مرجع پخش چادر مسافرتی 6 نفره

مسافرت بخش جذابی از زندگی ما انسان ها است که در طول سال روزهای مختلفی را به آن اختصاص می دهیم. یکی از ملزومات حتماً باید آن را با خود حمل کنیم چادر مسافرتی است به خصوص در فصل‌های گرم سال که نیازی به اجاره کردن خانه نیست چادر مسافرتی 6 نفره یکی از بهترین نوع این محصول است که می تواند با قیمت مناسبی توسط مرکز پخش به دست مشتریان برسد به همین منظور نمایندگی های فروشی در سراسر کشور به فروش آن بپردازند.

مرجع پخش چادر مسافرتی 6 نفره

نحوه تولید چادر مسافرتی

نحوه تولید چادر مسافرتی

نحوه تولید چادر مسافرتی تخصصی بوده و توسط افراد خبره در این زمینه دوخته می شود اولین چیزی که در تولید این چادر اهمیت خیلی زیادی دارد نحوه دوخت آنها می باشد به این صورت که از پارچه های برزنت برای دوخت چادر استفاده می شود و یا از پارچه هایی که ضد آب هستند و در مقابل باران می توان مقاومت داشته باشند و آب در داخل آن نفوذ نکند.

برای آنکه این نوع چادرها را بدوزند اول نیاز دارند که یک الگوی مناسبی از این نوع چادر داشته باشند بعد از کشیدن الگو، برش دادن پارچه، نوبت به دوخت چادر می‌رسد که این نوع دوخت دستگاه های بزرگ صنعتی انجام می شود و چرخ خیاطی های صنعتی بهترین نوع دوخت را انجام می‌دهند که شکاف یا درز در این چادرها وجود نداشته باشد و پارگی نداشته باشد.

بعد از آن که الگوی گرفته و برش خورده شد و دوخته شد توسط فنر های مختلفی احاطه می‌شود که این نوع فنرها در ثبات و استقامت چادر مسافرتی نقش خیلی مهمی دارند و وقتی این چادر را باز می کنید به واسطه این فنر ها یا میله های فلزی به خوبی بر روی زمین مستقر می‌شود و نیازی به اهرم ندارد به همین دلیل است که استفاده از این و چادرها بسیار آسان است.

روش های تولید چادر مسافرتی

روش های تولید چادر مسافرتی

در قسمت پیشین به طور کلی در مورد تولید چادر مسافرتی صحبت کردیم برای تولید این محصول در کارگاه های خیاطی از نیرو و تخصص کافی استفاده می کنند و بهترین نوع پارچه را برای این کار در نظر می گیرند زیرا این پارچه ها باید در مقابل باران و بارندگی گرما و حتی تکان های شدید نیز مقاومت خوبی از خود نشان بدهند.

همچنین این نوع چادر ها نیز قسمت اصلی این محصول به حساب می‌آید که باید این طور باشد که وقتی تا دور را باز می کنیم این قسمت داخلی و کف آن جمع نشود و یا پارچه بیش از حد اندازه نباشد که در زیبایی تا دور و بر پا کردن آن مشکلی به وجود بیاورد از دیگر روش های تولید این محصول تغییر در نوع و شکل ظاهری این دو را می توانیم نام ببریم.

به این صورت که برای این چادرها پنجره های مخصوصی در نظر می‌گیرند که با زیپ و یا چسب به باز و بسته می شود و به سمت درب ورودی آن نیز به همین صورت با زیپ بسته شده است از این چادر می توان در نقاط مختلفی استفاده کرده و از هزینه های اضافی برای اجاره منزل در مسافرت پیشگیری نمود که بهترین سفر را تجربه خواهید کرد.

پخش چادر مسافرتی 6 نفره

پخش چادر مسافرتی 6 نفره مرجع پخش چادر مسافرتی ۶ نفره این محصول را به صورت عمده و در کیفیت عالی برای مسافران و افرادی که این کالاها را نیاز دارند به فروش می رساند. به دلیل بزرگ بودن این چادر می‌توان از آن به صورت خانوادگی استفاده کرد بهترین کیفیت را دارند و با قیمت خوبی نیز به فروش می رسد.

عمر ماندگاری بالایی دارند که این موضوع به دلیل استفاده بهترین نوع پارچه برای دوخت این نوع چادر ها است به صورت کلی و جزئی انجام می شود و همه افراد می توانند برای خرید این محصول از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام کنند و آن را با قیمت مناسب و بان طراحی خارق العاده ای که دارد خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما