ندین چون هم کیفیت بالایی دارن هم پشتیبانیشون خیلی خوبه سپاس فراوان از سایت خوبتون

  3. سلام. وقتتون بخیر. پشه بندها از اون مواردی هست که خیلی عالی و کاربردی هستند. مرسی ازتون که با مناسب ترین قیمت ها ارائه میدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما