بازار عرضه چادر مسافرتی بزرگ

بازار های بزرگ مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که چادر مسافرتی بزرگ و همچنین چادر مسافرتی کودک را در خدمت مشتریان قرار می دهند.

شرکت ها و کارگاه های تولید چادر مسافرتی بزرگ در تلاش اند که بهترین و با کیفیت ترین چادر را بسازند و به فروشندگان مراکز چادر بزرگ بفروشند.

چادرهای مسافرتی را می توان به صورت آنلاین نیز خریداری کرد برای مثال این فروشگاه انواع چادر مسافرتی کودک و نوجوان همراه با گارانتی دارد به طوری که به یک مجتمع مهم فروش تبدیل شده و به آن بازار چادر مسافرتی نیز می گویند.

بازار عرضه چادر مسافرتی بزرگ

آشنایی با انواع چادر مسافرتی بزرگ

آشنایی با انواع چادر مسافرتی بزرگ

افراد مختلف برای سفرهای چند روزه و یا پیک نیک در مکان های گردشگری به چادر نیاز دارند این چادر ها را می توان به هر جایی حمل کرد و همچنین می توان آن را در قسمت های مختلف یک ماشین قرار داد به طوری که جایی را نگیرد و برای کمپ ها ی تابستانی که مگس زیاد است نیز نقش یک پرده را دارد. اکنون انواع چادر مسافرتی را ذکر می کنیم:

•چادر مسافرتی بزرگ اتوماتیک:این نوع چادر ها ضد آب هستند و دارای دو روپوش هستند ارتفاع زیادی دارند و در انواع جایگاه برای افراد ساخته شده اند این چادر ها به طور اتوماتیک و خودکار باز می شوند و نیاز به باز کردن ندارند و همینطور در زمان ده ثانیه جمع می شوند و بسیار سبک و قابل حمل هستند و برای مسافرت یک چادر عالی می باشند.

•چادرهای مسافرتی عصایی: این چادر ها در انواع مدل ساخته می شوند چادر مسافرتی عصایی دارای میله هایی هستند که باید به آن وصل شود پارچه ای که در ساخت این چادر به کار رفته ضد آب است جنس میله های چادر هم از آلومینیوم است این چادر ها وزن کمی دارند و از دیگر چادرها قیمت پایین تری دارند و دارای میخ ها و کیف مورد نیاز خودش است.

•چادر مسافرتی فنری: این چادر در هلال احمر زیاد کاربرد دارد مثلا برای سیل زدگان و زلزله زدگان استفاده می شود این چادر به دلیل حجم و سبکی زیاد افراد زیادی را به خود جذب کرده است و هم اینکه دارای فنر ی راحت است.

این نوع چادر ها به مدل های مختلفی ساخته می شوند مثلا بعضی از چادرهای فنری دارای سایبان هستند یا بعضی از چادر های عصایی دو رکپوش دارند که در هنگام باران کاربرد زیادی دارد.

خرید مستقیم چادر مسافرتی بزرگ

خرید مستقیم چادر مسافرتی بزرگ

برای خرید چادر مسافرتی می توان به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم تهیه کرد برای خرید مستقیم چادر مسافرتی باید به شرکت یا کارگاه ساخت چادر مسافرتی بزرگ رفت و آن را به صورت مستقیم خریداری کرد.

البته شما می توانید آن را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید در این فروشگاه و از بابت آن مطمئن باشید و درب مکانی که آدرسش را داده اید تحویل بگیرید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما