قیمت خرید پتو ساده تک رنگ

امروزه پتو با داشتن تنوع در طرح و مدل توانسته است رضایت بسیاری از خریداران را جلب نماید. پتو های تک رنگ عموما همیشه پرتقاضا بوده اند و برای ست کردن با انواع روبالشتی و روتختی مناسب می باشند. با توجه به این موارد قیمت گذاری عموما براساس مدل و طرح توسط تولیدکنندگان صورت می گیرد. قیمت خرید پتو ساده تک رنگ در ضخامت مناسب و مدل مسافرتی مناسب بوده و پتوهای ضخیم که عموما مخصوص زمستان می باشد قیمت بالایی را دارا می باشد.

قیمت خرید پتو ساده تک رنگ

موثرترین موارد بر قیمت پتو ساده

موثرترین موارد بر قیمت پتو ساده

پتوهای تک رنگ عموما در نوع کبریتی، ساده، ژله ای، مخمل و … تولید و عرضه می شود. محصول مزبور عموما از رنگبندی متنوعی برخوردار می باشد که سلایق مختلفی را پوشش می دهد.

در بحث قیمت، پتوهای تک‌رنگ و ساده از دیگر پتوهای از قیمت کمتری برخوردار هستند و در این بازه جنس محصول، مدل و ضخامت نیز از موثرترین موارد بر قیمت پتو ساده می باشد.

نوع کبریتی این محصول به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته در مراحل تولید از هزینه تولید بیشتر برخوردار می باشد از این رو افزايش قیمت تمام شده امری ملزم است‌. پتو تکنفره و دونفره به علت تفاوت در ابعاد و میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید بالطبع از قیمت مختلفی برخوردار می باشند.

آشنایی مختصر با پتو ساده

آشنایی مختصر با پتو ساده

پتو ساده عموما در جنس متنوعی تولید می شود. نوع ژله ای این محصول نام آشناترین پتوی ساده می باشد که به علت سبکی و حمل و نقل راحت، توانسته است پرطرفدارترین نوع پتو ساده باشد.

پتو ساده عموما دارای طرح خاصی نمی باشد و به صورت یک رنگ تولید می شود ولی تولیدکنندگان با استفاده از دستگاه های تولیدی، میزان تار و پود این محصول را کاهش یا افزایش دهند.

پتوهای دارای تراکم بالا، عموما سفت تر بوده و گرمای مناسبی را برای مصرف کننده فراهم می کند چرا که در تراکم بالای تار و پود، عبور و مرور هوا از آن به سختی امکان پذير می باشد.

پتوهای دارای تراکم کمتر عموما از ضخامت کمتری نیز برخوردار هستند. پتوهای نازک عموما به پتوی پاییزه یا بهاره معروف است. پتوهای ژله ای نیز در ضخامت کمتر ارائه می شود تا از میزان وزن محصول کاسته شود.

پتوهای ساده امروزه در رنگهای تیره بیشترین فروش را در بازار فروش دارند. رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای به دلیل چرک تاب بودن می تواند مدت زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد و نیاز به شستشوی کمتری داشته باشد.

پتوهای ساده دونفره و تکنفره با رنگبندی متنوع در بازار فروش موجود می باشد که هر یک از ابعاد معینی برخوردار می باشد. پتو دونفره دارای طول ۲۲۰ در ۲۰۰ می باشد که می تواند برای روانداز انواع تخت دونفره نیز مناسب بوده و به طور کامل روی آن را پوشش می دهد.

فروشگاه انواع پتو ساده تک رنگ

فروشگاه انواع پتو ساده تک رنگ در این فروشگاه که از بزرگترین مراکز پخش پتو می باشد، انواع پتو ساده تک رنگ در سایزبندی مختلف عرضه می شود که از قیمت فوق العاده ای برخوردار هستند. پتوهای ایرانی در ضخامت مختلف در تمامی رنگها در اختیار فروشندگان قرار می گیرد تا انتخاب راحت تری را داشته باشند.

پتوهای دونفره، تک نفره، کودک و … در ابعاد مختلف در بسته بندی کاوری شفاف زیپدار به فروش می رود. در این فروشگاه، امکان خرید حضوری و آنلاین وجود دارد تا خریداران در اقصی نقاط کشور بتوانند از کیفیت بالای این محصولات با قیمت مناسب استفاده نمایند.

با انتخاب محصول مورد نظر در طرح و رنگ دلخواه می تواند سفارش گذاری خود را انجام داده و در موعد تعیین شده محصول را درب منزل دریافت نمود. خریداران عمده برای تهیه انواع مدل پتو می توانند با سفارش گذاری در تعداد بالا، از امتیاز فروش عمده این محصولات استفاده نمایند. قیمت پتو تک رنگ ساده عمده عموما کمتر از قیمت تکی محصول در این فروشگاه ارائه می شود که عموما رضایت مطلوب خریداران را در پی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما