فروشنده چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک یکی از انواع جدید چادرهای مسافرتی است. این نوع چادر در کشور خودمان نیز تولید می شود. فروشنده چادر اتوماتیک باید همواره سعی نماید بهترین و باکیفیت ترین را تهیه نماید و برای فروش عرضه کند. این نوع چادر در ایران طرفداران زیادی دارد و برای سفرهای کوتاه و طولانی بسیار مناسب است. تولید کنندگان زیادی در ایران این چادر را به فروش می رسانند. یکی از شرکت های مهمی که در عرصه فروش چادر مسافرتی ارزان فعالیت می کند مجموعه ما است.

فروشنده چادر مسافرتی اتوماتیک

ویژگی انواع چادر مسافرتی اتوماتیک

 ویژگی انواع  چادر مسافرتی اتوماتیک

از مهم ترین ویژگی های چادر مسافرتی اتوماتیک راه اندازی سریع و آسان است. سیستم هیدرولیک چادر و پاپ آپ فوری، نصب چادر را تنها در چند دقیقه آسان و سریع می کند. ساختار قوی پای عنکبوتی، باعث ایجاد چادر مسقف گنبدی شکل محکم می شود. در زمان برپایی چادر صرفه جویی می شود و بیشتر از تفریح ​​در فضای باز لذت می برید.

از دیگر ویژگی ها محافظت همه جانبه آن است. از بهترین پارچه ها ساخته شده است که علاوه بر اینکه در مقابل آب مقاوم است ضد باد نیز است و همچنین به خوبی UV و دیگر اشعه های مضر خورشید را مسدود می کند. پنجره های توری شکل از شما در برابر پشه ها، مگس ها و حشرات مزاحم محافظت می کند در حالی که از منظره داخل چادر لذت می برید.

قابل حمل و وزن کمی دارد. این نوع چادر بسیار جمع و جور و سبک است و به همراه یک کیف حمل است که جا به جایی آن را راحت کرده است. می توانید چادر را فضای باز تا کنید و در مواقعی که به آن نیاز ندارید آن را در کیف حمل قرار دهید. چادر دارای صفحه مشبک بزرگ با چگالی بالا برای تهویه است و در عین حال حشرات را به طور موثر از خود دور نگه می دارد. زیپ ها به صورت دو طرفه هستند و این طراحی باعث باز و بسته شدن راحت درب چادر از بیرون و داخل می شود.

چادر مسافرتی اتوماتیک یک چادر خانوادگی خوب است که بین عملکرد و هزینه متعادل است. چادر همه کاره با ویژگی های مقاوم در برابر آب، اتاق جادار، مونتاژ آسان و قیمت بسیار مناسب است. به طراحی و دوخت چادر نیز توجه کنید. دوخت خوب باعث می شود چادر نفوذ ناپذیر شود و دچار شکاف نشود.

دانستنی های جالب درباره چادر مسافرتی اتوماتیک

دانستنی های جالب درباره چادر مسافرتی اتوماتیک

نوآوری‌های چادر در قرن بیستم با محبوبیت کمپینگ در چادر، با جهشی بزرگ شروع شد. چادرها در کنار سایر ویژگی های فنی بادوام تر، سبک تر و حتی ضد آب شدند. چادرهای مسافرتی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند.

از گونه های بسیار سبک گرفته تا چادرهای کابین بزرگ با وزن های خیلی بیشتر در ایران تولید می شود. این نوع چادرها برای کسانی که به دنبال نصب آسان چادر هستند بسیار مناسب است. چادر مسافرتی اتوماتیک معمولا از جنس پارچه های پلی استر که بسیار مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی هستند ساخته شده است.

برای اینکه این نوع چادر ایستایی خوبی داشته باشد از میله های فلزی در ساخت آن استفاده کرده اند. اگر پارچه استفاده شده از جنسی مرغوب باشد تعادل دما و تهوبه مناسبی در فضای داخلی کابین ایجاد خواهد شد.

اگر به دنبال سفرهای کم خرج هستید چادرهای مسافرتی می تواند به خوبی این نیاز شما را برطرف نماید و در عین کم خرج بودن سفر لحظات خوبی برای خود رقم می زنید. بهتر است قبل از خرید این نوع چادر به نکاتی توجه کنید. جنس بدنه و پایه های محکم می تواند ماندگاری و طول عمر چادر مسافرتی اتوماتیک را افزایش دهد.

صادر کنندگان چادر مسافرتی اتوماتیک

صادر کنندگان چادر مسافرتی اتوماتیک خط تولید شرکت ما با پرسنل حرفه ای همواره تلاش کرده اند چادر مسافرتی حرفه ای، مقاوم و کارآمد تولید نمایند. شرکت کا به عنوان اولین و بزرگ ترین شرکت تولید چادر مسافرتی اتوماتیک توانسته پیشرفت چشمگیری در بازار داشته باشد. مجموعه ما نه تنها در بازار داخلی موفیت هایی داشته بلکه توانسته در بازارهای خارج از کشور و صادرات نیز بسیار موفق عمل کند.

مجموعه ما دارای فروشگاه اینترنتی نیز است. در این فروشگاه مطمئناً چادر اتوماتیک مناسب با نیاز خود را پیدا خواهید کرد. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها به این وب سایت مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما