پخش کننده تشک مسافرتی دو نفره

تشک یکی از کالای خواب بسیار پرمصرف و ضروری است که انسان باید برای راحت خوابیدن حتما از آن استفاده کند، این وسیله در مدل های مختلفی مانند تشک سفری تولید و در بازار عرضه می شود، شرکت های پخش کننده تشک مسافرتی دو نفره انواع و اقسام این تشک ها را که با برند های مختلفی تولید می شوند از تولیدی ها خریداری کرده و سپس در سطح کشور پخش می کنند تا به دست مصرف کننده ها برسانند.

پخش کننده تشک مسافرتی دو نفره

بررسی جنس پارچه تشک مسافرتی

بررسی جنس پارچه تشک مسافرتی

تشک های مسافرتی در اصل بستر هایی راحت، گرم و نرم هستند که ما انسان ها برای داشتن خوابی راحت تر در طی سفر از آن ها استفاده می کنیم و از این رو این وسایل را به عنوان اصلی ترین بخش سرویس کالای خواب در نظر می گیریم و با توجه به اینکه تمام اجزای بدن ما در زمان خواب با تشک در ارتباط قرار می گیرد، تاثیر زیادی هم در سلامتی ما خواهد داشت.

چون همانطور که در جریان هستید ما در طی شبانه روز حداقل هشت ساعت را در خواب سپری می کنیم و این میزان یک سوم از طول عمر ما را به خودش اختصاص می دهد، پس خیلی مهم است که ما در این مدت زمان طولانی از چه بستری برای خوابیدن بهره می بریم و مهم ترین جزء تشک هم نوع پارچه رویه یا روکش آن است که با بدن ما تماس مستقیم پیدا می کند و بیش از همه در مقابل دید قرار می گیرد.

با توجه به اهمیتی که این قسمت از تشک ها دارد، باید به این موضوع توجه کنیم که بهترین جنس برای پارچه رویه تشک مسافرتی چه چیزی می تواند باشد؟ ما در ادامه مطلب در این خصوص با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد:

اکثر این تشک ها از جنس پارچه های فلامنت که با الیاف مصنوعی یا پلیمری تولید شده اند دوخته می شوند، این پارچه ویژگی های زیادی دارند که شامل سبک بودن، نرم و قابل انعطاف بودن، خنک و ضد عرق بودن و مقاومت خیلی زیاد در برابر رطوبت می باشند، به همین دلیل هم این پارچه ها را می توان بارها با خیال راحت شست و اصلا هم نگران خراب شدن آن ها نبود، چون ثبات طرح و رنگ زیادی دارند.

در ضمن این مدل پارچه ها ویژگی ضد حساسیت بودن و آنتی باکتریالی دارند و در نتیجه به هیچ موجب بروز آلرژی و حساسیت های پوستی و تنفسی در افراد نشده و در بدن آن ها عفونت یا آلودگی ایجاد نخواهند کرد و بهتر می توانند از سلامتی آن ها محافظت کنند، از این رو استفاده از این پارچه ها بیش از هر متریال دیگری مورد توجه مصرف کننده ها قرار می گیرد.

مشخصات بهترین نوع تشک مسافرتی

تشک مسافرتی یک تشک نسبتا نازک است که ضخامت کم و وزن خیلی سبکی دارد، به راحتی قابل جمع شدن است و در نهایت هم حجم کمی را اشغال می کند و می توان آن را در داخل یک ساک دستی مخصوص، کوله پشتی و یا ماشین های سفری قرار داد و با همراه خود به هر جایی حمل کرده و در هر شرایطی مورد استفاده قرار داد و از خواب راحتی بهره مند گشت.

مشخصات تشک مسافرتی درجه 1 و باکیفیتی که افراد از استفاده از آن احساس خوبی داشته باشند، در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می گیرند و ما از شما دعوت به عمل می آوریم که با ما همراه باشید:

  1. اول از همه اینکه رویه تشک این ویژگی را داشته باشد که در برابر عوامل محیطی مختلفی مانند رطوبت، گرما و سرمای ناگهانی، تابش نور خورشید و یخ بندان به خوبی مقاومت کند.
  2. این محصول باید بتواند در شرایط مختلف و در معرض ساییدگی و فرسایش یا قرار گرفتن در زیر وزن زیاد از خودش مقاومت نشان دهد و دچار پارگی نشود.
  3. فوم داخلی تشک های مسافرتی نباید استحکام خود را در اثر استفاده دائمی افراد از دست بدهد و به داخل فرو رفته و حالت خوابیده یا تخت پیدا کند.
  4. تشک مسافرتی درجه یک باید کملا گرم و نرم باشد تا در هر شرایطی حس خوب را به افراد منتقل کند و باعث شود افراد در آب و هوای سرد هم بتوانند به راحتی به خواب فرو روند.
  5. این وسیله باید طوری طراحی شود که به همان اندازه فرد بوده و جای اضافه ای را اشغال نکند، به این ترتیب حمل و نقل کردن آن راحت تر می شود.
  6. دوخت تشک های مسافرتی باید با حداکثر دقت انجام شود تا بر دوام آن افزوده گردد.

بررسی اجمالی درباره وزن تشک مسافرتی

بررسی اجمالی درباره وزن تشک مسافرتی

یکی از مسائلی که در اکثر موارد ذهن مصرف کننده های کالای خواب را به خودش مشغول می کند این است که وزن یک تشک مسافرتی یک نفره یا دونفره چقدر باید باشد تا بتوان آن را به راحتی از جایی به جای دیگر حمل و نقل نمود؟ اگر تمایل دارید که در این زمینه اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می شود که با ما همراه باشید:

  • خوب است بدانید که بر اساس تعاریفی که از تشک های مخصوص سفر ارائه می وشد، این تشک ها وزن خیلی کمی دارند و به طور کلی سبک هستند، همین عامل موجب می شود که بتوان آن ها را به راحتی در سفر با خود همراه ساخت، وزن این محصولات هرگز نباید از دو کیلوگرم تجاوز کند.
  • ابعاد این وسایل نیز کمی با هم متفاوت است، اما در حالت کلی یک تشک یک نفره مسافرتی در ابعاد نود سانت در دو متر دوخته می شود که برای خوابیدن یک نفر آدم بزرگسال بسیار مناسب است و جای کافی را به او می دهد.
  • اگر چه این تشک ها از ساختار خیلی مناسبی برای خواب برخوردار هستند، اما ضخامت کلی آن ها کم است تا بتوان آن ها را به راحتی جمع کرد و در داخل یک ساک دستی قرار داد.

نکات مهم در خرید تشک مسافرتی

آن دسته از مصرف کننده های عزیزی که به مسافرت، طبیعت گردی و جهان گردی علاقه دارند، در طی این سفر های طولانی به داشتن یک رختخواب خوبی که شرایط ایده آل را برای خواب آن ها فراهم کند و از سلامتی آن ها محافظت نماید نیز احساس نیاز خواهند کرد، بر این اساس به همه آن ها توصیه می شود که از تشک سفری استفاده نمایند.

  • برای خرید تشک مسافرتی باکیفیت و مناسب باید به فاکتور های مختلفی در این محصولات توجه کنید، که این فاکتور ها شامل تمام اجزای تشکیل دهنده این وسایل از جمله پارچه روکش آن ها هستند که از دوام بالایی برخوردار باشد و شما در طبیعت به زحمت نیندازد، از این رو استفاده از تشک مسافرتی دولایه می تواند انتخاب خوبی باشد.
  • در ضمن باید توجه کنید که جنس فوم یا اسفنج داخلی تشک هم مقاوم باشد و به خوبی بتواند فشار و وزن شما را به مدت طولانی تحمل کند و در اثر باز و بسته شدن پیاپی در طی سفر یا حمل کردن با ساک هیچ آسیبی به آن وارد نشود، چون اگر فوم داخلی تشک خراب شود این وسیله دیگر کارایی زیادی نخواهد داشت.
  • یکی دیگر از نکاتی که باید در مورد این محصولات مورد توجه قرار دهید این است که تشک متعلق به چه شرکتی است و با چه برندی نام گذاری شده است، این مساله می تواند تا حدی درجه کیفی محصول را برای شما روشن کند، پس تا جای ممکن سعی کنید تشک هایی که برند معتبر وسرشناس دارند را خریداری کنید تا بعد ها از خرید خودتان پشیمان نشوید.
  • دور دوزی تشک هم باید کاملا دقیق و ظریف باشد تا درز این محصولات به سرعت از هم شکافته نشود و ساختار تشک از هم نپاشد.
  • تشک مسافرتی طبی یک نوع خاص از این تشک ها است، که برای استفاده افراد سالمند یا آن هایی که از کمر درد و مشکلات ستون فقرات رنج می برند گزینه خوبی می باشد.

سفارش خرید تشک مسافرتی دو نفره

سفارش خرید تشک مسافرتی دو نفره شرکت های زیادی در سطح کشور ما به پخش انواع و اقسام تشک های مسافرتی مبادرت می ورزند و این شرکت ها در اصل به عنوان واسطه ای در میان تولید کننده ها و مصرف کننده ها فعالیت می کنند، این مساله موجب می شود که تا حد زیادی از میزان سود دریافتی آن ها برای عرضه محصول کاسته شود.

در نتیجه سفارش خرید تشک های دو نفره یا یک نفره مسافرتی به این شرکت های پخش اصلی می تواند یک راهکار خیلی هوشمندانه برای مصرف کننده ها باشد و به صرفه جویی در هزینه های آن ها کمک کند، به ویزه این مراکز محصولات مورد نظر را در برخی از دوره ها در طی سال به صورت گسترده در بازار های مصرف عرضه کرده و با قیمت خیلی مناسب تری به مردم عرضه می کنند و تخفیف های ویژه ای ارائه می دهند.

پس این دوره ها می توانند بهترین فرصت برای سفارش دادن و خرید تشک های سفری باشند و تا حد زیادی از مخارج مصرف کننده ها کم کنند، از این رو توصیه می شود محصول را از طریق این مراکز تهیه کنید.

فروش مستقیم تشک مسافرتی دو نفره

واحد های اصلی عرضه و فروش تشک مسافرتی دو نفره، این محصولات را در حجم بسیار زیاد و به صورت یکجا از جلوی درب کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده خریداری می کنند، سپس آن ها را به وسیله ماشین های حمل بار در تمام نقاط کشور ما توزیع می کنند و به صورت تکی یا عمده به مصرف کننده ها عرضه می نمایند.

این واحد ها محصولات مورد نظر را به صورت کاملا مستقیم و بدون وجود هیچ واسطه ای از سوی کارگاه های تولید کننده عرضه می نمایند و همین موضوع باعث می شود که تا میزان زیادی از سود دریافتی آن ها برای فروش کالا کم شود، وقتی که این اتفاق می افتد از میزان تورم داخلی کشور ما کاسته خواهد شد و به تنظیم شدن بازار های داخلی کمک می شود.

در نتیجه تا حدی بر قدرت خرید مصرف کننده ها نیز اضافه می گردد و رونق خرید و فروش این لوازم در کشور بیشتر می شود، نتیجه این امر نه تنها به سود خریداران است و موجب صرفه اقتصادی ان ها می شود، بلکه به سود فروشنده و تولید کننده های تشک نیز خواهد بود چون باعث می شود که محصولات آن ها با سرعت بیشتری در بازار به فروش رفته و آن ها زودتر به سود دست یابند.

در نتیجه همیشه توصیه می شود که برای عرضه این محصولات از روش مستقیم استفاده شود و مصرف کننده ها هم آن ها را از فروشگاه های عمده فروشی که بدون واسطه کار می کنند تهیه نمایند تا همگی از رفاه بیشتری بهره مند گردند و رضایت بیشتری داشته باشند.

عرضه بی واسطه تشک مسافرتی دو نفره

عرضه بی واسطه تشک مسافرتی دو نفره فروشگاه هایی که به امر عرضه تشک مسافرتی یک یا دو نفره به شکل بی واسطه می پردازند، برای اینکه دست واسطه ها را از چرخه معاملات کم کنند به استفاده کردن از وب سایت های اینترنتی مختلفی روی می آورند، چرا که این وب سایت ها به راحتی از سوی تولید کننده ها یا پخش کننده ها مدیریت می شوند و اصلا نیازی به راه اندازی کردن فروشگاه در هر شهر و استانی نیست.

به این ترتیب فروشنده ها با سهولت بیشتر و هزینه کمتر محصولات را در سطح کشور ما عرضه می کنند و سرعت عمل آن ها برای برقراری ارتباط با مشتریان بیشتر می شود، در صمن عموم مردم نیز از هر نقطه ای از ایران که باشند می توانند بدون هیچ محدودیتی به این وب سایت ها دسترسی داشته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و خریداری کنند.

انجام دادن این کار از راه دور انجام می شود و دیگر افرادی نیازی به طی کردن مسافت های طولانی برای رفتن به مراکز فروش ندارند و بعد از خرید هم اصلا زحمت حمل و نقل کردن کالا را نمی کشند، چون شرکت های پخش کننده خودشان محصول را به وسیله پیک یا پست برای خریداران ارسال کرده و در محل مورد نظر به آن ها تحویل می دهند، پس مردم از رفاه بیشتری بهره مند می شوند.

در ضمن این راهکار در این ایام که با خطر شیوع ویروس کرونا در تمام جهان روبرو شده ایم و ملزم به رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی هستیم، بیش از پیش به چشم می آید و اهمیت آن ظاهر می شود و همین موضوع باعث شده است که خرید اینترنتی تشک مسافرتی از طریق مراکز عرضه بی واسطه محصول بیشتر به شکل آنلاین و از راه دور انجام شود.

خبر خوش برای همه شما عزیزان این است که در صورت تمایل به خرید این محصولات می توانید هم اکنون و از طریق این وب سایت محصول را از هر جایی که هستید به سادگی سفارش دهید و بعد هم آن ها را جلوی خانه تان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما