مرجع فروش چادر مسافرتی اتاق دار

چادر مسافرتی از بهترین اقلام مسافرتی به حساب می آید که داشتن آن برای هر خانواده از ضروریات سفر است. این چادر ها در انواع ، اقسام و مدل های گوناگون در بازار و نمایندگی‌ های فروش این محصول به فروش می رسد. شما می توانید بر اساس نیاز خود، چادر مورد نظر خود را انتخاب کنید. مرجع فروش چادر مسافرتی اتاق دار در تمامی استان ها هم به صورت حضوری و هم مجازی مشغول به فعالیت هستند.

مرجع فروش چادر مسافرتی اتاق دار

روش های تشخیص بهترین نوع چادر اتاق دار

روش های تشخیص بهترین نوع چادر اتاق دار

برای این که بهترین چادر را با کیفیت خوب و مناسب انتخاب کنید در وهله اول باید در مورد چادر اطلاعاتی را کسب کنید تا انتخاب برایتان راحت و خریدی خوب و مقرون به صرفه داشته باشی. هر چند برای داشتن چادری خوب خیلی نباید بحث قیمت را در نظر گرفت زیرا جنس خوب قیمت بیشتری را هم در بر دارد. برای تشخیص چادر مسافرتی خوب باید به چند نکته توجه کنید.

  1. جنس پارچه چادر باید از جنس خوبی مانند پولیمر ( پلاستیکی ) یا پلیستر باشد تا در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.
  2. یک چادر خوب باید اسکلت مقاوم که از جنس خوب باشد تا در برابر نا ملایمات هوایی دوام بیاورد.
  3. وزن چادر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا که اگر بخواهید آن را حمل کنید. مثل کوهنوردان که مسافت زیادی را باید طی کنند. پس وزن چادر باید در اولویت ها قرار بگیرد.
  4. چادر مناسب باید دارای پشه بند هایی در روی درب ورودی و پنجره ها داشته باشد تا از ورود حشره‌ های مزاحم جلوگیری کند و آسایش شما را حین مسافرت تأمین کند.
  5. هنگام خرید چادر هم باید دقت کنید که لوازم جانبی و خدمات پس از فروش داشته باشد تا در صورت خرابی تکه ای چادر، بتوانید آن قطعهرا تعمیر یا عوض کنید.

مختصری درباره چادر مسافرتی اتاق دار

مختصری درباره چادر مسافرتی اتاق دار

همه ی ما می دانیم وقتی به مسافرت می رویم نیاز به جا و مکان برای استراحت داریم و حال بهترین وسیله ی مورد نیاز چادر مسافرتی بوده که تبدیل به یک اتاقک می شود و می توانید آن را مجزا کنید و به راحتی به استراحت بپردازید. شاید برایتان مجهول باشد که چادر مسافرتی اتاق دار یعنی چه؟ پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مختصر و مفید درباره چادر مسافرتی به شما دهیم تا بیشتر آشنا شوید.

چادر مسافرتی اتاق دار چادری است که جنس پارچه آن از پلیستری ۱۹۰t بوده و جنس تیرک های آن نیز از فایبر گلاس بوده که در مقابل باد و طوفان بسیار مقاوم است. درز های این چادر هم به خوبی آب بندی شده است و اصلا آب به داخل نفوذ نمی کند. کف چادر هم ضخیم تر از بدنه چادر است که احتمال سوراخ شدن کف چادر را به حداقل ممکن می رساند.

نام چادر مسافرتی اتاق دار هم به دلیل درب پارچه ای مجزا که در وسط چادر قرار دارد و با بستن زیپ چادر را به دو قسمت تبدیل می کند نام گذاری شده است و شما می توانید با خرید این چادر احساس راحتی بیشتری بکنید.

قیمت توزيع چادر مسافرتی اتاق دار

قیمت توزيع چادر مسافرتی اتاق دار تولید کنندگان این محصول با توزيع چادر مسافرتی در تمامی بازار های داخلی و خارجی توانسته اند حرفی برای گفتن در این عرصه رقابت داشته باشند. تولید کنندگان این کالا با تولید چادر های بسیار با کیفیت در تنوع گوناگون با مواد اولیه بسیار مرغوب، تمامی انتظارات مشتریان خود را برآورده کنند و با پخش و توزیع در سرتاسر کشور برند خود را در سطح جهان معرفی کنند.

شما برای سفارش این محصول می توانید به مراکز فروش مجاز این محصول مراجعه کرده و با دیدن انواع چادر ها در تنوع بالای جنس و رنگ، چادر مورد نظر خود را خریداری فرمایید. این مراکز با ارائه فروش آنلاین محصولات خود توانسته اند امتیاز مراکز فروش خود را بالا ببرند و رضایت خاطر خریدان خود را جلب کنند. شما می‌توانید در هرساعتی از شبانه روز که باشید سفارش خود را ثبت کنید و طی ۷۲ ساعت درب منزل دریافت کنید.

1

  1. سلام. وقتتون بخیر. من تا بحال این مدل چادر ها رو ندیده بودم. سایت خیلی کاملی دارید. چطور میتونم سفارش بدم؟؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما