مراکز عرضه تشک مسافرتی ارزان

تشک های مسافرتی ارزان قیمت یکی از بهترین مدل های تشک های صادراتی هستند. خرید عمده تشک مسافرتی در این سایت در مدل های مختلف با قیمت های رقابتی برای مشتریان قابل انجام است. یکی از پرطرفدارترین محصولات تشک در مجموعه ما در گروه تشک های شب آرام است که محصولات این شرکت در زمینه تشک های مسافرتی، آکاردئونی، تشک مهمان ویژه و سایر ملزومات بستر می باشد. نوع بسته بندی تشک های مسافرتی نیز موضوع مهمی است که حمل و نقل و جابجایی را تسهیل می کند. مشتریان گرامی می توانند برای خرید به مراکز عرضه تشک مسافرتی ارزان ما مراجعه نمایید.

مراکز عرضه تشک مسافرتی ارزان

مزایای تشک طبی برای خواب بهتر

مزایای تشک طبی برای خواب بهتر

تشک مسافرتی تک نفره طبی درجه سفتی متوسطی دارد با افزایش دردهای عضلانی، کمردرد و کمردرد، شرکت های تشک طبی مانند تشک دریم، تصمیم به تولید و عرضه تشک اتوپدی به طور اختصاصی برای درمان این درد گرفته اند. سفتی این تشک ها برای محافظت از ستون فقرات انسان طراحی شده است، در صورتی که تشک خیلی نرم باشد، قسمت میانی کمر به سمت پایین کشیده شده و وارد تشک می شود که باعث ایجاد ستون فقرات می شود. و وضعیت غیر طبیعی خود را تغییر می دهد و در نتیجه کمردرد ایجاد می شود.

تشک مسافرتی لاتکس نیاز افرادی را که ترجیح می دهند روی زمین بخوابند، برآورده می کند، زیرا سطح محکم تری نسبت به تشک های معمولی دارند. از خواب خوب شبانه روی تشک طبی اطمینان حاصل کنید تا زمانی که فرد به راحتی مکانی که در آن می خوابد باور نداشته باشد، هیچ چیز نمی تواند انگیزه ای برای خوابیدن داشته باشد. یک وضعیت خواب راحت به ماهیچه ها و مفاصل اجازه می دهد تا به طور کامل استراحت کنند.

اگر بدن شما بتواند در وضعیت طبیعی استراحت کند و ستون فقرات در وضعیت مناسب قرار گیرد، عضلات شما می توانند شل شوند. داشتن تشکی متناسب با بدن همه به ماهیچه های شما اجازه می دهد یک شبه به طور کامل شل شوند و تعادل را در بدن شما حفظ کنند.

این یکی از علل درد و خشکی هنگام بیدار شدن از خواب است. از آنجایی که ستون فقرات بدن نقش کلیدی در حفظ سلامت همه افراد در طول روز دارد، اگر از تشکی استفاده می کنید که نمی تواند از سلامت شما حمایت کند، نیاز به حفظ سلامت بسیار زیاد است. ستون فقرات و ستون فقرات هرچه زودتر تعویض کنید، بیشتر استفاده کنید، درد مفاصل بیشتری خواهید داشت.

ساختار تشک طبی مدل های متنوعی از تشک های طبی متشکل از لایه های نگهدارنده در بازار موجود است تا با امکانات مختلف به مصرف کنندگان ارائه شود، همچنین می توانید از ساختار داخلی این تشک ها مطلع شوید. برخی از این ساختارها عبارتند از: · فنر استاندارد (مارپیچ باز) فنرهای پاکت مموری فوم – این نوع تشک می تواند در رفع مشکل افراد مبتلا به کمردرد و ستون فقرات مفید باشد.

کف شل می شود فوم ژل – تاثیر استفاده از تشک ژله ای در راحتی و خنکی ستون فقرات لاتکس – تشک های لاتکس به دلیل شرایط فنری می توانند کمردرد را کاهش دهند. پرکننده طبیعی وجود دانسیته فوم در ساخت تشک های طبی و “ارتوپدی” یکی از مهم ترین عوامل در تهیه آن است که نقش عمده ای در تعادل ستون فقرات دارد. فوم های با چگالی متوسط ​​کمتر قادر به شکل دادن به بدن هستند.

فوم های با چگالی کم نیز تاثیر کمی در درمان کمردرد دارند. در نتیجه، اگر از درد عضلانی رنج می برید، توصیه می شود از تشک های فوم با چگالی بالا استفاده کنید تا به روند بهبودی شما کمک کرده و درد کمتری را تجربه کنید.

از سلامت کمر و کل بدن محافظت می کند در حالت استراحت برای کاهش فشار روی ستون فقرات و توزیع وزن در سراسر بدن باید با بدن در یک جهت دراز بکشید به طوری که گردن، شانه ها و قسمت های مختلف کمر شما محافظت شده و تقریبا صاف باشد.با تمام بدن بخوابید. . بدن در تماس با تشک هنگامی که هر قسمت از بدن از تشک دور باشد، تشک توانایی خود را برای محافظت از بدن از دست می دهد و باعث ایجاد درهای مفصلی می شود

ویژگی های تشک مسافرتی باکیفیت

ویژگی های تشک مسافرتی باکیفیت

وقتی نوبت به کیفیت می رسد، محصولات ما همیشه قول می دهند که بگویند. کیفیت تشک به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر توضیح داده شده است. اندازه تشک می تواند عامل مهمی باشد و در تشک های مسافرتی این فاکتور نمی تواند برای استفاده زیاد بزرگ باشد، از طرفی سایز خیلی کوچک می تواند خواب راحت را تحت الشعاع قرار دهد. اندازه بیت از 85 تا 95 سانتی متر برای عرض و 180 تا 200 سانتی متر برای طول تشک ممکن است مناسب باشد.

مورد بعدی استحکام و دوام تشک است. لازم است تکه تشک و الیاف داخلی را به هم بدوزید تا در هنگام خواباندن و تغییر شکل الیاف تشک تکان نخورد. موضوع مهم دیگر نوع پارچه مورد استفاده است که در تشک های مسافرتی اهمیت دو چندان می یابد. پارچه باید نرم و ضد حساسیت باشد و از طرفی ضخامت مناسبی برای جلوگیری از پارگی در سفر داشته باشد. طراحی زیبا برای پارچه تشک نیز مهم است. استفاده از نخ های محکم و بادوام نیز در ساخت تشک بسیار مهم است.

درز تشک باید محکم باشد نه به راحتی و با کمی فشار. اولین و مهمترین ویژگی تشک مسافرتی همانطور که گفته شد اندازه کوچک آن است. تشک مناسب برای مسافرت هایی است که تا حد امکان پهن نیست، اما این نباید بر نرمی و راحتی تشک تاثیر بگذارد. ضخامت تقریبی 3-4 سانتی متر برای این تشک ها مناسب به نظر می رسد. ویژگی بعدی وزن سبک است. این تشک ها باید سبک باشند تا در طول سفر به راحتی جابه جا شوند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم قابلیت شستشو است. این امر به این دلیل است که تشک ها معمولا در مسافرت بیشتر در معرض کثیفی و کثیفی هستند و باید مرتب شسته شوند و این تشک ها پس از شستن باید خیلی سریع خشک شوند و استفاده شوند. از دیگر خواص ضروری آن می توان به ضد تعریق، ضد حساسیت، نه خیلی نرم و سفت، پارچه قوی و در عین حال زیبا و دوام کلی تشک اشاره کرد.

سایز بندی تشک مسافرتی تک نفره

سایز بندی تشک مسافرتی تک نفره ابعاد تشک طبی مسافرتی و مهمان طول: 200 سانتی متر عرض: 90 سانتی متر ضخامت: 10 سانتی متر وزن: 2 کیلوگرم ابعاد کیف مسافرتی طول بالش: 70 سانتی متر عرض بالش: 50 سانتی متر انتخاب اندازه مناسب تشک همیشه آسان نیست. در این پست می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین اندازه تشک را پیدا کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

به طور کلی سایز تخت به دو گروه یک نفره و دو نفره تقسیم می شود که هر کدام از این گروه ها اندازه متفاوتی دارند. اندازه استاندارد کوین این متداول ترین اندازه تشک دو نفره در جهان است، به اندازه کافی بزرگ است و به راحتی می تواند دو نفر را در خود جای دهد تا هر یک از آنها مکان مناسبی برای حرکت و خواب داشته باشند. همچنین می توان به اندازه کافی نزدیک بود که یکدیگر را در آغوش بگیریم.

تشک استاندارد کوئین 160 تا 200 سایز است که فضای کافی را برای خوابیدن نوزاد یا حیوان خانگی در کنار شما فراهم می کند. این تشک ها در اتاق نشیمن نیز بسیار رایج هستند و برای نوجوانان در خانه های بزرگ قابل استفاده هستند. اندازه استاندارد سلطنتی بعد از سایز کوین، رایج ترین سایز تشک دو نفره، سایز کینگ است که کمی پهن تر از کوین است. عرض این تشک معمولاً حدود 180 سانتی متر است که فضای کافی را برای افرادی که در هنگام خواب زیاد حرکت می کنند فراهم می کند.

یکی از مزایای این تشک برای خانواده هایی است که بچه های کوچک دارند و اغلب با والدین خود می خوابند. این اندازه برای خانه هایی با اتاق های بزرگ مناسب است. از آنجایی که ابعاد سرویس خواب کمی بزرگتر از تشک خواهد بود، هنگام اندازه گیری اتاق خواب خود باید لبه های آن را نیز در نظر بگیرید.

دو سایز دیگر برای تشک دو نفره وجود دارد. پادشاه کالیفرنیا کمی بزرگتر از پادشاه است و برای افراد بلند قد مناسب است. سایزهای کمتر رایج دیگر مربع یا گرد هستند که معمولاً در اندازه های بزرگ 200 تا 200 سانتی متری موجود هستند.

پخش کلی تشک مسافرتی لاتکس ارزان

پخش کلی تشک مسافرتی لاتکس ارزان تشک مسافرتی لاتکس ارزان هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع بسته بندی تفاوت های زیادی دارد و باعث می شود مشتریان خاصی به دنبال این گونه تشک ها باشند. بسته بندی چمدان تشک صادراتی این نوع تشک ها را از نظر ظاهری زیباتر کرده است. همچنین پارچه های ژاکارد ساده و طرح دار به کار رفته و همچنین لایه های سنگین آکاردئونی به کار رفته در ساخت این نوع تشک مهمان در کیفیت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. بهترین و جدیدترین مدل های تشک مسافرتی و مهمانی را می توانید از طریق مجموعه ما سفارش دهید که قیمت های مناسبی را نیز برای شما در نظر می گیریم. از این رو می توانید برای خرید می توانید به واحد پخش تشک مسافرتی ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما