مراکز عرضه پتو 2 نفره

پتو یکی از اساسی‌ترین و مهم‌تری کالای خواب است که طرحها و مدل های متنوعی از آن در مراکز عرضه پتو به قیمت های گوناگون بفروش می‌رسد. به طور کلی این کالای خواب در دو نوع پتو 2 نفره و تک نفره تولید می‌شود اما در این ببن خرید پتو 2 نفره در بین مردم به جهت اندازه مناسب و قیمت مقرون بصرفه ای که دارند از از محبوبیت و استقبال گسترده تری برخوردار است.

مراکز عرضه پتو 2 نفره

مدل های جدید پتو 2 نفره درجه یک

مدل های جدید پتو 2 نفره درجه یک

پتو یا همان روانداز محصولی باکیفیت و بسیار نرم‌ است که از الیاف طبیعی مرغوب و سالمی به صورت انبوه توسط کارخانه های متعدد تولید می‌شود. امروزه با تغییر سبک زندگی مردم تولید این کالای خواب نیز بسیار متنوع صورت گرفته و مدل‌های جدید و جذابی از پتو در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

از پرفروش‌ترین پتوهای عرضه شده در بازار پتوی 2 نفره است که مدل‌های جدید و درجه یک آن شامل پتو ژله ای، پشمی، بافته شده و مسافرتی نازک و ضخیم، پتوی جیبی و … می‌باشد که متناسب با هر فصل می‌توان از آنها استفاده نمود.

پتوهای دو نفره از نظر کیفی کاملا درجه یک هستند و به داشتن یک خواب آرام و راحت کمک می‌کنند و به خاطر اینکه از الیاف طبیعی ساخته شده اند حساسیتی در بدن ایجاد نمی‌کنند

بررسی کلی مدل‌های جدید پتو دو نفره

مدل ژله ای: این نمونه از روانداز های دو نفره در هر محیطی قابلیت استفاده دارند، این مدل پتو به گونه ای طرحی شده هوا بخوبی در آن جریان پیدا می‌کند و در فصول مختلف دمای بدن حفظ شده و مانع از تعرق و یا سرما می‌شود. وزن این مدل از پتو با توجه به تنوع ضخامت ممکن است بسیار سبک و یا سنگین باشد.

مدل پشمی پتو: این مدل نیز کاملا از پشم تولید شده و پرزهای‌ پشمی آن بخوبی نمایان است و طرح‌های معمولا ساده و یا برگرفته از طبیعت هستند که از گذشته تاکنون همواره مورد محبوبیت خریداران زیادی قرار گرفته اند.

مدل بافته شده عمدتا متناسب فصل سرما بوده و طراحی منحصر بفردی دارند و وزن آنها نیز سبک می‌باشد، پتو مسافرتی دو نفره و مدل جیبی آن غالبا مناسب سفر و فصل گرما بوده که از پشم طبیعی یا پنبه ساخته می‌شود.

مرجع خرید پتو 2 نفره

مرجع خرید پتو 2 نفره

مرجع خرید پتو 2 نفره بهترین و شیک ترین نمونه های این محصول را به قیمت عمده و بدون واسطه از طریق سایت به متقاضیان ارائه کرده است و علاقمندان به خرید کلی انواع پتو دو نفره می‌توانند برای کاهش هزینه های خود از این روش نیاز خود را تهیه کنند و با فروش آن به مشتریان خود سود بیشتر بدست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما