نرخ انواع پتو ژله ای عروسکی

برای تهیه انواع مختلف پتوها بهتر است به مراکز فروش این محصول مراجعه کنید از جمله می‌توانیم به پتو ژله ای اشاره کنیم که یک پتوی بسیار جدید و با طرح های بسیار زیبا می باشد که توانسته است در مدت زمان کوتاه و طرفداران زیادی پیدا کند. ما مرکزی را معرفی می‌ کنیم که نرخ انواع پتو ژله ای عروسکی را در اختیار دارد این پتوها ژله ای عروسکی بسیار جنس مرغوبی دارد و جزو پرفروش‌ ترین پتوهایی است که در بین خانواده‌ها طرفدار دارد.

نرخ انواع پتو ژله ای عروسکی

معرفی طرح های متنوع پتو ژله ای

معرفی طرح های متنوع پتو ژله ای

یکی از بهترین نوع پتو های که امروزه بسیار پر طرفدار می باشد و به خاطر وزن بسیار سبک و حجم کوچک و گرمای خوبی که دارد همه تمایل دارند از این پتوها استفاده کنند، پتوی ژله ای به خاطر الیاف به کار رفته در تولید آن بسیار نرم است و به خاطر نرمی و لطافت بیش از حدی که دارد باعث گرمای مناسب می شود و همه افراد دوست دارند از این پتوها تهیه کرده و به خاطر اینکه تنوع مدلی و رنگی بسیار زیادی دارد در مدت زمان بسیار کوتاه توانست فروش بسیار بالایی داشته باشد.

در اینجا قصد داریم طرح های متنوع پتوی ژله ای را برایتان بیان کنیم و بیشتر این محصول را به شما معرفی کنیم، این پتو به صورت طرح‌های متنوع مثل طرح های گل گلی، طرح‌های راه راه، طرح های ساده و حتی طرح منظره و طرح های عروسکی و شاد تولید شده است و رنگ های بسیار شاد و متفاوتی که در تولید این پتوها به کار رفته است طرفداران زیادی پیدا کرده که دوست دارند از این پتو های زیبا و نرم استفاده کنند و به صورت یک نفره و دو نفره و حتی کودک تولید می‌ شود که بر اساس سلیقه افراد مختلف طرح های متنوعی در تولید آن به کار رفته است.

ترفند های محافظت از پتو ژله ای

ترفند های محافظت از  پتو ژله ای

پتوی ژله ای از پرطرفدارترین پتو هایی است که در بازار وجود دارد این پتوها به‌خاطر جنس و طرح و رنگ های متنوع آن در مدت زمان کوتاهی توانسته است که بازار مصرف این پتوها را در اختیار داشته باشد؛ در اینجا قصد داریم ترفندهای محافظت از پتو ژله ای را با شما در میان بگذاریم تا بیشتر با روش نگهداری این پتوها آشنا شوید.

پتو ژله ای را در هنگامی که کثیف شد با دست آن را شستشو ندهید به راحتی آن را درون ماشین لباسشویی قرار دهید و با مایع شستشوی مناسب آن را شستشو دهید و بافت پتو آسیبی وارد نمی شود، همچنین پس از اینکه از آن استفاده کردید بهتر است که پتو تا کرده و درون کاور خود قرار دهید، نگهداری پتوی ژله ای در کاور خود باعث می‌ شود که الیاف پرز مانند آن به هم نچسبد و یا دچار گوله گوله نشود.

همچنین پتوها به خاطر نرمی آن ممکن است گرد و خاک و کثیفی را به خود جذب کند حتماً آن را پس از استفاده در یک گوشی تخت قرار دهید و آن را بر روی زمین نکشید و زیر دست و پا قرار ندهید که باعث کثیفی و آلودگی پتوی ژله ای می شود.

شرکت پخش پتو ژله ای عروسکی

شرکت پخش پتو ژله ای عروسکی شرکت پخش پتو ژله ای دو نفره بهترین و مرغوبترین پتو ژله‌ای با کیفیت عالی را تولید کرده است تا از بهترین مواد اولیه بدون هیچ گونه عوارض و حساسیتی این پتوها به فروش می‌ رسد. این پتو را به صورت یک نفره و دو نفره تولید می‌ شود و تنوع رنگی و مدلی بسیار زیادی دارد و این شرکت پخش پتو ژله ای عروسکی را هم به فروش می‌ رساند که جزو پرفروش ترین پتو ژله ای می باشد و به خاطر طرح های شاد و زنده ای که دارد طرفداران زیادی دوست دارند از این پتوها خریداری کنند. این پتو بسیار حجم کوچکی دارد و گرمای آن بیش از اندازه میباشد و بسیار مناسب برای فصل زمستان است و حتی در مسافرت ها از این پتو های ژله ای کم حجم استفاده کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما