عرضه پتو مسافرتی کودک

فروشگاه ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش و عرضه پتو مسافرتی کودک و پتو مسافرتی درجه یک در بازار است که انواع پتو ها را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار داده است. پتو های مسافرتی همانطور که از نام آنها نیز پیداست به پتوهایی گفته می‌شود که معمولا بسیار سبک هستند و جا به جایی و حمل و نقل آنها نیز بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید بعد از هر بار استفاده و کثیفی آنها را در لباسشویی بشویید.عرضه پتو مسافرتی کودک

رنگ بندی متنوع پتو مسافرتی کودک

رنگ بندی متنوع پتو مسافرتی کودک

پتو های مسافرتی کودک که در فروشگاه ما به فروش می رسد دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد و به دلیل اینکه کودکان بیشتر جذب رنگ های شاد می شوند اکثر این پتو های مسافرتی در رنگ بندی های روشن همانند زرد، ابی، سبز، صورتی، بنفش، قرمز و‌‌‌… تولید می‌شوند اما در صورت تمایل به خرید رنگ های تیره و ترکیبی نیز می‌توانید تمامی پتو ها را به صورت کامل مشاهده کنید و سپس انتخاب نمایید.

پتو های مسافرتی کودک به علت سبکی و راحتی بیش از اندازه ای که دارند معمولا بسیار مورد توجه مادران قرار می‌گیرند، چراکه این پتو ها در صورت کثیفی و یا ایجاد لک روی آنها به راحتی شسته می‌شوند و همینطور به سرعت نیز خشک می‌شوند، این پتو ها برای فصل گرم بسیار مناسب هستند که البته برای فصل سرد نیز از نوع پشمی پتو های مسافرتی می‌توانید استفاده کنید.

مرکز پخش پتو مسافرتی کودک

مرکز پخش پتو مسافرتی کودک

مراکز ما با پخش پتو مسافرتی کودک با قیمتی بسیار مناسب توانسته مشتریان بسیاری را جذب نماید، چراکه این پتو ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و سالهای طولانی می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر شما نیز قصد خرید انواع پتو مسافرتی کودک را دارید می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی به صفحه ی مجازی فروش سایت ما مراجعه کرده و انواع پتو های مسافرتی موجود در سایت را به همراه قیمت آنها مشاهده نمایید و سپس بعد از انتخاب محصول مورد نظر آدرس و شماره تلفن خود را ثبت کرده و آن را سفارش دهید تا درب منزل به شما تحویل داده شود.

پتو های مسافرتی کودکانه کاملا از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند و هیچگونه حساسیتی روی پوست کودک ایجاد نمی‌کنند و هیچ گونه پرزی روی آنها وجود ندارد تا در دهان و بینی کودک شما وارد شود، این پتو ها علاوه بر این دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشند که کاملا مقرون به صرفه است.

ضمنا لازم به ذکر است که در صورت تمایل می‌توانید این پتو ها را به صورت کلی و عمده نیز خریداری کنید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد. ‌‌‌‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما